Perełki Tygodnia: 13.08.2013

Cytat Tygodnia

"Jakże wspaniałe miałam życie! Szkoda, że tak późno je doceniłam"

                                                                                 S.G. COLETTE

 

 

Film Tygodnia

"Dróżnik" - świetny, ciepły film - bardzo mocno polecam.


Piosenka Tygodnia

Po prostu genialna!

 

Książka Tygodnia

 Niczego specjalnie odkrywczego w tej książce nie znalazłam, ale przynajmniej pozytywnie nastraja (wbrew pozorom nie jest o budowaniu szczęśliwego związku!)

 

Linki Tygodnia


  

  • Każdy Polak powinien zobaczyć ten post - nasz kraj przedstawiony oczami zagranicznej blogerki - wygląda po prostu cudownie! (przez Mo bloguje)

  •  Mam nowe podróżnicze marzenie - Sycylia!



  • Jak dla mnie bardzo oryginalna, zabawna aplikacja - niezbędna dla kino-maniaków - Run Pee



  • I na koniec trzy posty - inspiracje z bloga A Cup Of Jo - tu, tu i tu




Zobacz też mój profil na Facebooku
 
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. A mnie "Dróżnik" wprawił niegdyś w taką przyjemną melancholię... :) Polecam również "Into the wild" - może nie kończy się szczęśliwie, ale inspiruje do cudownego, wolnego życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę tej piosenki, cały czas leci u mnie w pracy hehe :)) biorę się za linki mała!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, na Sycylii jest pięknie! Dziękuję za linka do postu o nauce języków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego filmu, ale gra tam chyba ten karzełek co w Grze o Tron więc chętnie zobaczę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna piosenka, słucham jej w kółko :) Bardzo fajny post o nauce języków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Franz Ferdinand! Kocham ten zespół, a od tej piosenki też jakiś czas temu nie mogłam się odpędzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogromny plus za Franza :D mnóstwo nowości w tych perełkach, już się za nie biorę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dwa razy obejrzałam polecane przez Ciebie filmy - ten pewnie też obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne Perełki. I tym razem mnie nie zawiodłaś.
    Pozytywna energia aż kipi z tego posta :)
    Wspaniałe inspiracje na cały tydzień.

    Pozdrawiam,
    Ahsen

    http://letsstudylanguages.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kok to manna z nieba :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, uwielbiam tę piosenkę!
    naprawdę świetny blog, jest tak motywujący do działania.
    buziaki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham Franz Ferdinand i strasznie żałuję, że nie mogłam zjawić się na Coke'u, gdy oni występowali, nooooo!
    Jeżeli chodzi o zwiedzienie swojego miasta, to jest to genialny pomysl, szczegolnie, ze czesto nie mamy pojecia o tym, jak 'normalne' rzeczy dla nas moga byc wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniechęcającego do macierzyństwa? To chyba przeglądałyśmy inny blog ;) Mo daleko do pretensjonalności i idiotyzmu. Przyznam podniósł mi Twój komentarz ciśnienie, bo całkowicie się z tym nie zgadzam.

      Justyna

      Usuń
  14. ale fajowy ten Twój blog :) zapisuje sobie go u siebie ;)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam na Sycylii! Taka ze mnie szczęściara. Na samą myśl się uśmiecham, wspaniała wyspa,wspaniali ludzie, widoki magiczne! <3 Polecam z całego serducha. Ja na pewno jeszcze kiedys tam wrócę ;) I... uwielbiam czytać Twojego bloga, tak pozytywnie nastraja!:)
    Dodaję koniecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka gdzieś mi się kojarzy, ale nie czytałem ;)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło zobaczyć, że Polska może tak bardzo podobać się cudzoziemcom...poza tym, ta dziewczyna robi naprawdę piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, dotychczas żałowałam tylko Flo na Coke'u, ale teraz chyba dochodzi do tego Franz Ferdinand <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaah, znowu dziękuję za uwzględnienie mnie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na wakacje w mieście. Zwłaszcza z dziećmi!
    Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo jakie fajne linki!

    OdpowiedzUsuń
  22. absolutnie urzekła mnie ta relacja z Polski! niby to co znamy - jeziora, morze, lasy... takie dla nas zwyczajne czy nawet nijakie. warto zajrzeć do tej relacji, by docenić to co się ma, na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia na blogu sincerelykinsey ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba skusze się na ta książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze się zatrzymuję przy tych Twoich perełkach, zawsze! nawet jak nie znajdę nic, co mnie tak naprawdę zainteresuje, to i tak wszystko (no prawie wszystko) przeglądam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja od jakiegoś czasu namiętnie czytam Twego bloga, akcja walentynki szczególnie przypadła mi do gustu, nawet mąż przeczytał wszystkie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany, trafiłam tu przez przypadek i nie moge przestać czytać tych wszystkich twoich wpisów
    Musze iść spać, żeby rano wstać i zacząć korzystać z rady jak wstać i mieć energię na resztę dnia, pisałaś o tym w jednych z wpisów, a ja wciąż czytam dalej \. To takie wciągające. Niesamowicie...
    I co robię, wpisuję sobie "Ciebie" do zakładek, do ulubionych, bo zacznę..., bo chcę wcielić w swoje życie po troche, po kolei z tych rzeczy o których piszesz, bo tak własnie wygląda moje życie, jak twoje kiedyś, które wymaga trochę reperacji
    I wiem, że muszę własnie od teraz to zmieniać, zacząć działać a nie dopisywać sobie kolejnych punktów do zakładek
    Niesamowicie mnie zainspirowałaś,... myślę, że wielu którzy tu zaglądają
    Oby tak dalej, będę "Cię" jadła na śniadanie :D, to będę miała dobre dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow - nie wiem co napisać :) Jestem baaaaardzo szczęśliwa z tego powodu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty