Perełki Tygodnia: 07.01.2014

Przyjemność Tygodnia

Sylwester a'la lata 20-te, ból nóg (ten z rodzaju satysfakcjonujących) przez kolejne dwa dni - czyli idealny początek roku!



  Serial Tygodnia

Długo zastanawiałam się o co chodzi z tymi wszystkimi serialami i czym tak właściwie zachwycają się oglądający je ludzie. Po obejrzeniu pierwszego sezonu Breaking Bad już to wiem. Sama zwyczajnie nie mogę oderwać się od kolejnych odcinków.


  Książka Tygodnia

Książka z arkuszami do zaplanowania idealnego roku, o której wspominałam w moim ostatnim wpisie. Wciąż dopisuję w niej z ogromną przyjemnością moje nowe pomysły, myśli i cele na najbliższe miesiące. 

http://leoniedawson.com/affiliate-redirect/?p=Happyholic&w=amazingyr






 

 Linki Tygodnia

  • Pewnie wstyd się przyznać, ale też nie miałam pojęcia jak poprawnie wymawia się większość nazw tych marek
  • Coś na dobry początek roku. Pierwszy punkt już za mną. Otwieram uporządkowaną szafę i za każdym razem czuję się cudownie!
  • Książka na podryw - dlaczego nie?
  • Naprawdę dobre pomysły (oprócz kilku banałów) na zmiany w 2014 roku
  • Roczny zegar - piękny pomysł
  • Nie powinnam oglądać takich zdjęć na kilka miesięcy przed wakacjami, za bardzo kuszą!
  • Czego najbardziej może żałować pięciolatek albo ponad pięćdziesiąt lat starszy mężczyzna?
  • Fotorelacja z podróży do Korei Północnej - zupełnie inaczej wyobrażałam sobie to miejsce
  • Wyzwanie '100 szczęśliwych dni pod rząd' - sama nie wiem co myśleć o tym pomyśle. Trochę kojarzy mi się z takim szczęściem z przymusu...
  • Co byś zrobił, gdybyś miał więcej czasu? Podoba mi się odpowiedź jednego z mężczyzn, który mówi, że ma go dostatecznie dużo. Mało kto myśli w ten sposób.
  • Życie w USA oczami Izy - bardzo ciekawa lektura
  • Już kilka razy pisałam, że uwielbiam Jej zdjęcia - a teraz jeszcze tapety na pulpit. Cudownie.
  • Pierwszy 24-godzinny teledysk na świecie. Nie wiem jak mogłam do tej pory go nie zobaczyć, szczególnie, że bardzo lubię tą piosenkę!
  • Jeżeli zastanawiacie się nad spersonalizowanym kalendarzem/ organizerem i szukacie szablonów, zapraszam do Mari oraz Dominiki
  •  Niech mi ktoś powie, dlaczego w Polsce nie są dostępne takie magazyny?
  • A gdyby ktoś w ramach noworocznego przypływu sportowego entuzjazmu zastanawiał się nad wyborem odpowiedniej dla siebie formy aktywności fizycznej, zapraszam do obejrzenia tej infografiki

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Breaking Bad wciągnęło mnie na poziomie hard. 5 sezonów w 3 tygodnie. Wielbię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten serial jest niesamowity pod tym względem. Też mogłabym oglądać non stop. Majstersztyk :)

      Usuń
    2. Mnie też wciągnął, zaległe sezony obejrzałam w 2 tygodnie (dzień w dzień po kilka odcinków) a na nowe wyczekiwałam z utęsknieniem.

      Usuń
  2. Breaking Bad -nie znam ale dzięki za polecenie. zaraz namówię drugą połówkę na wspólne oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Chociaż może kilka pierwszych odcinków mnie nie zachwyciło, to już po pewnym czasie nie mogłam (i nadal nie mogę) oderwać się od tej historii.

      Usuń
  3. Gdybyś kiedyś chciała pooglądać jeszcze inny serial - polecam Suits, a Breaking Bad to "pozycja obowiązkowa" ;) ps: zawsze znajduję coś niesamowitego w Twoich Perełkach, świetny cykl! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak najbardziej liczę na takie inspiracje. Jak tylko skończę Breaking Bad zabiorę się za kolejny serial. To jednak naprawdę przyjemna rozrywka, szczególnie na koniec pełnego wrażeń dnia :)

      Usuń
  4. Ooo będę miała co oglądać (i czytać1) w przerwie na czekanie na kolejny sezon "Gry o tron" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cały czas mam dylemat czy czytać, czy oglądać Grę o tron - na razie skłaniam się ku książce ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz aż tyle linków z perełek znam ;) ZombieSamurai plus chociażby 24-godzinny teledysk. Niektórych nie widziałam, więc właśnie wzięłam się za nadrabianie! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak zwykle masa ciekawych linków :) A serial na pewno obejrzę, od dawna szukam czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. narobiłaś mi ochoty na breaking bad! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm , po sesji luknę na serial:) a perełki w tym tygodniu takie że hoho!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze miło się dowiedzieć oc zymś, o czym nigdy nie miałam pojęcia i na co nie wpadłam. Dziękuję. Z rozkosza takie rzeczy czytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej. tyle kart pootwieranych! dla mnie istnieje parę genialnych seriali, które oglądam z zapartym tchem. Breaking Bad jest jednym z nich, ale wybiłam się z rytmu jakoś w czwartym sezonie i muszę wrócić. Teraz z niecierpliwością czekam na nowe odcinki American Horror Story i Sherlocka.

    dzięki, że podesłałaś linki do terminarzy, bo właśnie jestem na etapie tworzenia swojego osobistego i na pewno jakieś wskazówki od innych się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jestem ciekawa, jaki będzie Twój :)

      Usuń
    2. W kilku odpowiedziach pojawia się Sherlock - chcę koniecznie zobaczyć ten serial :)

      PS. Też jestem ciekawa Twojego terminarza!

      Usuń
  11. Breaking Bad to serial, który mamy na liście i pewnie jutro zaczniemy ;-)
    Tobie polecam jako drugie Homeland ;-)

    A czasu mamy wszyscy tyle samo, reszta jest kwestią decyzji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam dużo dobrego o Homeland - zobaczę na pewno ;)

      I z tym czasem to święta prawda. Takie stwierdzenia mocno dają do myślenia.

      Usuń
  12. W Polsce nie są dostępne tego typu magazyny, bo TY się jeszcze za to nie zabrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, sporo nowości. Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem skąd bierzesz te linki, ale zawsze sprawiają mi ogromną radość przy przeglądaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje linki tygodnia, zawsze znajduje tu coś inspirującego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzałem 2 pierwsze odcinki Breaking Bad i jakoś mnie nie wciągnęło aby to dalej oglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku miałam mieszane uczucia, ale obejrzałam jeszcze kilka odcinków i naprawdę się wciągnęłam :)

      Usuń
  17. koniecznie chcę zobaczyć ten serial :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja oglądam (i czytam) "grę o tron" - wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co bardziej Ci się podoba - książka czy serial?

      Usuń
  19. fajnie, że za każdym razem udaje Ci się znaleźć takie perełki :) teledysk genialny mogłabym wpatrywać się godzinami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba jeszcze bardziej pozytywny niż sama piosenka :)

      Usuń
  20. Pytasz o co chodzi z serialami... po pierwsze kino się bardzo skiepściło, szczególnie widać to na tle minionego roku...Druga sprawa - serial oferuje ogromne możliwości rozwoju postaci co daje nam widzom możliwość większego zaangażowania. A aktorom możliwość zaprezentowania swoich talentów, bo powiedzmy sobie szczerze, nie każda postać z 90 minutowego filmu wzbudza sympatię oglądającego. A przez to upada zaangażowanie w jej losy. Obecnie seriale to potężne medium i ogromna rzesza aktorów filmowych np. Bacon czy Spacey próbuje w nich swoich sił. Oby tak dalej, ja jestem bardzo zadowolony z obecnego poziomu seriali.
    Dzięki za pozostałe linki i życzę miłego oglądania BB!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - siłą seriali są ich postacie. Ciężko przywiązać się do postaci z filmu, gdy widzimy ją przez kilkadziesiąt minut. Serial ukazuje różne zachowania, ich motywy. Osoby, których nie trawiliśmy w pierwszym odcinku po jakimś czasie mogą stać się naszymi ulubieńcami. To jest naprawdę świetna sprawa.

      Usuń
  21. Happyholic, dzięki za polecenie! :) Mam nadzieję, że wiele osób będzie zadowolonych ze swojego kalendarza tak jak i ja jestem :)
    Co do seriali, mój hit to HIMYM, a później długo-długo nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd przyznać, bo słyszę o tym serialu same pozytywy już od kilku lat, a nie widziałam ani jednego odcinka. Ale to się zmieni :)

      Usuń
  22. Dzięki za zbiór inspiracji :) najbardziej przydadzą mi się kalendarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog dziewczyny o Amerykańskim Liceum mnie pochłonął! Nie miałam pojęcia, że te wszystkie głupie ( przepraszam, ale one przecież takie są! ) filmy są tak prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawie jest w ogóle poczytać jak to wygląda realnie, a jeszcze bardziej interesująco z punktu widzenia Polki :)

      Usuń
  24. Dzięki za rzucenie całkiem fajnymi linkami ;) Poznałam parę naprawdę wspaniałych blogów. Co do seriali, wyszedł 3 sezon Sherlocka i przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Perełki jak zwykle niezawodne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Siedzę już... trzeci dzień i przeglądam archiwalne posty na Twoim blogu. Dziękuję za tyle inspiracji i złotych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. serial ciekawie się zapowiada, muszę koniecznie obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej! Dziękuje za wspomnienie o mnie! Ciesze się, że to co piszę się podoba i interesuje ludzi :) Miło mii

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądałaś z tymi piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A można poprosić zdjęcie całego stroju z nocy Sylwestrowej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chyba nie mam takiego w całości 'solo'. Musiałabym wycinać lub zamazywać innych ludzi :D

      Usuń
  31. A nie ma takiej podobnej książki ale w wersji polskiej?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję Justyno! :) Strasznie, ale to strasznie mi miło, że znalazłam się w Twoich Perełkach! :) Myślałam, że już do mnie nie zaglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam, zaglądam :) a Twoje dzieło oglądam praktycznie cały czas - na swoim ekranie :)

      Usuń
  33. Ojeeeeeej, jak mi miło się zrobiło : ) Mój tydzień był naprawdę ciężki i przejrzenie blogów graniczyło z cudem, więc nadrabiam zaległości. Naprawdę nie spodziewałam się takiego wyróżnienia, dzięki bardzo : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty