Perełki Tygodnia: 19.11.2013

Smakołyk Tygodnia

Jak zwykle kuchnia Lidla i jak to często bywa łosoś. Chyba nie muszę znowu powtarzać, że go uwielbiam!

 

Książka Tygodnia

Może nie powaliła mnie tak jak inne osoby, których recenzje czytałam  lub którzy stwierdzali, że to najbardziej inspirująca pozycja, jaką kiedykolwiek mieli w rękach. Na mnie nie powieść nie zrobiła aż takiego wrażenia, momentami podczas czytania byłam nawet zniesmaczona. Tak czy inaczej warto przeczytać. Jednemu nie mogę bowiem zaprzeczyć - Branson to naprawdę niezwykła postać, a jego historia jest tego najlepszym przykładem. W jego ustach /chcieć to móc/ nabiera zupełnie innego znaczenia.




 

 

Czasopismo Tygodnia

Drugi numer naszej "Zmiany". Zapraszam!

http://www.magazyn-zmiana.pl/Zmiana2.pdf


 

Linki Tygodnia


Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Uwielbiam Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diagramy są ekstra :) Zwłaszcza ten o wiązaniu szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za ten ogrom pozytywnej energii :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa... nie wierzę, że znalazłam się w tym zestawieniu! :O
    Wchodzę na bloga, widzę całą masę wyświetleń i zastanawiam się czy znów nawiedził mnie spam a tutaj źródłem happyholic. Sprawiłaś mi dużo radości no i oczywiście dziękuję za wyróżnienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Och też mam ostatnio fazę na łososia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam łososia! W ciągu ostatnich 3 tygodni zjadłam jakiś kilogram tej ryby. Szkoda, że taka droga :/ genialne linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ron Mueck jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że Paulina jest fotografem ale nie wiedziałam, że prowadzi bloga. Piękny! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Rona Muecka, szczególnie że studiuję rzeźbę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham łososia! W moich delikatesach są teraz takie fajne kieszonki z łososia ze szpinakiem albo suszoną śliwką- pycha!

    OdpowiedzUsuń
  11. czy może być lepsze zakończenie dnia? tyle co upieczone jabłka pod owsiankową kruszonką z lodami i perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Perełki Tygodnia to moja ulubiona seria na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Samorealizacja jako styl życia i barwna fotografia zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważaj na mycie sodą, to prosty sposób na połamanie łuski włosa i megawysoką porowatość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o myciu włosów sodą oczyszczona i nie wiem czy bym się odważyła :>
    Ciekawe diagramy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To barwne zdjęcie jest super :) przypomniałaś mi właśnie o czymś o czym chciałam napisać :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. już lecę czytać numer ZMIAN :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Samorealizacja stylem życia - też podpisuję się nogami i rękami (: Projekt petheadz jest świetny, widziałam go już i naprawdę super pomysł i realizacja. Detoks włosów <3 dzięki, na pewno przetestuję! I te infografki! Moje ulubione perełki tygodnia to są (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze kroki na lodzie-rewelacja. Rzeczywiście sama słodycz :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle czekałam na kolejny numer Zmian, a nawet się nie obejrzałam gdy pochłonięta czytaniem dotarłam do ostatniej strony, już się nie mogę doczekać następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a u mnie kilka spostrzeżeń dotyczących pierwszego: http://cruxinterpretum.blogspot.com/2013/11/zmiana-nr-1.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, czuję się wyróżniona :) Miło mi, że spodobały Ci się moje jesienne zdjęcia :) Pozdrawiam ciepło, już zimowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty