Perełki Tygodnia: 01.10.2013

Serial Tygodnia

Zainteresowałam się tym serialem dzięki Edycie, która poleciła go jako serial psychologiczno- pomocowy. Od razu pomyślałam, że to coś dla mnie. Pierwszy odcinek mnie nie zachwycił, ale postanowiłam obejrzeć kolejny i kolejny. I powiem szczerze, że już po kilku odcinkach zupełnie przepadłam.

To chyba pierwszy serial, na którym kilkukrotnie wzruszyłam się do łez. Spokojnie mogę dodać go do listy filmów , które mimo tego iż są smutne, podnoszą na duchu.

 

  

Rozwojowe inspiracje

Bardzo gorąco polecam Wam darmowy kurs Michała Pasterskiego: Self- Coaching. W trzech filmach poznajemy narzędzia, które pomagają wytyczyć ścieżkę własnego rozwoju. Bardzo dobre narzędzie na drodze do samopoznania i wyznaczenia sobie celów, które będą miały realne znaczenie w dążeniu do szczęśliwszego, spełnionego życia.



Muzyka Tygodnia

Usłyszałam tą piosenkę ponad tydzień temu w Trójce i nigdzie nie mogłam jej znaleźć.
Na szczęście już jest!

 

Linki Tygodnia



Zobacz też mój profil na Facebooku
 
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Dzięki za life architekta, jestem właśnie w trakcie słuchania wykładu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabieram się do lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne wspaniałe znaleziska <3 kradnę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie wszystkie są dla mnie nowe i ciekawe jednocześnie, kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czas na czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie jestem po intensywnym weekendowym szkoleniu coachingowym, złapałam jeszcze więcej wiatru w żagle! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Harmonogram sprzątania Niebałaganki strzał w 10 dla mnie ! Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością obejrzę wszystkie inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa zatopiłam się w tych linkach całkowicie :) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie otwiera mi się architekt, a tak bardzo go potrzebuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, u mnie po naciśnięciu na obrazek, strona otwiera się

      Usuń
  12. Naprawdę świetne linki :) Kiedyś obejrzałam kilka odcinków tego serialu jak jeszcze leciał w telewizji i chyba do niego wrócę, bo pamiętam, że już wtedy wywarł na mnie pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię to! Już sprawdzam te projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie polubiłam Twój cykl! Zawsze natknę się na coś ciekawego i odkryje nowe blogi. Już czekam na kolejną edycję :) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Life architekt jest mi już znany (od kilku dni) ale dobrze, że został mi "przypomniany"
    Pozostałe linki są jak zwykle wielką dawką inspiracji
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle spędziłam z Twoimi linkami przyjemny, prasówkowy poranek :)
    dziękuję za tapetowego linka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja również bardzo lubię te linki :D dzięki i pozdrawiam gorąco, miło mi będzie Cię gościć u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawka inspiracji:) Choć tym razem mniej zdjęciowo i tak lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  19. znam kilka z nich! do reszty się własnie zabieram <3

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie serialem też się już interesowałam, ale nie miałąm kiedy obejrzeć, może teraz :) Na kurs zajrzę, a linków co nie miara, ale sporo już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Niezbyt przejrzysta grafika"? ;D delikatnie to ujęłaś... ;P
    Ale tapeta za to rzeczywiście urocza :)

    Pięknej środy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zwykle ogrom inspiracji!:)) cudownie!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurna jak tu u Ciebie pozytywnie ... będę wpadać jeżeli pozwolisz...
    :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. ubóstwiam takie posty :)
    zawsze coś nowego się odkryje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za kopalnie inspiracji
    A ja zapraszam na fotorelację z Targów Wnętrz Decorex 2013 które odbyły się w zeszlym tygodniu w Londynie
    http://www.lapremierjour.blogspot.co.uk/2013/10/decorex-2013-pomysy-na-salon.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna porcja nowości!
    Dziękuję za podlinkowanie harmonogramu :*

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś trafiłam na film, który mnie zainteresował i na tyle wciągnął, że mimo późnej pory oglądnęłam do końca... by się przekonać, że to odcinek serialu :) właśnie "Głębokiej wody" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga - jest niezwykle optymistyczny, taki, jaki już niedługo może i będzie mój?
    A nowości są świetne, ogólnie ten pomysł na perełki tygodnia jest bardzo ciekawy. ;)

    Ściskam gorąco,
    Marta :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Artykuł z przestrogami dla dwudziestolatków dodałam do zakładek i będę do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Baaardzo lubie to jak dzielisz się linkami, zawsze można znaleźć perełki jak i tym razem :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Justyna, Twoje kulisy blogowania już opublikowane i czekają na ostateczne zaakceptowanie przez autorkę! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. piosenka wspaniała na budzik!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za nowe inspiracje :) Zwłaszcza blog Ani, sposoby na redukcję stresu i 30 sposobów na kreatywność. Serial też sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty