Perełki Tygodnia: 03.09.2013

Zdjęcia Tygodnia

Nie może być inaczej - na początek kilka fotografii z urlopu w Dalmacji, czyli jak dla mnie najpiękniejszego regionu, jaki miałam do tej pory przyjemność odwiedzić. 
Dawno nie byłam tak zachwycona widokami! 
Mogłabym tam zamieszkać...








Linki Tygodnia

  • Najpierw delikatnie pochwalę się wpisami mojego autorstwa, które ukazały się na dwóch blogach. Pierwszy z nich pojawił się u Niebałaganki i dotyczył moich sekretów dobrej organizacji


  • Drugi z postów mogliście przeczytać na blogu Lili - tym razem, o kilku rzeczach, bez których nie wyobrażam sobie życia! 




  • Bardzo fajnie zrealizowana animacja odnośnie stresu i sposobów na jego ograniczenie



  •   Bardzo dobry wpis o tym, jak wygospodarować w swoim życiu więcej czasu


  • Tradycyjnie u progu nowej pory roku na blogach pojawiają się listy ciekawych rzeczy do zrobienia w tym okresie - tym razem jesiennie...




    •  Totalnie zauroczyły mnie te portfele (podpatrzone u Agaty)






      • Pić wodę z kranu, czy nie pić? Chyba "zaryzykuję" i przestanę przepłacać na butelkowanych wodach ze sklepu.
       




       
      • I na koniec 12 sposobów na to, jak wybierać na co dzień szczęście!




      Zobacz też mój profil na Facebooku
      Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

      Komentarze

      1. faktycznie przecudowne widoki ♥

        OdpowiedzUsuń
      2. jak zwykle przepadłam w czasie przeglądania Twoich linków :)

        OdpowiedzUsuń
      3. zazdraszczam, takie cudowne widoki ^^

        OdpowiedzUsuń
      4. Piękne zdjęcia! Uwielbiam miejsca gdzie góry stykają się z morzem :) Ja także mam wielką ochotę na "Lekcja Madame Chic" :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Dokładnie - to dla mnie tak nienienaturalne... nie mogę przestać zachwycać się tym połączeniem morza i gór :)

          Usuń
      5. Kolejna porcja cudownych linków :) Kilka z wymienionych przez Ciebie blogów regularnie czytam i muszę przyznać, że wybrałaś jedne z ciekawszych postów. Z tego poradnika kulinarnego po Warszawie skorzystam już za dwa tygodnie, bo się tam wybieram!

        OdpowiedzUsuń
      6. Piękne widoki, ale najpiękniejsze jest zdjęcie z Tobą:) "Lekcje Madame Chic" również polecam a Twoje linki jak zwykle mnie pochłonęły :)

        OdpowiedzUsuń
      7. Gdy za oknem tak szaro i wieje, te widoki od razu przywodzą na myśl wakacyjne wspomnienia ;) Tylko się rozmarzyłam...

        OdpowiedzUsuń
      8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

        OdpowiedzUsuń
      9. Po Tobie widać, że urlop udany! szczęśliwa, wypoczęta buźka :)) i te piękne widoki, ach! Kolejna garść inspiracji na wieczór :) buziaki!

        OdpowiedzUsuń
      10. Super zdjęcia, jeszcze lepsze widoki! :)
        Jak ja czekałam na te perełki! ;)

        OdpowiedzUsuń
      11. Wiedziałam, że skuszę kogoś swoim postem!:) Portfele są po prostu rewelacyjne!;) Nie mogę się na nie napatrzeć. Najchętniej kupiłabym wszystkie wersje kolorystyczne, ale obawiam się, że mogłabym w ten sposób mocno nadszarpnąć swój budżet. :D

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Nawet nie mów - od razu szukałam go na allegro, akurat nie było w kolorze, w którym mi się najbardziej podoba. Czekam na nowe aukcje :D

          Usuń
        2. Na ebay'u są dostępne wszystkie wersje kolorystyczne, ale ja niestety nie mam tam konta. :(

          Usuń
      12. Piękne widoki! Mam ten profil i spisuje się świetnie ;)

        OdpowiedzUsuń
      13. i znowu mam milion zakładek. zabieram się do czytania :)

        OdpowiedzUsuń
      14. Z wielką przyjemnością zapoznam się ze wszystkimi linkami! :)

        OdpowiedzUsuń
      15. Przeczytałam, że teoretycznie u mnie woda jest całkiem w porządku, ale jakoś tak ciężko się przekonać.

        OdpowiedzUsuń
      16. Piękne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze. Co do kranówki to mimo tych wszystkich kampanii ją promujących (swego czasu była taka w Gdańsku) mam wątpliwości. Chyba muszę zapoznać się z tym artykułem :)

        OdpowiedzUsuń
      17. Cudnie tam, ladne zdjecia :) lubie Twoje posty, dzieki za nie :) Pozdrawiam!

        OdpowiedzUsuń
      18. Super post! Tyle mi się rzeczy z niego przyda :*

        OdpowiedzUsuń
      19. zabieram się za linki! :)) tęskniłam!

        OdpowiedzUsuń
      20. O a ja właśnie takie widoki mam za oknem :P morze i góry to cudowne połączenie :)

        OdpowiedzUsuń
      21. Piękne zdjęcie i te widoki! Cudo!

        OdpowiedzUsuń
      22. Właśnie zaczęłam czytać Lekcje Madame Chic i jest lekko, cudownie, idealnie. Korzystając z rad, powstrzymałam się przed zakupem pączka po lekcjach, kiedy czułam już głód i dzielnie dotrwałam do domu. A resztę linków obejrzę dokładnie jutro rano, produktywnie wykorzystując czas przed szkołą! :)

        OdpowiedzUsuń
      23. Wróciłaś! <3
        Śliczne zdjęcia :)

        OdpowiedzUsuń
      24. właśnie dzisiaj kupiłam tą ksiązkę- już nie mogę się doczekać jak ją wezmę w obroty :)
        a jeśli chodzi o ten przewodnik po wawie to my sie tam właśnie wybieramy po tych cudownych kawiarenkach :D achhhh

        OdpowiedzUsuń
      25. Znowu świetna dawka linków do obczajenia :) A co do picia wody z kranu to ja parę razy po powrocie z Anglii chciałam się napić z kranu i rodzice tłukli mi do głowy, że takiej nie wolno. I co z tego, że w Anglii i we Francji to norma. No chyba przecież innej wody nie mają ;D

        OdpowiedzUsuń
      26. Kocham Polskę, ale jednak taka Dalmacja to jest coś :D

        OdpowiedzUsuń
      27. Kurcze, szkoda, że ten portfel taki drogi, jest prześliczny...
        A zdjęcia z Dalmacji wspaniałe, to musiał być wyjątkowy wypoczynek! :)

        OdpowiedzUsuń
      28. wow przepięknie tam jest! koniecznie muszę się tam wybrać...uwielbiam połączenie gór i wody:)

        OdpowiedzUsuń
      29. Dzięki:) jak zawsze inspirujące perełki tygodnia, I love them :)

        OdpowiedzUsuń
      30. Piękne zdjęcia! Aż mi się zatęskniło z moim urlopem :(

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Ach i pożyczyłam sobie kilka linków, mam nadzieję, że się nie gniewasz (:

          Usuń
      31. Piękne zdjęcia :) A jeśli chodzi o picie wody z kranu to zauważyłem, że ostatnio stał się to bardzo popularny temat w różnych środowiskach nie tylko blogów.
        Pozdrawiam Paweł Zieliński

        http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      32. Jestem bardzo ciekawa- co to jest ten 5cio letni dziennik?

        OdpowiedzUsuń
      33. Piękne widoki ! ;D Zazdroszczę wyjazdu ;)

        OdpowiedzUsuń
      34. widoki faktycznie przepiękne! Najbardziej urzekł mnie widok gór schodzących prosto do morza... ot taka nasza Polska w dużym "ściśnięciu" :)

        OdpowiedzUsuń
      35. :) Na pewno te piękne widoki, które przywiozłaś napełnią Cię nowymi inspiracjami - trzymam kciuki za całe ich morze! :)
        Przeglądam linki i ściskam!
        ps: Portfeliki z koroną - cudne!

        OdpowiedzUsuń
      36. Piękne zdjęcia. Dziękuję za wyróżnienie w perełkach. Pozdrawiam :)

        OdpowiedzUsuń
      37. Zdjęcia przecudne! :) Mam nadzieję, że wypoczęłaś :)

        OdpowiedzUsuń
      38. Śliczne zdjęcia :) Nigdy nie byłam w Damacji :) Zabieram się za linki :>

        w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

        OdpowiedzUsuń
      39. Ciekawa jestem Twojej opinii o Lekcjach Madame Chic! Moja niedługo na blogu.

        Tak Ci zazdraszczam tej Dalmacji!

        OdpowiedzUsuń
      40. Rewelacyjne zdjęcia! Ach, chciałoby się tam być :)

        OdpowiedzUsuń
      41. Byłam, zobaczyłam - ZAKOCHAŁAM SIĘ! <3
        a nowinki jak zwykle powalają - najlepszy moim zdaniem jest kurs języka w 3 miesiące. Już się biorę za wdrażanie się w szczegóły.
        Pozdrawiam :)

        OdpowiedzUsuń
      42. Kurczę ja się zastanawiam cały czas nad Lekcjami Madame Chic, trzeci raz dzisiaj w Empiku przechodziłam koło tej książki i sama nie wiem czy kupować czy nie.

        OdpowiedzUsuń

      Prześlij komentarz

      Popularne posty