Perełki Tygodnia: 15.10.2013

Rozwojowe Inspiracje

Dzisiaj mam dla Was coś naprawdę niesamowitego. Oprócz tego, że spełniłam jedno ze swoich wielkich marzeń, dołączając do redakcji Zmiany, stałam się częścią czegoś pięknego - pisma tworzonego z prawdziwej pasji, miłości do życia i chęci dzielenia się nią z innymi. 

Zapraszam do przeczytania premierowego wydania naszego pisma "Zmiana - napisz siebie od nowa". Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie w nim dla siebie coś inspirującego. 


Zobaczcie też przepiękny film promujący nasz magazyn - osobiście jestem w nim zakochana!





  Książka Tygodnia

Już podczas wybierania książek do urodzinowego konkursu wiedziałam, że muszę mieć również swoją własną kopię tej powieści. Zaczęłam czytać i kompletnie przepadłam - jest naprawdę piękna. Dawkuje ją sobie małymi porcjami, by dłużej się nią cieszyć.


 

 

Muzyka Tygodnia

Idealna piosenka na rozpoczęcie dobrego dnia. "Spróbujmy się postarać..."



 

Linki Tygodnia 


 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. sztuka uliczna to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona magazynem! Mam nadzieję, że kiedyś uda się Wam wydawać go w wersji papierowej :) Byłoby super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona filmem promującym magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za polecenie:*
    cieszę się, że magazyn przypadł ludziom do gustu no i że 'moja' świetna ekipa również jest zadowolona :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Idę się inspirować i czytać magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) wow, zauważyła Cię nissiax83, gratuacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zmiana" będzie moją lekturą na weekend :).

    Sztuka uliczna - rewelacyjny link! Jestem pod wrażeniem kreatywności niektórych twórców.

    Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydrukuję sobie niektóre artykuły, bo nie lubię czytać na ekranie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik naprawdę świetny, klimatyczny mega! Pozostałe perełki to oczywiście jak zwykle perełki i na pewno jutro do nich wrócę bo dziś nie mam już wystarczająco dużo siły, żeby się odpowiednio skupić (: Bardzo podoba mi się ... spot reklamowy? projektu Twoja Prawdziwa Moc, gratulacje dla panów bo pomysł fajny i wykonanie też

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Zmiany. Bardzo, bardzo!
    Dopiero na szybko udało mi się przejrzeć magazyn, ale już bardzo mi się podoba :-)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam do gratulacji Zmiany:) Fajna rzecz, taki owoc swojej pracy w takim gronie i z takimi zdjęciami!!! Gratuluję. A poza tym... Zaglądam tutaj już któryś raz i dzisiaj poczułam się jakoś tak u siebie. Dlaczego? Literatura:) Pokarz mi swoje książki, a powiem Ci, kim jesteś:) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak dużego sukcesu jakim jest dołączenie do redakcji Zmiany. Myślę, że sam pomysł z tym e-magazynem to strasznie ciekawa idea. Osobiście jestem zafascynowana. Drukuję sobie wszystko, spinam w jedno i mam świetną lekturę na kolejnych kilka godzin. A najbardziej umili mi to czas w trakcie piątkowej podróży pociągiem. :) Muzyka Lily Hates Roses chodzi za mną od kilku dni. A propozycję książkową dopisuję do mojej listy.
    Pozdrawiam serdecznie, Piwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :)
    Przeczytam na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Tez jestem maniaczką pozytywnego myslenia. ..nie zawsze jest to łatwe, wiec takie stymulacje i motywatory sa jak najbardziej potrzebne, nie tylko "ponurakom" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ;-) przejrzałam szybciutko bo już późno i przysypiam, ale jutro z do będę delektować się każdą stroną i tym niesamowitym spotkaniem z Wami ;-)
    Propozycja książkowa już wpisana na moją listę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale fajnie jak spełnia się nasze marzenie :):) moje gratulacje :) zaraz zabieram się za czytanie magazynu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten magazyn mnie zachwyca :)) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie spróbowałabym herbaty z malinami, goździkami i pomarańczą...brzmi bajecznie;)
    A magazynu jestem bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiana jest świetnym projektem, już wiem w co się będę zaczytywać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie z tym magazynem, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Gratuluję! Dowodzisz tego, że warto dążyć do spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Lilly Hates Roses. Gratuluję Zmiany nam wszystkim. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Motywacja Motywacja i....jeszcze raz motywacja! :-)
    Nie ma to jak góra pozytywów.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Super linki! W tym tygodniu urzekła mnie Life Manager-ka i już zostałam jej fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Książki jestem niezmiernie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję!
    a co do linków - jak zwykle przejrzę je wszystkie i na pewno znajdę coś ciekawego dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przeczytałam magazyn od deski do deski.....ale mnie wciągnął :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Jak udało Ci się dołączyć do redakcji? To spore osiągnięcie ; ) Pozdrawiam! Za chwilę zabieram się za dokładne czytanie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam zaproszona do dołączenie do projektu :)

      Usuń
  30. Bedzie dostępna wersja papierowa?

    OdpowiedzUsuń
  31. Bóg nigdy nie mruga- muszę przeczytać tę kiążkę :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę umiejętności dawkowania sobie dobrych książek. Ja pochłaniam wszystko na raz. Nie mogę się oderwać, przesiedzę całą noc, a rano pozostaję z dwoma uczuciami: z jednej strony smutkiem, że to już koniec, a z drugiej ekscytacją, co ta książka zrobiła z moją banią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewam i takie przypadki :) Pochłaniam wszystko na raz w ekspresowym tempie a potem czytam jeszcze raz - już tylko po to by się delektować każdym słowem i myślą :)

      Usuń
  33. Magazyn wygląda cudownie! I wszystkie inspiracje również! Gratuluję postępów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję ZMIANY! Zaczęłam czytać i całkiem przepadłam...

    Proszę, błagam - czy ktoś wie kto śpiewa tą cudowną piosenkę w spocie reklamowym ZMIANY? Całą noc i dzień głowie, oszaleje, jeśli całej jej nie usłyszę, a nigdzie nie mogę wpaść na jej trop w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale już pytam twórcę filmiku! :)

      Usuń
    2. Life is perfect, Kaliyo.

      Usuń
    3. Super! Bardzo bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  35. Książka jest genialna, jak tylko zaczęłam ją czytać również przepadłam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty