Perełki Tygodnia: 24.09.2013

 Wydarzenie Tygodnia:

Zdecydowanie BAM. Poznałam wiele naprawdę cudownych osób, które często znałam już wcześniej z blogów. Zobaczenie się na żywo i porozmawianie z osobami, które zna się tylko z perspektywy czytamych postów - bezcenne!

Najpierw pełna przygód i śmiechu podróż z Aliną i Angeliką. Później szkolenie Michała Sławińskiego i warsztaty Tomka Biskupa  no i wreszcie rozmowy! Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkie osoby, które udało mi się poznać, a szczególnie te, z którymi spędziłam najwięcej czasu. Usłyszałam tyle miłych słów, poznałam tyle uśmiechniętych, pełnych energii osób. Momentami zdawało mi się, że znamy się już od lat. Jesteście cudowne! :) 

No i oczywiście wielkie podziękowania dla Edyty, która przygotowała dla nas to spotkanie - było lepiej, niż wspaniale! 

A tutaj relacja Angeliki - znaaaacznie ciekawsza niż moja i kilka fotografii:

fot. Małgosia Breczko

fot. Małgosia Breczko

fot. Małgosia Breczko

fot. Zuza Pawłowska

fot. Zuza Pawłowska

fot. Małgosia Breczko

 

Książka Tygodnia:

Totalnie zaskoczyła mnie ta pozycja. Generalnie uciekam jak najdalej od  książek, których okładki zdobią sztucznie uśmiechnięci faceci w garniturach, z miną "daj się nabrać na kilka moich życiowych mądrości". 

Jednak przeglądnęłam spis treści i uznałam, że może nie będzie tak źle. Jak bardzo się zdziwiłam, gdy już po kilkunastu stronach  identyfikowałam się niemal w całości z tym, co pisze autor. 

Oczywiście są momenty, które totalnie do mnie nie przemawiają, ale wynika to przede wszystkim z różnic pomiędzy wyznawanymi wartościami. Cała reszta to taka kwintesencja sposobów na prowadzenie szczęśliwego życia. Może nie przeczytałam nic odkrywczego, ale te 500 stron mocno zainspirowało i zmotywowało mnie do działania. Teraz czytam ją po raz drugi - pod bardziej praktycznym kątem.  

 

 

Muzyka Tygodnia

Dzisiaj pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę w czasie drogi do pracy - magiczna...


 

 

 Linki Tygodnia

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. perełki tygodnia u Happyholic czyli lektura na cały wieczór. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Zamiast siedzieć i np sprzątać to ja pół nocy spędzam nad ich przeglądaniem.

      Usuń
    2. Haha :D Będę musiała zatem pomóc Ci w sprzątaniu!

      Usuń
    3. przydałoby się :D oraz rozmowa przy kawie :) może kiedyś

      Usuń
  2. moim punktem tygodnia jest oczekiwanie na twoje perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja! Ale zdziwiłam się, że minął już tydzień od poprzednich :) jak ten czas szybko leci!

      Usuń
    2. U mnie było tak samo :)!
      Ledwo co przeglądałam perełki zeszłego tygodnia, a tutaj już morze kolejnych!
      Bardzo mi się podoba ta regularność i mam nadzieję, ze utrzymam ją w swoich Subte(linkach)

      Usuń
  3. Miło widzieć razem wszystkich ulubionych blogerów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje perełki pasjami!! A spotkania i szkolenia zazdroszczę aż po czubki włosów!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje perełki i zawsze chętnie je przeglądam :) od razu poznałam Ciebie i kilka innych dziewczyn na zdjęciach z BAM

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Kanapki zdecydowanie nie muszą być byle jakie :) ja na przykład zamierzam przygotować mini kanapeczki na spotkanie z przyjaciółmi. Można kupić takie małe okrągłe chlebki "na raz" i potem już tylko puścić wodze fantazji... :) musi się udać!

    Bardzo mi miło, że znalazłam się w Twoich Perełkach! Czuję się zaszczycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam kiedyś takie małe kromeczki chleba, można poszaleć z nimi, oj można!

      Usuń
  7. O, Happyholic w Krakowie! :)

    Bardzo jestem ciekawa książki, o której piszesz - pierwsza reakcja na widok okładki była podobna jak u Ciebie, ale skoro zawartość jest ciekawa, to może po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia z BAM przeglądam od rana, miło zobaczyć wszystkie fajne blogerki na jednej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Wam zazdroszczę Krakowa, sukiennic i ... BAMu!
    Może w Katowicach też ktoś coś zorganizuje? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno! :)
      Narazie będzie bloSilesia w październiku ;)

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo za te miłe słowa - bardzo się cieszę, że BAM się spodobał :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, ale super :) Widać po uśmiechach, że spotkanie się udało. Mam nadzieje, że jak będzie następne spotkanie to mój blog się bardziej rozwinie i będę mogła do Was przyłączyć. Bo na razie to taki skromny jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej się rozwiniesz, jak nie będziesz patrzyła na skromnośc swego bloga tylko przyłączysz się od razu! Przy następnej okazji się nie zastanawiaj nawet! :D

      Usuń
    2. Dokładnie tak! Nigdy nie jest za wcześnie :)

      Usuń
  12. Uwielbiam te Twoje perełki ;)
    Cholibka, jaka to szkoda, że mnie na wspólnym zdjęciu nie ma, chlip! Justyna, robimy następny meeting na ślunsku, co Ty na to? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma innej opcji - teraz pora na ślunskie spotkanie :D Pora zakasać rękawy i wziąć się do roboty :D

      Usuń
  13. Znowu będę się powtarzać, ale cóż! Ty wiesz jak mi dzień poprawić. Dziękuję za polecenie moich kanapek, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na BAM bylo super. Cieszę się, że mogłam poznac tyle inspirujących osob. Dzieki temu poznalam Twojego bloga i wiem, że zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To już drugie perełki, które przeglądam i chciałam podziękować bardzo za takie właśnie posty, ponieważ pozwalają odkryć nowe inspiracje. Fantastyczny blog! Tak trzymaj :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie blogerek musiało być naprawdę świetne! To jest niesamowite uczucie, kiedy można pogadać na żywo z kimś, z kim dotychczas wymieniało się jedynie komentarze :) A linki od Ciebie rzeczywiście wciągają! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak bardzo lubię Twoje perełki! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Happy bardzo dziękuję Ci, ale nie tylko za podlinkowanie, ale przede wszystkim za bycie inspiracją do stworzenia tego postu. Uwielbiam Cię! :)
    I Edytę i Alinę i bardzo żałuję, że jestem tak daleko od Was, bo bardzo chciałam być na BAMie, no ale może kolejnym razem ;) Bo nie sądzę, że Edyta na jednym BAM poprzestanie :D Tym bardziej, że tak świetnie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. znajome buzie!:)) fajnie Wam dziewczyny w tym Krakowie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No pięknie! Wszystkie perełki przeglądam na bieżąco, a te z moim udziałem odkrywam z opóźnieniem ;)
    Dziękuję pięknie i zabieram się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perełki tygodnia jak zwykle pełne optymizmu i motywacji, świetnie :-)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Happyholic, CUDOWNIE było Cię poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no proszę spotkanko w Krakowie - moim mieście :-) na pewno musiało być fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na spotkanie na ślunsku się piszę :)

    Nawiązując do jednego z linków- zrobiłam niedawno wietrzenie znajomych na fasebooku. Usunęłam wiele znajomości. jeśli nie miałam z kimś kontaktu codziennego- mailowego, osobistego, nie była to rodzina (ta lubiana jej część), usunęłam. Wiele osób nie zauważyło tego nawet, co dowodzi, że to była dobra decyzja. Kilka osób napisało mi wiadomość, że coś fejs szwankuj bo mnie na liście nie mają. Niekulturalnie ale nie odpisałam. Moje nazwisko na żadnej liście nie musi być.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie tą książką :) ty To wiesz jak człowieka do czegoś zachęcić :) bo niby mówią żeby nie oceniać książki po okładce, ale ja tej bym na pewno nie kupiła, mam do takich okładek podobne podejście jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle jest co czytać, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale dużo inspiracji! Idealnie na jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Happyholic, uwielbiam czytać Twoje perełki w takie wieczory :) Kawa, ciepły kocyk i mnóstwo interesujących linków!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje linki!
    Kanapka nigdy nie może być nudna! Ważne jest co jemy, a im efektowniej to wygląda tym lepiej:) Zdjęcia są rewelacyjne! A listę planów na jesień robię również.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, szkoda, że zagapiłam się na zapisy BAM. A tak bardzo chciałam poznać te wszystkie twarze blogosfery!

    OdpowiedzUsuń
  31. Na BAM było cudownie, bardzo cieszę się, że mogłam Cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. W tym tygodniu nasz wszystkim zdarzyła się prawdziwa perełka :)
    Ja też tak bardzo cię polubiłam. Jak będziesz w Krakowie, to koniecznie, wiesz co :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty