Perełki Tygodnia: 04.02.2014

Zdjęcie Tygodnia

Moja ulubiona metoda (no może nie ulubiona, ale najbardziej skuteczna) nauki do egzaminów z otwartymi pytaniami, w których trzeba rozwinąć temat. Szczegółowe przeczytanie całego materiału (ze zrozumieniem), przygotowanie karteczek z wszystkimi najważniejszymi hasłami i uczenie się losowo wszystkich fragmentów wykładu. Zajmuje więcej czasu niż tradycyjna nauka 'po kolei', ale jak dla mnie jest to niezawodny sposób, żeby wszystko dobrze zapamiętać i odpowiednio umiejscowić w kontekście.




Linki Tygodnia

  • Mój niezaprzeczalny faworyt wśród dzisiejszych linków tygodnia - portal HelloZdrowie i cała masa ciekawych wyzwań, jakich można się na nim podjąć. Ge-nia-lne! (podpatrzone na profilu Zmiany)
  • Sposoby Mari na naukę języków obcych - warto zaczerpnąć inspiracji od eksperta :)
  • Mój wpis z tematami do rozmowy cieszy się szaloną popularnością, więc może zainteresować was również artykuł Gretchen Rubin odnośnie sposobów na rozpoczęcie konwersacji (ENG)
  • Inspirowanie się innymi nie zawsze musi polegać na kopiowaniu i odgapianiu - czyli filmik Alexa o jego sposobie na to, by stać się naprawdę dobrym w wybranej dziedzinie (ENG)
  • Zastanówcie się dobrze nad otwarciem tego artykułu, bo możecie zechcieć wypłacić wszystkie oszczędności i jechać w któreś z tych miejsc! Ja jestem kompletnie oczarowana.
  • Ania z bloga Apteka Marzenie to mistrzyni wyszukiwania fajnych miejsc w sieci - w jej linkach znalazłam dwa interesujące blogi, o których nigdy wcześniej nie słyszałam - Blondregeneracja: prawdziwa kopalnia fachowej wiedzy przede wszystkim na temat pielęgnacji włosów przekazanej w bardzo przystępny sposób oraz lifestylowo-urodowy Agu Blog.
  • Świetny pomysł na spersonalizowaną dekorację salonu
  • Wyszukiwarki ćwiczeń - całkiem ciekawe... Gdyby tak jeszcze za nas ćwiczyły ;)
  • I tradycyjnie trochę sztuki - tym razem w bardzo ludzkim wydaniu.

Komentarze

  1. Dzięki temu wpisowi zajrzałam do wpisu z tematami do rozmowy, a tam w komentarzach trafiłam na zalinkowany materiał: http://www.youtube.com/watch?v=HfHV4-N2LxQ
    Coś prześwietnego, siedzę i uśmiecham się do ekranu! :D
    Bardzo fajna akcja.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje perełki tygodnia. Zawsze coś genialnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za "ZMIANY"...zresztą nie tylko:) Gratuluję wytrwałości w ciągłym wyszukiwaniu perełek..zawsze jet coś ciekawego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne, już podjęłam wyzwania z HelloZdrowie :) Perełki zawsze idealne na ciężkie wtorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób na naukę! Może bezpośrednio przed maturą sama go wykorzystam. HelloZdrowie to świetna strona - kopalnia inspiracji i motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło:)! Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną metodę nauki - robię dużo fiszek z hasłami :)
    Hello Zdrowie odkryłam jakiś miesiąc temu i już zdążyłam opisać moje zmagania na blogu, więc zapraszam: http://zycietosurfing.wordpress.com/2014/01/25/ten-post-jest-o-seksie-narkotykach-i-alkoholu/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki:) zaraz zajrzę na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetne linki :) i znowu mam co przeglądać w nudne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejne fantastyczne perełki :) a teraz chyba większość wieczoru spędzę na przeglądaniu stronki hello zdrowie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Te hotele... genialne. Modle sie abys nigdy nie zaprzestala tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ; ) świat nie byłby taki sam bez perełek tygodnia happyholic! (nie ironizuję, żeby nie było). Uwielbiam Twoje posty z tej serii, bo zawsze klikam we wszystkie linki i mam masę inspiracji. Teraz to już klikam niemal bez zastanowienia, wiem, że zawsze polecisz coś, co bardzo przypadnie mi do gustu ; ) jak Ty to robisz? : )

      Usuń
    2. Dopóki starczy sił będę je tworzyć - to w końcu jedna z moim największych przyjemności! Dziękuję Wam dziewczyny :)

      Usuń
  12. Pisalam ostatnio o tym miezwyklym miejscu z pozycji nr 23. Alexa znam i nawet ostatnio o nim pisalysmy :)


    Nie zebym narzekala, ale przez Ciebie rzucilam wszystko i wpadlam w wir czytania podlinkowanych stron. Pranie i sprzatanie poczeka :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądam tu regularnie i czytam od bardzo dawna, ale chyba nigdy nie skomentowałam - sama nie wiem czemu. :) Najlepsze Teraz więc jest idealna okazja - ślicznie dziękuję za wyróżnienie, naprawdę bardzo, ale to bardzo mi miło! A najlepsze jest to, że zawsze myślałam, że Happyholic stoi na wordpressie i dopiero dzisiaj dostrzegłam okno obserwatorów! (wstyd!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, bo po wejściu na Twojego bloga pomyślałam dokładnie tak samo! Myślę "ale ładny, dopracowany graficznie blog - na pewno jest na wordpressie" i wtedy też dostrzegłam obserwatorów... Oczywiście to stało się bardzo szybko, bo u Ciebie widget z obserwatorami jest łatwo zauważalny, ale jednak! :)

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję :)
    A teraz wybecz, idę poczytać perełki:) trochę mi się stron naotwierało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne perełki :) Bardzo spodobała mi się ta strona ze zdrowymi wyzwaniami, czas się jakiś podjąć !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo inspirujące! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. :) personalizacja salonu - obłędna :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też chyba nie komentowałam nigdy Twoich wpisów, a zaglądam do Ciebie regularnie. Chciałam tylko powiedzieć, ze inspirujesz mnie ;) to u Ciebie podpatrzyłam cykl z linkami i dodałam go u siebie na blogu. W Twoim wydaniu są świetne. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sama stosuje ten sposób na nauke!

    zapraszam do odwiedzenia mojego nowego bloga www.flawlessflames.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, chciałam cię jedynie powiadomić, że zostałaś nominowana do nagrody Awar. Jeśli cię to interesuje to szczegóły u mnie na blogu. Pozdrowienia :) nowahistoriacullenow.blogspot.com
    Ps: wspaniały post

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię podobne metody jeśli chodzi o naukę języków obcych :) Pytania, słówka itp

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko zalicze tę sesje i biorę się za języki :) w końcu coś przydatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Hello Zdrowie wchodziłam wielokrotnie, ale nigdy nie zostałam na dłużej i chyba czas najwyższy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello Zdrowie to jest absolutny HIT! Nie znałam go wcześniej a szukałam właśnie czegoś takiego z wyzwaniami. Dzięki śliczne za link! Jesteś niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, metoda nauki, którą opisujesz jest bardzo efektywna. Ja podczas studiów też z niej korzystałam tyle, że razem z przyjaciółką. Na zmianę losowałyśmy zagadnienia, a potem jedna drugiej opowiadała. Razem łatwiej było się uczyć. A teraz miło powspominać te niezliczone wieczory przegadane na "naukowe" tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello zdrowie jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, na pewno kilka z tych linków mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A doczytałaś, kto redaguje portal Hello zdrowie???? Nie klika się w NIC, czego sie tknie ta baba, to zasada nr 1...

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny sposób na naukę! 'Szkoda', że zimowa sesja już za mną ale może wykorzystam przy okazji letniej ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty