Perełki Tygodnia: 24.11.2013

Linki Tygodnia

  •  Awwwards - miejsce w sieci, w którym spędziłam ostatnio naprawdę sporo czasu. Codziennie publikowana jest na niej nowa strona dnia - niektóre z nich to prawdziwe perełki, szczególnie pod względem grafiki i pomysłowości
  • O odpowiedzialności za własne 'problemy'- krótki tekst, ale dał mi do myślenia. Czy inni powinni się do nas dostosowywać bo np. jesteśmy wegetarianami lub nie lubimy hałasu?
  • Foodpanda - strona/aplikacja umożliwiająca zamawianie jedzenia na wynos, którą widziałam już w zestawieniach innych blogerek. W moim mieście baza restauracji jeszcze nie jest bardzo rozbudowana, ale pomysł jak najbardziej trafiony (szczególnie gdy w pracy ktoś zaczyna temat jedzenia i wszyscy robią się głodni!)
  • Świetna infografika z ciekawostkami na temat kolorów
  •  Niesamowite budynki w Hong Kongu. Sama nie wiem czy bardziej mnie przytłaczają czy zadziwiają. 
  • Co prawda na swoim blogu już od dawna staram się używać tylko własnych fotografii, ale dla tych którzy wykorzystują cudze grafiki przydatny może być post z bloga Domowa.tv (podpatrzone u Life Managerki)
  • Zdjęcia z konkursu National Geographic - po prostu niesamowite...
  • Jeżeli macie ochotę chwilę czasu i chcecie przeczytać coś specjalnego, zajrzyjcie do Reading List
  • 21 szybkich sposobów, jakie możecie podjąć dla ulepszenia swojego bloga - warto przejrzeć i przemyśleć kilka pomysłów
  • Dzisiaj wyjątkowo dużo artystycznych perełek, ale cóż.. totalnie zachwyciły mnie te obrazy malowane palcami
 
Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Czemu po angielsku strony? :ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne dlatego, że większość stron, które na co dzień przeglądam jest po angielsku.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Jak zwykle garść ciekawych linków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, cudownie, wreszcie post typu inspirującego zawierajacy linki do stron, których nie znam :D
    to nie zarzut do Ciebie, bo u Ciebie zawsze coś nowego odkrywam, ale ostatnio w blogosferze we wszystkich inspiracjach tygodnia, miesiąca itp. królują ciągle te same blogi / strony, co robi się przerażająco nudne.
    Ty jak zwykle - zaskakujesz i naprawdę INSPIRUJESZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten link o sposobach na ulepszenie bloga jest genialny! Oczywiście części z nich już próbowałam, a nad częścią się zastanawiałam ale kilka jest dla mnie nowością i to taką nad którą warto pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wtorek - są perełki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to zabieram się za przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na to czekałam, co za uczta! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogłabym mieszkać w takich budynkach jak te w Hong Kongu. Za dużo ludzi, za mało miejsca... Zachwyciłam się za to obrazami malowanymi palcami, na pierwszy rzut oka proste, ale jednocześnie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulepszenia bloga nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... Dzięki za ten link z blokami w Hong Kongu, teraz patrzę na moje blokowisko nieco przychylniejszym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za ogrom inspiracji!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Budynki w Hong Kongu mnie przytłaczają, przynajmniej nam mayśl jak miałabym tam mieszkać... Ale na zdjęciach wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowała mnie tematyka kolorów ;) Fajne ;) Budynki w Hong Kongu wyglądają okropnie, 0 jakiejkolwiek przestrzeni. Chyba nie mogłabym tam zamieszkać.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. budynki w Hong Kongu strasznie przytłaczają :0

    zdjęcia z konkursu National Geographic cuda :D i te obrazy malowane palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Perełki Tygodnia! Te także bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze, świetne perełki : ) wydaje się być ciekawie, zabieram się do przeglądania!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja dalej nie mogę oderwać się od tych zdjęć z National Geographic, takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. KOCHAM cię za te perełki. Często mi brakuje czasu na przegląd ulubionych blogów, ale perełek nigdy nie przegapiam. :) Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia z NG uwielbiam, tak samo jak World Press Photo. Świat jest piękny, a takie zdjęcia pozwalają sobie o tym przypomnieć... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twojego bloga, tyle tu inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Eh, zajrzałam do pora dotyczących ulepszenia bloga, ale jakoś nie mogę się zabrać za wprowadzanie ich w życie. Chyba najbardziej demotywuje mnie brak komentarzy pod wpisami, które umieszczam. Zaczęłam kilka projektów, które przerwałam z powodu braku odzewu i zastanawiam się czy jest sens cokolwiek jeszcze publikować...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze twoje perełki są znakomite.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam twój blog na Liebster! Po szczegóły zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty