Urodzinowy konkurs Happyholic!

Kilka dni temu minęła druga rocznica założenia bloga Happyholic. Przez ten czas bardzo dużo zmieniło się w moim życiu. Napisałam ponad 240 postów, poznałam wiele cudownych osób, z każdym dniem mobilizowałam siebie do coraz bardziej pozytywnego spojrzenia na świat, a przy tym udało mi się zainspirować kilka osób do wprowadzenia zmian w swoim życiu. 

Każdy mail, każdy komentarz, w którym piszecie, że w jakiś sposób zmieniłam Wasze spojrzenie na świat jest dla mnie najpiękniejszą nagrodą. Bardzo Wam za to wszystko dziękuję.

Z okazji urodzin przygotowałam dla Was konkurs, który będzie odbywał się na moim fanpage'u na Facebooku. 

ZASADY KONKURSU


1. W konkursie mogą brać udział wszystkie osoby, które polubiły moją stronę oraz konkursowy post na facebooku.

2. Do wygrania są dwie książki widoczne na zdjęciach. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.


 3. W komentarzu pod wpisem na facebooku proszę o krótką odpowiedź na następujące pytanie:

Czy któryś z postów na blogu Happyholic zainspirował Cię do wprowadzenia zmian w swoim życiu (jeżeli tak, który)?


4. Oprócz odpowiedzi na pytanie, proszę o napisanie, którą książkę chciał(a)byś wygrać (wystarczy wpisać odpowiednią cyfrę: 1. "Kurs Szczęścia" , 2. "Bóg nigdy nie mruga" )

5. Konkurs trwa do 18 października (do północy). Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się na moim fanpage'u w sobotę 19 października.



Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Nie mam facebook'a a szkoda :)
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. 240 postów w dwa lata to wyczyn, ja napisałem w rok mniej niż 80.
    Wszystkiego dobrego z okazji "rocznicy bloga" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o szkoda,że fb! też nie mam-bo nagroda świetna!!!
    ale ale… wszystkiego najlepszego oczywiście! moc inspiracji i kolejnych małych kroków do szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie, ale przede wszystkim gratuluję wytrwałości w tym szczęśliwym miejscu! Stronę lubię na facebooku już dawno, ale jako Puchata Sowa, mam nadzieje, że tak może zostać ;) Książkę, którą bym chciała bardzo wygrać to 2, bo chciałam sobie ją sama sprezentować :)
    Odpowiedź na Twoje pytanie:
    Najbardziej inspirujący dla mnie osobiście post, który tu znalazłam to ten o wyzwaniu, gdzie miałam przestać marudzić i narzekać. To trudniejsze niż się może wydawać! I może podczas tego eksperymentu nie wyzbyłam się tego całkowicie, to zaczęłam to dostrzegać, a to już bardzo dużo!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem uczciwa, daję szansę innym :) mam te ksiązki :)

    a Tobie Kochana rozwoju i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, 2 musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie mam facebooka, bo nagroda świetna!

    Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Dużo satysfakcji musi Ci dawać ten blog! i niech tak pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HappyHolic, życzę Ci w związku z urodzinami tego szczęśliwego miejsca, żeby każdego dnia słońce uśmiechało się do Ciebie coraz bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że takie badziewne nagrody:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyna daje coś od siebie, ty byś nic za to nie zapłacił "anonimie", a jeszcze narzekasz ? nikt Cię nie zmusza do brania udziału, a komentarze które nie wnoszą nic pozytywnego w czyjeś życie, powinny zostać u nadawcy -.-

      Usuń
  12. Gratulacje i kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow gratulacje :):) długo już piszesz i fajnie to robisz :) tak trzymać !!! :) wzięłam udział w konkursie urodzinowym na fb :):) buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. a wogóle jaki zbieg okoliczności :D wyniki konkursu podasz w moje urodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To tylko pogratulować :-) Tyle postów łał
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. o, to wszystkiego najlepszego! u mnie za miesiąc minie rok, a i tak jestem dumna ze swojej wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Książkę Pawlikowskiej widziałem ostatnio w Saturnie na regale z ostatnimi sztukami za 10 zł :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty