Perełki Tygodnia: 17.12.2013

Muzyka Tygodnia

 Zakochałam się w tej piosence (i jej tekście) już po pierwszej zwrotce. 





Filmy Tygodnia

Trylogia 'Przed wschodem słońca', 'Przed zachodem słońca' oraz 'Przed północą' przez wielu bywa określana jako zwyczajnie nudna. No tak - nie ma w niej praktycznie żadnej akcji. To po prostu rozmowy. I o ile w pierwszej części nieco mnie one irytowały,  w drugiej padły takie słowa,  nad którymi myślałam autentycznie jeszcze przez ponad tydzień po seansie.

 

 Linki Tygodnia

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Jestem ciekawa, gdzie Ty to wszystko znajdujesz! Karteczki są bombowe, chociaż ludzie w ogóle nie powinni ich potrzebować, tylko sami dbać o to, żeby każdy dzień przeżywać z dużą dawką pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten filmik promo jest powalający, umarłabym i zmarnowałabym kawę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Pablopavo i Ludziki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja totalnie przepadłam na punkcie tej piosenki :)

      Usuń
  4. Wszystkie filmy mam ochotę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczki mnie urzekły! Jak fajnie byłoby taką dostać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbię Cię od samego rana :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masa inspiracji od rana, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne ciekawostki i jak zwykle zastanawiałem się przez chwilę gdzie to wszystko wynajdujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś genialna z tymi perełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trylogię "Przed wschodem słońca" oglądałam nieco przewrotnie. Zaczęłam od drugiej części, potem trzecia, a na końcu pierwsza. Mają coś w sobie, myślę, że bazują na naszej wścibskości, bo czasem chcielibyśmy wiedzieć jaką historię ma intrygująca para, siedząca obok w kawiarni. Ciekawy jest montaż, właściwie nieprzerwane ujęcia, podobało mi się również mimowolne zwiedzanie miejsc, w których toczyła się akcja. Najmniej podobała mi się ostatnia część. A z Twojego wpisu najbardziej urzekły mnie karteczki! :) Taka iskierka w ciągu zabieganego dnia, chciałabym taką dostać. Mogła by być nawet ta: "lubię placki" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - trzecia część była dla mnie trochę jedną wielką kłótnią. Poprzednie części miały zupełnie inny klimat :)

      Usuń
    2. Czy filmy trzeba obejrzeć w kolejności czy nie ma potrzeby takiej?

      Usuń
    3. Chyba najlepiej w kolejności :)

      Usuń
  11. Uwielbiam Twoje perełki! Czytuję i się inspiruję, są cudowne ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mogę zobaczyć tych karteczek :( Wyskakuje ''Ten film wideo jest prywatny".

    A zaciekawiły mnie te przeciętne twarze i wiki how :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja biegnę w Świetlikach :) może się jeszcze przekonasz :) albo przyjdź kibicować :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywne karteczki skutecznie mnie rozweseliły. Taki drobny gest a tyle uśmiechu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta akcja promocyjna. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna ta akcja ; ) a rekacje ludzi bezcenne! pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  17. tę akcję w kawiarni już kiedyś widziałam...brawa za kreatywność! sama pewni dostałabym zawału serca na miejscu, któregoś z klientów ;P
    Świetne zestawienie przeciętnych twarzy, świetne!! :D
    no i garderoba....10 elementów i tyle możliwości, to coś dla mnie ;)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałabym chyba zawału - tak to realistycznie przygotowali ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty