Pięć hoteli, w których chciałabym spędzić weekend

Osoby, które czytały mój ostatni wpis z relacją z weekendowego pobytu w SPA wiedzą, że ostatnio diametralnie zmieniłam swoje podejście względem wypoczynkowych wyjazdów. Zawsze myślałam, że hotel w całej wycieczce ma najmniejsze znaczenie. Byle było się gdzie przespać i wykąpać. Nie po to wyjeżdżam, żeby siedzieć w hotelu. Tak myślałam przez dobrych parę lat.

Nagle w ciągu trzech dni odkryłam coś zupełnie nowego. Hotel sam w sobie może na tyle przyciągnąć i zainteresować mnie swoją ofertą, że staję się dla mnie celem podróży. Jeżeli ma do zaoferowania coś ciekawego, wcale nie musi być tylko sypialnią. Oczywiście położenie w pięknej okolicy jest wielkim plusem!

Po powrocie ze SPA od razu zaczęłam przeszukiwać inne ciekawe miejsca, planować kolejne wyjazdy. Otrzymałam także sporo rekomendacji od Was, za co naprawdę serdecznie dziękuję. Już samo czytanie o tych wszystkich przyjemnościach, jakie oferują te miejsca rozbudza wyobraźnię. 

Dzisiaj chciałam zaprezentować wam zestawienie kilku miejsc, do których chciałabym się kiedyś wybrać (swoją drogą wymyśliłam właśnie zawód idealny - tester hoteli!).

Miejsce doskonale już znane w blogerskim świecie. Nie będę opisywać tutaj całej oferty hotelu, gdyż takie informacje każdy zainteresowany może znaleźć na stronie. Chciałam za to napisać o tym, co w mojej opinii jest w nim szczególnie atrakcyjnego i z czego chciałabym skorzystać, jeżeli miałabym możliwość spędzenia w nim kilku dni.



Po pierwsze jestem fanką wszelkiego rodzaju pakietów, w którym wszystko jest już zaplanowane i o nic nie muszę się o nic martwić. To takie rozwiązanie dla wygodnickich - dla mnie idealne. Jedzenia, rozmaite atrakcje, wycieczki - wszystko dopięte na ostatni guzik. I jeszcze jeden plus takiego wyboru. Gdy sami komponujemy plan pobytu w takim miejscu, zazwyczaj uznamy takie szczegóły jak kosz owoców, drinki itp. za zupełnie niepotrzebny wydatek i fanaberię. A tak naprawdę takie detale czasem tworzą fantastyczny, niezapomniany klimat. Wykupując pakiet nie widzimy rozróżnienia cen na poszczególne punkty programu i dzięki temu jakoś łatwiej zaszaleć. A czasami naprawdę warto.



Gdybym wybrała się do Dworu Droblin, skorzystałabym zapewne z Pakietu dla Dwojga. Zawiera on szereg zaplanowanych atrakcji takich jak lekcje jazdy konnej, wycieczka quadem czy regionalną kolacja pod strzechą z ogniskiem. Oprócz tego śniadania serwowane do pokoju, romantyczne obiadokolacje - dla osób dla których tak jak ja jedzenie jest jedną z największych atrakcji podczas podróży taka opcja brzmi naprawdę zachęcająco. Trochę wstyd się przyznać, ale często wyjeżdżamy gdzieś w weekend z teoretycznym zamiarem pieszej wycieczki, a kończymy jak zwykle - odkrywając smaki nowej restauracji!

Największą atrakcją tego miejsca jest z całą pewnością stadnina koni. Co prawda w moim przypadku (czyli całkowitym braku umiejętności jeździeckich) w grę wchodziłaby jedynie jazda na lonży. Ale w końcu od czegoś trzeba zacząć!


Oprócz tego strzelnica, wycieczki rowerowe po przepięknym okolicach, spływy kajakowe... Myślę, że to idealne miejsce szczególnie w letnim, wakacyjnym okresie, kiedy jest możliwość skorzystania z ogromnej ilości atrakcji. Chociaż zima  w tym miejscu również może mieć swoje uroki - z przejażdżką saniami na czele!






 

2. Teatr Mały

Po sielskim wypoczynku na Podlasiu, spróbowałabym czegoś zupełnie innego. Kolejnym miejscem, w jakim chciałabym (z czystej ciekawości) spędzić noc, są deski (a raczej łóżko)  Teatru Małego w łódzkiej Manufakturze. Musicie przyznać, że to coś naprawdę oryginalnego.

faligo.com
Dla gości teatru wystawiany jest dedykowany spektakl, po zakończeniu którego można porozmawiać z aktorami. Oprócz tego kolacja przy świecach, śniadanie i przede wszystkim nocleg na samym środku sceny! Jak dla mnie jest to prawdziwa 'hotelarska' ciekawostka. Być może wkrótce usłyszymy o kolejnych nowatorskich pomysłach na spędzenie wyjątkowej nocy w niecodziennych miejsach?

 

3. Boutique Hostel Patria

Kolejne miejscem na mojej liście jest hostel w Katowicach, o którego istnieniu aż do dzisiaj nie miałam pojęcia. A okazuje się, że to naprawdę oryginalne miejsce. Znajduje się w nim siedem pokoi - każdy z nich został zaprojektowany przez innego artystę. Pomysł jest naprawdę świetny (chociaż słyszałam już o podobnym hostelu w innym miejscu Polski, ale w końcu warto promować lokalne atrakcje!).
booking.com
Założeniem projektu było stworzenie wnętrz oddających klimat katowickiej moderny, a przy tym nawiązujących do śląskiej tradycji. Jestem bardzo ciekawa jak każde z wnętrz prezentuję się na żywo!  Sami twórcy określają to miejsce jako coś więcej niż hostel, mniej niż hotel.

booking.com


4. SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie

Dla odmiany po teatralnych i artystycznych ekstrawagancjach z ogromną przyjemnością zakosztowałabym relaksu w Spa Wzgórza Dylewskie (poleconym mi przez Asię z Prezentuje Prezenty). Nie muszę już chyba kolejny raz powtarzać, że po zaledwie jednej weekendowym wypadzie do SPA pokochałam ten rodzaj wypoczynku.



Przepiękna okolica, kuchnia w stylu slow food, rozmaite pakiety kosmetycznych zabiegów. Oprócz tego (a raczej przede wszystkim) cudowne, luksusowe centrum SPA z kompleksem basenów, saunami, termarium. Oglądając zdjęcia totalnie przepadłam - jestem pewna, że kiedyś odwiedzę to miejsce.







 

5. Afrodyta SPA

Na koniec mojej wirtualnej podróży po wymarzonych hotelach, zapraszam was do hotelu Afrodyta SPA. Hotel położony tuż nad brzegiem jeziora oferuje naprawdę bogatą ofertę rozmaitych pakietów zabiegów. Szczerze mówiąc w żadnym innym miejscu nie widziałam pod tym względem aż takiego wyboru.



Pakiet urodzinowy, weekend z przyjaciółką, specjalne pakiety na daną porę roku, pakiety romantyczne... Doliczyłam się ich wszystkich ponad sześćdziesiąt! Już samo czytanie opisów działa rozluźniająco i ...apetycznie (tak, tak - nie wiadomo dlaczego, najdłużej zatrzymałam się przy pakiecie czekoladowym).

Chociaż pod względem lokalizacji, zupełnie nie po drodze mi do tego miejsca, to jestem skłonna zaplanować dłuższy wypoczynek i specjalnie odwiedzić ten hotel. Tylko po to by maksymalnie się zrelaksować i wypocząć w tak pięknej scenerii.





Jeżeli szczególnie miło wspominacie pobyt w jakimś hotelu w Polsce, podzielcie się proszę swoimi wrażeniami i rekomendacjami w komentarzach.  Bardzo chętnie poznam inne piękne, oryginalne miejsca! Szczególnie jeżeli znacie takie perełki na południu kraju, chociaż oczywiście wszelkie inne lokalizacje są również mile widziane.

Wpis przygotowany we współpracy z Dworem Droblin

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. O, kobieto! Jedziemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh marzy mi się prawdziwe SPA...

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę, że spodobało Ci się jedno z rekomendowanych przeze mnie miejsc! O tym Dworze Droblin też słyszałam dobre rzeczy więc może i tam kiedyś zawitam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się rzucić wszystko i gdzieś wyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie miejsca wybrałaś :) piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Umarłabym gdybym miała wybrać tylko 1 z tej listy!

    OdpowiedzUsuń
  7. BOUTIQUE HOSTEL PATRIA - nie słyszałam o tym hotelu a sama jestem z okolicy?! Jesteś ze Śląska tak w ogóle? Tymi postami (tym i o spa) zachęciłaś mnie bardzo do tego typu wypoczynku, już zaczęłam planować coś w tym stylu na styczeń (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że ze Śląska - okolice Bielska - Białej :)

      A co do SPA... to sama już najchętniej zaplanowałabym kolejny wyjazd! Trzymam kciuki za realizację planów! :)

      Usuń
  8. Piękne miejsca zaprezentowałaś nam w swoim nowym wpisie na blogu. Ja mimo wszystko kocham góry i uwielbiam do nich wracać. Myślę, że w górach nie pensjonat tworzy tą wyjątkową atmosferę, lecz ludzie, którzy są zdecydowanie inny niż Ci, otaczający nas w tym miejskim pędzie. Sama do nich należę, ale kiedy jestem w górach zamieniam się w kogoś innego...nie myślę o pracy, obowiązkach, problemach i innych przyziemnych sprawach. Spoglądam na szczyty i myślę sobie: "boże jakie to życie jest piękne". Oczyszczam umysł i ciało. regeneruje siły...w górach jest wszystko czego potrzebuje. Fajnie , że wybrałaś się SPA, ja oczywiście otrzymując taki prezent od ukochanego na pewno bym z niego nie zrezygnowała.
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - codziennie mam przed sobą widok gór, gdy jeżdżę do pracy i niezmiennie wywołują we mnie niesamowite emocje :) Szczególnie teraz, gdy widzę je praktycznie o wschodzie słońca - coś pięknego :)

      Usuń
    2. W takim razie zazdroszczę Ci widoku.

      Usuń
  9. BOUTIQUE HOSTEL PATRIA - bardzo mnie cieszy, gdy czytam o takich miejscach na śląsku! Ciekawych, niebanalnych, pokazujących miasto i region z innej, nieznanej perspektywy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka lat temu miałam przyjemność być w hotelu, którego jak do tej pory żaden dla mnie nie pobił- Hotel Alpejski w Karpaczu.Kto szuka noclegu w tamtej okolicy, polecam z czystym sumieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że poleciłaś hotel właśnie w tych okolicach, bo to jest idealna dla mnie destynacja. Na tyle daleko, że jest to już konkretny wyjazd, a na tyle blisko, że spokojnie możemy się tam wybrać w któryś weekend :) Już przeglądam ofertę! :)

      Usuń
  11. Afrodyta SPA ma piękny pokój, a co do testera hoteli to bardzo ciekawy zawód. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polecam bardzo Aquarius SPA w Kołobrzegu. Najlepsze w jakim do tej pory byłam :) Niestety cena też robi wrażenie :) Na południu Polski polecam zaś Elbrus SPA w Szczyrku. Byłam tam w ubiegłym roku i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do Szczyrku mam naprawdę bliziutko, więc może kiedyś... :)

      Usuń
  13. chętnie wybrałabym się do SPA Dr Irena Eris, zachęciłaś mnie tym widokiem! ależ mi się zachciało gdzieś pojechać!
    ale na tę porę roku wolałabym chyba jakieś cieplejsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również urzekł widok SPA Dr Ireny Eris :) Bardzo chętnie bym tam spędziła czai i odpoczęła :)

      Usuń
  14. dwa ostatnie hotele mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze miejsce numer jeden :) ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią odwiedziłabym te hotele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nocleg w teatrze? Bardzo oryginalny pomysł;) Chociaż...śpiąc w takim miejscu miałabym wrażenie, że jestem ciągle obserwowana;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj chętnie bym się gdzieś wyrwała :) Hotel nie ma znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łooo, ja to bym tam wszędze chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same niesamowite miejsca, bardzo chętnie zmieniłabym je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę Ci powiedzieć, że jestem bardzo zaskoczona tym jak przekonałaś mnie do tego typu wypoczynku. Właściwie czemu ja na to nie wpadłam? Często zdarza się, że mam ochotę na "wakacje", ale wszedzie albo miasto, albo daleko, a te miejsca, szczególnie SPA zapowiadają się doskonale!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty