Perełki Tygodnia: 29.10.2013

 Smakołyki Tygodnia

Jestem ogromną fanką kuchni Lidla i włoskich smaków. W ubiegłym tygodniu trafiłam więc na idealne połączenie - wypróbowałam obie włoskie potrawy i po prostu rozpływałam się nad każdym kęsem w przypadku obydwu dań. Niesamowite pyszności - cannelloni oraz makaron alla carbonara !






 

Muzyka Tygodnia


"Ochroń mnie, gdy znowu zapomnę co mam i nie wahaj się wstrząsnąć mną najmocniej jak się da."




Linki Tygodnia







Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. przepisów jeszcze nie wypróbowałam, ale zrobiłam zapas makaronów w lidlu w czasie 'włoskiego tygodnia ':) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dałoby się publikować perełek co pół tygodnia? :) Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna piosenka! Perełki to mój ulubiony post w każdym tygodniu, śledzę je już od dawna, aż tu w tym tygodniu link do mojego bloga! :) Wspaniałe uczucie być przez kogoś docenionym.

    Dziękuję i miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, od razu zrobiłam się totalnie głodna! Muszę spróbować tych przepisów, zanim zwariuję <3

    I dziękuję za dobrą nutę, idealnie wstrzeliłaś się w moją życiową sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przewinęłam trzy pierwsze zdjecia niemalże z prędkością światła, żeby mi ślinka nie pociekła, ale to nie pomogło - i tak zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cannelloni pod każdą postacią - o tak! na pomidorowo, paprykowo, na zielono, lub totalnie warzywnie, z kurczakiem... praktycznie cokolwiek znajduje się w lodówce, pasuje do tego makaronu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza potrawa wygląda bardzo zachęcająco :) Chyba wpadnę do kuchni na moment :)
    Zapraszam również do mnie:bedziepieklobaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zjem wszystko, co mi się da z makaronem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zrobiłaś mi smakaa! A piosenki faktycznie stare i sentymentalne. Idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuchnia Lidla to faktycznie super sprawa, dużo promocji a to sprzyja oszczędzającym :) W poprzedni weekend mierzyłem się ze zrobieniem lasagne z przepisu Pascala - wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna muzyka! Chyba wiem, czego będę słuchała w najbliższym czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi zrobiłaś smaka na makarony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej!! Bardzo mi miło, że mój wpis jest u Ciebie w linkach tygodnia! :) Właśnie się zastanawiałam nad podejrzanie dużą liczbą odwiedzin tego postu a tu zagadka rozwiązana ;) Ja też uwielbiam włoskie smaki. U mnie dzisiaj spaghetti ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o kuchnię włoską, to musisz dodać do swoich perełek blog Delimamma.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł z tymi portretami, taki portret może pokazać, jak tak naprawdę widzimy i pamiętamy naszych najbliższych...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeglądanie takich postów wieczorem to nie najlepszy pomysł - od razu mam ochotę na coś do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wywiad z Marcinem Koniecznym! Pozytywny człowiek, już trzymam za niego kciuki w przyszłych startach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też gotuje razem z Lidlem. A ten dom kojarzy mi się z rampami dla deskorolek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie przetestować tą kuchnię Lidla, wygląda niesamowicie apetycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi się miło zrobiło,humor gwarantowany na cały dzionek. Dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle poprawiasz humor tymi inspiracjami! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmm, uwielbiam kuchnię włoską! Zabieram się teraz z przyjemnością na przeglądanie linków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zawsze na to czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Rumienię się, całkiem kulturalnie dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje ulubione posty :-) Zawsze czekam na perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh zupa dyniowa! Do jej zrobienia zbieram się już drugi tydzień:D Chyba w końcu się za nią zabiorę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle po oglądaniu jedzenia muszę pójść coś sobie przyrządzić:-)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi oczywiście najbardziej podobał się ten początek o jedzeniu :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooooch... ja też uwielbiam jeść po włosku :) a zupa dyniowa... mmm... smacznie dziś u Ciebie :)


    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta zapiekanka wygląda smakowicie! Mniam :D
    A tą piosenkę uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak! Smakowo i muzycznie jak najbardziej moje klimaty :)) Zaglądam na Twojego bloga od niedawna i wiem, że nie jestem pierwszą, która to mówi, ale swoimi postami i postawą wobec życia dajesz mi przeogromnego kopa, aż chce się zmian! Będę stopniowo nadrabiać tu zaległości :D
    A tu jeszcze taka niespodzianka, że znalazłam się w perełkach tygodnia, dziękuję! Chyba zmobilizuję się do napisania kolejnego posta :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty