Perełki Tygodnia: 05.11.2013

Książki Tygodnia

Tak, ja też w ostatnim czasie (podobnie jak połowa blogosfery) przeczytałam książkę Kominka - a nawet dwie. I nie żałuję. Wielokrotnie podczas czytania otwierały się w mojej głowie jakieś drzwiczki, wpadłam na kilka nowych pomysłów, sposobów, w jaki mogłabym udoskonalić swoje artykuły, stronę. 

Powiem szczerze, że Tomek niesamowicie potrafi zmotywować do wkładania w blogowanie jeszcze więcej energii i zaangażowania. Jak sam pisze, blogowanie to po prostu styl życia. I zgadzam się z tym w 100%.

 

Smakołyk Tygodnia

To danie nie jest dobre - jest ge-nia-lne! Szybkie, lekkie, a przy tym jego przygotowanie trwa kilkanaście minut. Panowie i panie - przedstawiam pizzę na tortilli, do przygotowania której zainspirowała mnie Alina!


 

Muzyka Tygodnia

W tym tygodniu sprawiłam sobie muzyczną przyjemność. Zaczęłam tworzyć na Spotify playlistę moich ulubionych piosenek 'ever' (niestety nie wszystkie da się tam znaleźć...). Z każdym dniem dodaję coś nowego, bo pamięć jak wiadomo - ulotna jest. Przy każdej przypomnianej piosence, cieszę się jak dziecko. Na nowo odkrywam swoich ulubieńców.

Polecam wam taki powrót do przeszłości i zgromadzenie w jednym miejscu waszych ulubionych melodii. Dla mnie to niesamowity poprawiacz nastroju. 

A poniżej coś z zupełnie innej beczki - nie widziałam filmu, nie zamierzam oglądać, wiem, że pomysł piosenki odgapiony, ale mimo wszystko - patrzenie na popisy instrumentalne Więckiewicza nieustannie wywołuje mój uśmiech ;)


 

Linki Tygodnia

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Chyba nie ma blogera w sieci, który nie czytał książki Tomczyka. Ja też czytałem i napisałem kilka słów o niej na swoim blogu, więc serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lektura Kominka chyba powoli staję się blogowym must read, mam nadzieję, że uda mi się doczekać własnego egzemplarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie ruszyłem nowej książki Kominka, dopiero co zabrałem się za pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie poluję na Kominka :)) lubię gościa, szczerze i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie przeczytałam "Bloga", bo czekam aż pojawi się na Legimi.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy tylko mi ta Pizza wyszła bardzo sucha? tzn. ciasto jak krakers? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mówimy o dwóch różnych przepisach - ja robiłam pizzę na zwykłej tortilli :)

      Usuń
    2. no ja też... :( ciasto stało się suche jak wiór. może kwestia piekarnika starego typu :P

      Usuń
    3. To faktycznie dziwne - moja była bardzo elastyczna, ale bardzo krótko trzymałam ją w piecu - czekałam tylko aż rozpuści się ser :)

      Usuń
  7. widzę, że pizza na tortilli dzięki Alinie podbija blogosferę - u mnie też była! :D i dziękuję za wyróżnienie (kolejne!) ajć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ktoś jeszcze wraca do piosenek z przeszłości. Ja ostatnio złapałam się na tym, ze wciąż w drodze samotnej słucham tych samych kawałków i tak samo się wzruszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najlepszym linkiem jest ten o tym, żeby zacząć traktować siebie jak najlepszego przyjaciela. Daje do myślenia i myślę, że z takim podejściem możemy dużo więcej zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  10. '30 rzeczy...' idealne w czasie jak dla mnie! Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pizza o której wspominasz "chodzi" za mną od dłuższego czasu, muszę jej w końcu ulec :D A co do książki Kominka, to jeszcze jej nie czytałam, ale po przeczytaniu kilku postów na jej temat naszła mnie taka refleksja, że kiedy zakładałam mojego pierwszego bloga w podstawówce, to nigdy w życiu bym nie pomyślała, że na blogach ktoś będzie zarabiał i będą powstawać książki o nich! Zastanawiam się, czy za kilkanaście lat blogi dalej będą popularne, czy też zostaną zdetronizowane przez coś całkiem innego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jak Ty tak zachwalasz Kominka to ja się chyba raczej do niego przemogę ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę uwierzyć, że najważniejszą rzeczą do wzięcia z płonącego domu może być lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. I właśnie książka Kominka dołączyła do listy zakupowej na listopad :) Pizza na tortilli też często gości w mojej kuchni, dzięki Alinie oczywiście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak wszyscy namawiali na tego Kominka, że dzisiaj sama go kupiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na razie mam za sobą tylko jedną książkę Kominka, ale druga już czeka w kolejce:) A linki bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tą stronę o modzie chyba będę częściej zaglądać :) I zainteresowałam się tą Akademią Przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Akademię Przyszłości: od 2 lat jestem wolontariuszką pracującą w niej z dziećmi :)

      Usuń
  18. Te perełki bardzo do mnie trafiają :-) dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pizzy na tortilli nie próbowałam ale polecam na chlebku naan. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kup Indeks! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nie czytałam jeszcze książek Kominka, ale kiedyś planuje zobaczyć czym tak wszyscy zachwycają się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nikt mnie jeszcze nigdy nie nazwał perełką :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Projekt Życie wygląda na blog, któremu zdecydowanie warto przyjrzeć się bliżej... podobnie jak Szpilki, kawa i kultura;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle razy już o tym słyszałem, że chyba w końcu i ja przeczytam :-)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przestawiłam zegarka z czasu letniego i teraz codziennie rano cieszę się dodatkową godziną tylko dla siebie <3 Pizzy na tortilli nie robiłam nigdy, wolę jednak zrobić ciasto do pizzy w domu i cieszyć się pycha daniem, a nie jest to wcale takie czasochłonne, może sobie rosnąć jak my robimy coś zupełnie innego (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często robię 'tradycyjną' pizzę w domu ale muszę przyznać, że ta na tortilli to zupełnie coś innego. Niesamowicie mi smakuje :)

      Usuń
  26. masz dziewczyno niesamowity dar pisania i wynajdywania wspaniałych rzeczy :):)
    z wielką przyjemnością wchodzę na Twojego bloga :D
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię Twoje perełki!
    co do listy ulubionych piosenek - ostatnio miałam okazję taką zrobić kiedy układałam playlistę na swoje wesele - teraz nieustannie jej słucham i już kojarzy mi się nie tylko ze starymi czasami, ale też ze ślubem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I znów dzięki Tobie odkryłam kilka ciekawych blogów ;-)
    Dziękuję! Ach! Jak ja wyczekuję zawsze tych postów!

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło Cię czytać :) Szczególnie zaskoczyłaś mnie tym, co napisałaś o akcji Kupindeks - bo znam ją niejako od środka, jestem zaangażowana choć z innej strony zapewne :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, muszę sięgnać po tę książkę ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne perełki :) Infografika najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No właśnie, lektura bloga Kominka to coś żenującego i wstydliwego, natomiast jego ksiażka (pierwsza, bo druga powtarza to, co raz napisał - pewnie nie on zresztą tylko ghostwriter) to niezły poradnik dla blogera, który chce zarabiać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak mi miło! Dziękuje za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię czytać Kominka. I blogowo, i książkowo, chociaż z najnowszą pozycją jeszcze się nie zetknęłam. Jak tylko złapię wolną chwilę - na pewno przeczytam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie czytam jego nową książkę... czyta się niesamowicie :)

    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty