Perełki Tygodnia: 11.02.2014

Zdjęcia Tygodnia


W przerwie pomiędzy jednym a drugim egzaminem udało mi się zagrać w kilka gier na planszówkowej imprezie organizowanej przez mojego najbliższego znajomego ;) Tym razem graliśmy m.in. w "7 Cudów Świata" i "Na chwałę Rzymu" - dwie bardzo fajne karciane gry strategiczne. Przypomniały mi się stare dobre czasy (naprawdę stare!) gdy odkrywałam kolejne terytoria, grając w "Cywilizację" czy "Settlersów". Na zdjęciach wybrane urywki z rozrywki.





fotki: Irek  

Muzyka Tygodnia

Mówiłam już, że uwielbiam Pearl Jam? Niemożliwe, że nie. Ta piosenka to prawdziwa bomba energetyczna. Nie chcielibyście zobaczyć co wyczyniam, gdy jej słucham. A przy okazji znowu wzięło mnie na wspomnienia - siedem lat wstecz, ich cudowny koncert i oszołomiona ja (ale jestem już stara...!). 






Linki Tygodnia



Komentarze

  1. Uwielbiam planszówki i nieodmiennie cieszy mnie, gdy widzę, że ktoś jeszcze w nie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. juz dawno nie grałam w gry planszowe, a kiedyś bardzo to lubiłam :)

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miniaturowe jedzenie! :O genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że uczynki dla zdrowia też są świetne - siedzę i czytam :)

      Usuń
    2. Niby zwyczajne krótkie zdania, a jakie inspirujące żeby ruszyć cztery litery i też zrobić coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Warto dodać, że wśród zdjęć Sony w pierwszej 16tce są trzy zdjęcia Kacpra Kowalskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to moim zdaniem jedne z najciekawszych - mam na myśli to z pociągami.

      Usuń
  5. Zazdroszczę tak dużej liczby gier planszowych. Mam taki plan, żeby na przyszłą zimę zaopatrzyć się w kilka i wykorzystywać jako ostatnią deskę ratunku ;-) Do tego lampka wina, przyjaciele i jest świetny wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie planszówki a ostatnio jakoś nie ma okazji pograć w coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba linki Zombi Samurai już znałam, bo to mój ulubiony 'słynny' blogger, ale zachwyciła mnie ta walentynka ze zdrapkami! Muszę ją zlinkować w jednym z kolejnych walentynkowych wpisów na prezentowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatęskniłam za planszówkami, trzeba będzie się rozejrzeć za jakimiś i zrobić planszówkową imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To pakuj te walizy i już! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja jak zwykle. Zdrapkę koniecznie musze przetestować, zdjęcia miniatur robią wrażenie, zdjęcia SONY zachwycają!
    W Carcassonne gram z moim 5-latkiem prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam większość z tych gie, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo. ciekawe gry nie powiem, ale jedna rzecz bardziej mnie zainteresowała na zdjęciu powyżej, logo ATH BB. Czyżbyś była z Bielska bądź okolic? powiem szczerze że uwielbiam Twojego bloga, codziennie tu zaglądam i bardzo mi się miło zrobiło jak zobaczyłam że coś nas łączy, również jestem z BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :) Mieszkam w Czechowicach, ale połowę życia i tak spędzam w Bielsku! ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam Twoje Perełki Tygodnia - taka moja kopalnia inspiracji co tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne perełki w tym tygodniu zdjęcia są po prostu magiczne, nie wiem jak profesjonaliści to robią ale ja oglądając je czuję wszechogarniającą potęgę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie zdałam sesję i zamierzam się relaksować do następnej :)) także wszelkie gry wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Bardzo się cieszę, że ten artykuł Ci się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię planszówki, nawet na swoim blogu opisałem grę planszową online, może to nie do końca to samo, bo wiadomo ze znajomymi zawsze lepiej się gra, ale z braku laku nawet online fajnie się gra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że planszówki wracają do łask :) Widzę na zdjęciach kilka moich ulubionych (Wsiąść do pociągu, Carcasonne) i kilka w które chciałabym pograć (Wysokie napięcie, 7 cudów świata). A "Na chwałę Rzymu" mam ale jeszcze nie grałam, mam nadzieję, że spodoba mi się tak jak Tobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie "Na chwałę Rzymu" jest wyjątkowo trudną do ogarnięcia grą, ale gdy już się pozna zasady to gra się naprawdę świetnie :)

      Usuń
  19. Jedziesz na Pearl Jam na Opener ? Ja mam taki plan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że w tym czasie będę się akurat bronić,,, ale bardzo bym chciała! :)

      Usuń
  20. Zdjęcia robią wrażenie... niesamowite :) zachwycające...

    Udanej środy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja dawno nie grałam w żadne gry planszowe :) Muszę kiedyś zebrać ludzi i pograć bo to fajne jest, a jakoś tak ostatnio zostało przeze mnie zapomniane. Dzięki za linki, na prawdę fajne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Milion uczynków dla zdrowia jak najbardziej inspiruje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozmawiałem ostatnio z kimś na temat gier planszowych i doszedłem do wniosku, że są o wiele lepsze od tych komputerowych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne polecenia, biorę się za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten opydo to jakaś masakra:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaskoczył mnie tekst "jak dawniej wyglądały popularne blogi", nie tyle samą treścią (bo to oczywiste, że blogi sie zmieniają na przestrzeni lat - chociaż tutaj akurat niekoniecznie an lepsze), ale że o większosci w ogóle nie słyszałam, a żadnego nie czytam (a zaglądam na wieeeele blogów). Oczywiście każdy słyszał o Kominku, ale czy ktoś go czyta?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle same fajne linki i pełno inspiracji (: Ten Kominek sprzed lat, takiego pamiętam ! Fajny też ten kalendarz wydarzen blogowych, nie wiedziałam, że na Śląsku też organizuje się jakieś spotkania blogerów, zawsze słyszę tylko o Olsztynie, Krakowie i Gdynia/Gdańsk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł na zrobienie zdrapki SZALENIE MI SIĘ PODOBA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do gier planszowy to uważam, że ta jest najlepsza na świecie!
      http://agazmaluje.blogspot.com/2014/02/pomys-na-prezent-gra-planszowa.html

      Usuń
    2. Genialna! Jestem pod wielkim wrażeniem kreatywności :)

      Usuń
  29. bardzo fajne gry, ja bardzo lubie grę jenga i jeszcze jedną, ale zapomniałam jak się nazywała :(

    zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba zgapię od Ciebie i Twoich znajomych i na następnej imprezie każę im grać ze mną w gry (ja jestem fanką, ale Patryk zawsze się wymiguje - teraz już nie będzie litości)

    OdpowiedzUsuń
  31. Carcassone - moja ulubiona gra! Nie muszę chyba dodawać, że uwielbiam wieczory planszówkowe.

    OdpowiedzUsuń
  32. w planszówki raczej często nie gram acz lubię i myślę, że warto to zmienić i zacząć grać częściej, biorąc pod uwagę, że u mnie w mieście jest nawet knajpka, gdzie planszówki są dostępne dla klientów, więc nie trzeba wydawać na nie kasy. to po pierwsze.
    a po drugie. bardzo lubię linki tygodnia, zawsze znajdzie się coś ciekawego. urzekły mnie miniaturowe pyszności, ja nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości, żeby takie cudeńka zrobić. w każdym razie wyglądają zjawiskowo, jak prawdziwe!
    No i porównanie blogów teraz i kiedyś - so interesting!

    pozdrawiam, maugo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie urocze są te miniaturki jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę koniecznie odkurzyć moje planszówki, ale w większości moich gier zabawa zaczyna się od trzech osób w górę, więc należy jeszcze znaleźć 1-2 maniaków, ewentualnie przeszkolić kota ;)
    Grałaś kiedyś w "Pan tu nie stał"? Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty