23 kroki do szczęścia - całość cyklu

23 kroki do szczęścia to projekt, który mogliście śledzić na blogu przez kilka ostatnich miesięcy. Jest to lista moich osobistych sposobów na bardziej radosne i satysfakcjonujące życie, które realnie zmieniły moją codzienność i spojrzenie na świat.

Aby ułatwić Wam dostęp do tej serii, poniżej zamieszczam linki do wszystkich postów z tego cyklu, tak aby w jednym miejscu zgrupować wszystkie te inspiracje.



  1. Czerpać radość z inspiracji
  2. Śniadania
  3. Projekty
  4. Porządek
  5. Znaleźć czas na szczęście
  6. Dzień szczególnej celebracji
  7. Magiczna poranne 30 minut
  8. Jedynka
  9. Sukienka, obcasy i te sprawy
  10. Dać coś od siebie
  11. Szczęście jako droga
  12. Drobne niedogodności
  13. Ludzie
  14. Wiara w siebie
  15. Szczęście szyte na miarę
  16. Smutek i szczęście
  17. Walka z bylejakością
  18. Przekraczanie strefy komfortu i własnych lęków
  19. Mniej narzekania
  20. Mówić dobrze o innych
  21. Regularne porządkowanie myśli
  22. Mniejszy wybór
  23. Pełnia życia


Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Już wiem co będę robić cały wieczór. Pewnie nie ja jedna trafiłam na Twojego bloga dzięki nissix83, teraz będę zaczytywać się w każde słowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała seria. fajnie, że zrobiłaś tę listę, bo i tak miałam w planach dokopać się do całości, a trochę by mi to pewnie zajęło ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. och, i to już koniec? właśnie zastanawiałam się nad tym przy kroku 22... naprawdę udana seria, będę do niej wracać!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że wszystko w jednym miejscu, teraz na spokojnie bez szukania po całym blogu, będę mogła wszystko przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z Twoich inspiracji jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, będę mogła wstawić link do swojego spisu inspirujących postów <3 brakowało mi tego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że odkryłam Cię za sprawą Nissiax83...miała ona rację, że Twój blog jest bardzo inspirujący pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać wszystkie twoje posty.
    Sprawiasz wrażenie bardzo pozytywnej osoby.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że zrobiłaś spis! Mam kilka braków i zaraz je przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba to wydrukuję! WSZYSTKO jedno po drugim <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj.
    Czytam od kilku dni ( dopiero!) Twoje bloga i nie mam zamiaru przestać.
    Działam. Zmotywowałaś mnie. Właśnie zaczęłam remontować pokój, a odkładałam to ponad rok. Jestem szczęśliwa gdy sobie wszystko planuję i krok po kroku realizuję cele. Twój post o bylejakości rozkręcił mi motorek w pupci :) Dziękuję i pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sobie cenię te Twoje posty szczęsciodajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobre teksty o szczęściu :-) będę zaglądać na pewno, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta seria, motywuje i inspiruje mnie do działania.
    dziękuję Ci za to! :) prowadzisz bardzo fajnego bloga! trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najwięcej tak inspirujących projektów życzę! Tobie i sobie też! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie podobał mi się ten cykl ; ) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś wieczorem siadam do lektury ::)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam do Ciebie z kanału nissiax83 i baardzo mi się podoba! :) Na pewno prześledzę cały cykl od początku :)
    Dołączam do obserwatorów i pozdrawiam cieplutko!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci wyszedł ten cały cykl, naprawdę jestem zachwycona i gratuluję :)
    Spisałaś się Kochana :)
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz i muszę powiedzieć, że ten cykl jest czymś czego dokładnie potrzebowałam. sam pomysł absolutnie przefantasyczny i z pewnością niesamowicie pomocny w cieszeniu się codziennością. Od dzisiaj stał pozycja blogosfery. dziękuję pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śniadanie! Jeśli będzie supersmaczne i przygotowane z fantazją to jaki dzień może nas czekać, jeśli nie szczęśliwy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaaa.! Wpadłąm na bloga przez przypadek . Czuję sie wręcz zarażona pozytywną energią , taki zastrzyk był mi potrzebny w te [ niestety już ] szare , jesienne dni .!!
    Zaczynam realizować projekty .!! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty