Perełki Tygodnia: 07.10.2013

Serial Tygodnia

Lubię ten serial od pierwszego odcinka - dziwny, czasem psychodeliczny ale na pewno oryginalny, traktujący wiele spraw z przymrużeniem oka. Pierwszy sezon był moim zdaniem bardziej porywający, ale w zasadzie i tak nie mogę już doczekać się trzeciego.




  

Artykuł Tygodnia

Po przeczytaniu artykułu "Skandynawska powolność" z marcowego wydania Slow, mam ochotę zupełnie na nowo przyjrzeć się swojemu domowemu otoczeniu, posiadanym przedmiotom. 

Nie przepadam za tekstami o designie, ale ten opowiada o w nim w zupełnie inny sposób, nawiązując do harmonii z naturą, spełniania, satysfakcji z życia - w czym w końcu Skandynawowie od lat przodują.






 

Linki Tygodnia

 

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Dumb ways to die jest prześmieszne, już ściągam grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia emerytowanych cheerleaderek SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale linków! Dzisiaj mam co robić! :) Dzięki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Girls obejrzałam tylko pierwszy sezon, ale zaraz chyba odpalę drugi:) I wieeeelkie dzięki za tą stronkę ze słownictwem - czegoś takiego szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 102 impreza medyczna, drinki podawane wprost ze strzykawek :D
    zdjęcia rodziny super, ale musiałaby ktoś przerobić mnie Elize i mame :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie :D rozumiem, że te drinki to Krawa Mary :D muszę zobaczyć te zdjęcia, nie ma innej opcji :)

      Usuń
  6. Dawno dawno temu śledziłam jednego bloga, na którym na którym ktoś umieszczał zdjęcia domowych biblioteczek z całego świata... Ludzie przysyłali zdjęcia z krótkim opisem... Było tam nawet kilka z PL.
    Kilka komputerów i kilka formatów później i już nie pamiętam adresu ale znalazłam coś takiego: http://lifehacker.com/5990396/show-us-your-bookshelf Jest coś magicznego w domowych biblioteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, tego serialu nie znałam, chyba przyjrzę mu się bliżej :) Ja polecam (choć pewnie już oglądałaś) - 'Suits' :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne perły (bo to już nie perełki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd pierwszy raz weszłam do Ikei (miałam wtedy 10 lat) zakochałam się w skandynawskim stylu, filozofii i podejściu do rzeczy... Dziękuję za nową garść inspiracji!

    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie dziwny ten serial, ale właśnie dlatego chętnie go obejrzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te Twoje inspiracje. Zawsze zawiedziesz mnie w rejony, do których sama bym nie dotarła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i inspirujący blog - będę tu częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa razy zaczynałam oglądać Girls i stanęłam na pierwszym odcinku, czy potem serial się rozkręca? :) Bo pierwszy odcinek jakoś mnie nie zachwycił...
    Artykuł Skandynawska powolność brzmi intrygująco, zwłaszcza,że Skandynawia jest wyjątkowo bliska memu sercu. :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że jeśli pierwszy odcinek Ci się nie spodobał, to cała seria nie jest po prostu w Twoim stylu :)

      Usuń
  14. Ooo nowy sezon Girls, super! The New Girl jest też bardzo spoko, warto zerknąć jak nie widziałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - nie słyszałam o tym serialu, ale sprawdzę na pewno :)

      Usuń
  15. "Girls" czyli taka nie idealna wersja "Sex in the city" - oba seriale kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! Połączenia twarzy idealne! Świetny projekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za słownik :)

    Pięknej środy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny tekst dot.blogowania :) to którego października będą 2 urodzinki bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 :) Ale świętować będziemy trochę później... już wkrótce szczegóły :)

      Usuń
  19. Kilkanaście wyselekcjonowanych książek (np. kucharskich czy na jakiś inny konkretny temat) na ładnej półce i ułożonych kolorystycznie - rozumiem.
    Biblioteki kilkuset pozycji tak się jednak ułożyć nie da ;) Jakiś czas temu szukałam w naszym książkowym bałaganie książki, o której byłam przekonana, że ma grzbiet żółto-czarny. Yhy... Miała czerwono-biały ;D
    Reprymendę za bałagan z pokorą przyjmę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo linków do sprawdzenia :-)
    Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie posty ; ) krótko i konkretnie! i zachęcająco do zajrzenia, poczytania, pooglądania. pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  22. oglądałam ten serial!:)) super! dziękuję za milion inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy Ty mieszkasz w internecie? ;) Skąd regularnie wynajdujesz takie perełki?! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Chociaż może się tak wydawać, nie. Przebywam w nim krótko, acz intensywnie :D

      Usuń
  24. a ja chodzę na tematyczne imprezy :) :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty