Perełki Tygodnia: 06.08.2013

Zdjęcie Tygodnia

 

Linki Tygodnia

Moje ujęcie piękna na blogu Krufkowej


Odkrycie ostatnich dni - uwielbiam te pękające kulki!

 

 

Zakochałam się w tej stronie od pierwszego wejrzenia!



Czy można poprawić swoje życie w 100 dni
 


Live your dreams - fantastyczne, przyjemne, inspirujące miejsce 
 


 Szczerze zachwyciły mnie prace Benjamina Heine


A może by tak kolejne urodziny świętować inaczej, według którejś z tradycji z innych części świata?


Co za głos


 Świeże i inspirujące podejście Niebałaganki do organizacji


Urocze zdjęcie!
 


I na koniec patchwork, który chętnie przygarnęłabym do własnego mieszkania

 

Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Odkąd moja sister kupę lat temu była na Tajwanie i opowiadała mi o niesamowitej bubble tea, marzyłam o tym wynalazku i u nas - I OTO JEST :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tą herbatą z pękającymi kuleczkami. Jakoś zawsze to omijałam, może teraz się skuszę:) Zostaję także na blogu fandoo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi Bubble tea aż tak nie zasmakowało - może dlatego, że potrafię zrobić je sama? Wystarczy kupić tapiokę i poszperać na zagranicznych blogach! Spróbuj, to dopiero satysfakcja! :)


    W linkach zatrzymałam się na Live Your Dreams... i zostałam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. tablica z fandoo wisi u mnie w Pracowni i jest boska blog też rewelacyjny :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczorny gość to Harmonia axyridis, gatunek inwazyjny, pochodzący z Azji, zagrażający naszym rodzimym gatunkom biedronek: rozmnaża się dużo szybciej, zajmuje niszę "lokalnych biedronek", ponadto żywi się tym samym pokarmem oraz zjadają jaja i larwy innych biedronek. Najlepiej byłoby go szybko zlikwidować....

    OdpowiedzUsuń
  6. spodobal mi sie ten blog fandoo - dzieki za ten wpis:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmienić swoje życie w 100 dni? Ciekawy projekt.
    a gość intrygujący ale miły ;-)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... tak, ten chłopiec jest niesamowity!
    Czytałam też Twój tekst o pięknie - prawda, prawda :) Trzeba widzieć w sobie dobre, ładne rzeczy. To nam dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buble tea nigdy nie byłam :)
    Live your dreams - zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Benjamin jest świetny, bardzo lubię jego prace. I może dzięki Tobie w końcu wybiorę się na bubbletea :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh w tegotygodniowych perełkach zakochałam się niemal bez wyjątków. Szczególnie w camera vs. pencil

    OdpowiedzUsuń
  12. Odwiedziła Cię arlekinka ♥♥ W Polsce obecna prawdopodomnie od roku 2005.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi miło, że przedstawiłaś moją stronę :D dziękuję.

    Poprawiłaś mi tym nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować tej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, genialne są te prace Benjamina Heine!
    Ten chłopiec również wspaniały, pięknie śpiewa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze uwielbiam twoje perełki ! A 100 dni zmiany podoba mi się najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bubble tea piłam baaaardzo dawno temu, muszę znowu sobie ten smak przypomnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prace Benjamina Heine naprawdę wspaniałe - lubię takie kreatywne połączenia.
    Live your dreams - bardzo chętnie poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i po co kupować gazety ?:) wejdzie się tutaj i taki ogrom ciekawych rzeczy :) Dziękuuuuuuję po raz kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bubbletea, jejku, ile ja już zbieram się do spróbowania tego wynalazku! ;) A teraz pora posprawdzać inne perełki, czuję, że nie zawiodą, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam na bubble tea, koniecznie muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czadowego miałaś gościa :)
    ja nie próbowałam bubble tea, ale moja siostra mnie zniechęciła, bo jej nie smakowało :D
    ja chciałabym świętować w nietypowy sposób :) nie tylko urodziny!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja też oszalałam ostatnio na punkcie Bubble Tea ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle świetne linki. Bubble Tea próbowałam, ale niestety mnie nie zachwyciło:P ale wiadomo, nie każdemu będzie smakować, mimo wszystko ktoś miał ciekawy pomysł :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu spróbować Bubble tea. Do tej pory spotykałam się albo z opiniami, że jest świetne, albo że obrzydliwe. Czas wyrobić sobie własne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty