TOP 20 - ulubione posty czytelników

Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie za wszystkie odpowiedzi odnośnie ulubionych postów na moim blogu, które realnie zmieniły coś w  Waszym życiu. Dzięki Wam wiem już, jakie tematy najbardziej Was interesują, czego powinno być jeszcze więcej na moim blogu.

Na podstawie konkursowych komentarzy i otrzymanych w ostatnim czasie maili, udało ułożyć mi się TOP 20 najbardziej inspirujących postów (i cyklów):

  1. Cykl "Perełki Tygodnia"
  2. Cykl "23 kroki do szczęścia"
  3. 21 dni bez narzekania
  4. Projekt TAK
  5. Zasada czterech "Z" - czyli jak zyskać więcej czasu
  6. Kreatywne randki
  7. Grafika, z którą skutecznie odgruzujesz swoją szafę
  8. Galeria szczęścia
  9. Wirtualne odkurzanie, czyli jak opanować komputerowy bałagan
  10. Dwa wieczorne nawyki na pozytywne zakończenie dnia
  11. Tęczowy tydzień warzyw i owoców
  12. Ulga po spełnieniu zaległych powinności
  13. Sekrety kobiecości - podsumowanie projektu
  14. Zasada jednej szuflady
  15. Zasada 2 minut
  16. Reguła godziny 13:00
  17. Pozbądź się zbędnych rzeczy bez sentymentu
  18. Nie narzekaj - wyższy poziom wtajemniczenia  
  19. Motyw przewodni na jesień - mobilizacja
  20. Jak stworzyć autentyczną listę rzeczy, których chcesz doświadczyć w życiu

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Ale super, że zrobiłaś takie podsumowanie! Na Twój blog trafiłam dopiero niedawno, więc cieszę się, że teraz będzie mi łatwiej nadrobić wszystkie zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że przegapiłam "Wirtualny bałagan...". Idę do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z podsumowaniem tych najlepszych :) Będe co miała robić dziś wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mini-przewodnik po Twoim blogu z tego powstał :) powinnaś podlinkować do niego w widocznym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super, że skupiłaś najfajniejsze posty w jednym miejscu : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwne, że perełki na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie ! :) Dla mnie zasada 4 Z zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście ciężko przebierać w tych najlepszych postach, ponieważ każdy jest niesamowicie ciekawy i dużo wnosi w moje życie. Skąd czerpiesz na nie inspiracje? Od czytelników czy raczej sama je wymyślasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj wena własna i momenty olśnienia + inspiracje z książek :)

      Usuń
  9. Ooo, mam trochę do nadrobienia :) a do niektórych postów z przyjemnością wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tym TOP 20 :) Ja uwielbiam serię Perełki Tygodnia oraz post o wirtualnym sprzątaniu - dzięki niemu wreszcie mam czysty pulpit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Mogę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - to również bardzo ważny krok dla mnie. Dziś na przykład kupiłam buty na obcasie, chociaż na co dzień nie mogę porzucić kochanych, płaskich butów. Ale gdy je ubrałam to poczułam się 100 razy piękniej. Mała rzecz, a zmiana ogromna :)

      Usuń
  13. dla mnie KAŻDY Twój wpis, to konkretna dawka pozytywnej energii :) motywujesz mnie do działania i z wielką przyjemnością tu zaglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak! Zdecydowanie PEREŁKI to moja perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog jest rewelacyjy!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie lubię wartościowe blogi, dzięki którym mogę się czegoś nauczyć. Twój właśnie taki jest.
    Wpadłam tu tak naprawdę przez przypadek, ale zamierzam odwiedzać Cię częściej, pozdrawiam :)
    http://daarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ani trochę mnie nie dziwią perełki na szczycie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna lista wyszła :):) często do niej zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że tworzysz tak wspaniałe miejsce w sieci.
    Hattu ma rację z podlinkowaniem tej listy na głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. (BUT we can get something beyond them using other techniques) some
    people that have the software to work with torrent sites wish to get stuff for
    free. Of course, theres the whole issue of freebies too, but thats
    a close second. In layman's terms, Attributor tracks the occurrence of all of the links for a particular ebook on piracy platforms like Piratebay and counts them as piracy.



    Here is my weblog pirate bay unblocked

    OdpowiedzUsuń
  21. Asking questions aree iin fact nice thing if yoou are not understanding anything completely, but this piece of writing offers fastidious understanding yet.


    Here is my web blog; Spanish subjunctive conjugations dar

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty