Perełki Tygodnia: 20.08.2013

Książki Tygodnia

Do książek Gretchen Rubin mogę wracać po kilka razy - bez względu na to, który raz je czytam, wciąż znajduję w nich coś nowego, a przede wszystkim dają mi niesamowitego kopa do działania. 



Muzyka Tygodnia


Zakochałam się od pierwszego usłyszenia!


 


Filmy Tygodnia


 

 Linki Tygodnia

  • Niby nic odkrywczego - wszyscy wiemy, że okazywanie wdzięczności przynosi szczęście. Ale ten filmik pokazuje to w naprawdę wymowny sposób.


 

  • Moja nowa tapeta jest przeurocza!


  • Zainteresował mnie artykuł, porównujący ile za godzinę pracy może kupić duński oraz polski student




  •  Też jestem zakochana we włoskich smakach, vespie i śródziemnomorskiej radości!

 

  •  A już za tydzień będę opalać się w tych samych rejonach co Radzka - miły przedsmak tego, co mnie czeka!




Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Oglądałam oba filmy. Oba świetne :) Na końcówce "odrobiny nieba" nie obyło się bez płaczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę obejrzeć w końcu "Odrobinę nieba", co i raz się na ten film natykam. A co do 10 produktów, to w moim mieście jarmuż jest nie do zdobycia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten film! Jest naprawdę uroczy ze względu na Kate Hudson ale też trudny jeśli chodzi o tematykę. Idealny dowód na to, że nie wszystkie historie, jakie serwuje nam Hollywood są usłane różami

      Usuń
  3. Naprawdę cudowny filmik! Na pewno to musiało być dla tych ludzi niesamowite przeżycie wziąć udział w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. filmik o wdzięczności wzruszył mnie do łez. Naprawdę piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie oglądałam, dzięki za polecenie.
    fajowo to opisujesz w skrócie ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. związek na Instagramie mnie rozłożył na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie i przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ksiazkomanka.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html Nominowałam cię do liebster blog award ;)

      Usuń
  8. ja chcę obejrzeć charlie :)) rozwalił mnie ten artykuł, polski student vs duński :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pozytywnie :-) Miło zajrzeć a takie miejsca i poszukać zarówno motywacji jak i inspiracji.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje Perełki <3 Najlepsze pozytywne linki w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, "Projekt szczęście" też mogę polecić. Ta książka nauczyła mnie wielu ważnych rzeczy, głównie tego, że szczęście to drobiazgi. Perełki Tygodnia jak zwykle świetne. To już mój nawyk. Widzę, że pojawiły się nowe i klikam bez zastanowienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Happyholic... nie wiemy, co napisać! Nie zdajesz sobie sprawy, jak wielką radość sprawiłaś nam swoim linkiem. Nie możemy przestać skakać pod sufit z radości! :) Taka rekomendacja zobowiązuje - dołożymy wszelkich starań, aby blog był naprawdę wyjątkowy.

    Dziękujemy za wsparcie i gorąco pozdrawiamy!

    Ekipa MS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam właśnie jak się nazywa ten film z Emmą! Dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba filmy przez Ciebie polecane widziałem i bardzo mi się podobały, a ten pomysł na związek na instagramie to chyba jedyny związek na jaki się teraz zanosi w moim życiu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Linki już przeglądam, a Twoja nowa tapeta jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  16. hej hej! ja koniecznie muszę kupić sobie tą książkę projekt szczęście:)
    dzięki za kolejnego świetnego posta!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy sposób - super blog! Kolejny do kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham Twoje perełki :) Na swoim blogu prowadzę Inspiracje tygodnia, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Charlie" GENIALNY film! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam polecone przez Ciebie filmy - na pierwszym płakałam całą końcówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny Twój blog..jestem pod wrażeniem...fajnie, że w tym zalewie powierzchowności można się "schronić"w takim otoczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za mamy sposób na, the science od happiness i odrobinę nieba :D Uwielbiam Twoje perełki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Instagramowy związek?! Świat się kończy ;) Smutne to trochę. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji. Ja nadal szukam wakacji dla siebie. Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale niespodzianka! Uwielbiam Twoje "perełki tygodnia", ale fakt, że mój blog znalazł się wśród nich to dla mnie ogromne wyróżnienie!
    DZIĘKUJĘ i pozdrawiam gorąco! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  25. to już wiem co mam wypożyczyć w bibliotece :)
    festiwal kolorów - rewelacyjna sprawa, chyba sprawię sobie takie proszki do jakieś sesji bo zakochałam się w nich :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale dzięki perełkom tygodnia zostanę Twoim stałym czytelnikiem ;)
    P.S. Ezra Miller w "Charlie" wypadł świetnie, równie genialnie jak w "We need to talk about Kevin" - także oba tytuły polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  27. Film "Odrobina nieba" jest cudowny !
    zaplanować swój własny pogrzeb to musi być coś/...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty