Perełki Tygodnia: 28.01.2014

Muzyka Tygodnia

Już jakiś czas temu totalnie zauroczyła mnie Ania Rusowicz i jej muzyka. Niedzielny koncert w Trójce tylko utwierdził mnie w tym zachwycie.

 

Film Tygodnia

Pewnie wszyscy i tak już widzieli ten film, ale gorąco polecam! Wciągnął mnie od samego początku i trzymał w napięciu do ostatniej minuty.



Linki Tygodnia

  • Niby zdaje sobie sprawę z tego, że obecnie da się poprawić już prawie wszystko dzięki odpowiednim efektom w programach graficznych, ale ten filmik i tak mocno mnie zaskoczył (podpatrzone na profilu Igi)
  •  Uroczy kalendarz
  •  To będzie inspirująca podróż. Wszyscy wędrują do Santiago de Compostela - Marek Kamiński w drugą stronę. Czasem to czego szukamy tak daleko, kryje się tuż obok.
  • SimilarWeb - świetne narzędzie do sprawdzenia popularności swojego bloga (przynajmniej poglądowo) i innych miejsc w sieci (ENG)
  • Tapety, tapety, tapety! (podpatrzone u Żelikowskiej)
  • Niesamowite obrazy tworzone dzięki grze światła i cieni
  • Chyba nie widziałam jeszcze bardziej kreatywnych zdjęć dziecka - genialny pomysł! (podpatrzone u Agi)
  • 11 sposobów na bycie zwykłym, przeciętnym człowiekiem - świetna, anty-inspirująca grafika (ENG)
  • 30-Day Blog Challenge - zbiór naprawdę przydatnych rad (podpatrzone u Marceliny) (ENG)
  • BaBaDum - zachwycająca graficznie gra do nauki języków obcych (podpatrzone u Mo)

Komentarze

  1. O ja - jaki śliczny ten kalendarz :D Jeżeli chodzi o tapety, to ja jestem wierną fanką jednego portalu - http://www.smashingmagazine.com/tag/wallpapers/ :) Konstrukcje ze światła i cieni są niesamowite, a zdjęcia dziecka bardzo wzruszające ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty