Perełki Tygodnia: 18.02.2014

Piosenka Tygodnia

Uwielbiam...





Linki tygodnia

Komentarze

  1. Uwielbiam Florence <3 W teście predyspozycji zawodowych wszystko się zgadza i powinnam zostać filozofem :D Fajna akcja Intimissimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu! Happify zapowiada się ciekawie! A recykling z Intimissimi działa i to fajnie, już kilka razy brałam w tej akcji udział! Czas na zrealizowanie kuponu do czerwca jest całkiem spoko... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intimissimi już od kilku lat umożliwia oddanie starych rzeczy i odebranie kuponów na nowe (non stop, bez specjalnych akcji). W praktyce wygląda to tak, że zebrane kupony mogą maksymalnie opiewać na 20% ceny nowej rzeczy. Czyli dzięki recyclingowi możemy mieć zniżkę na nowe rzeczy do 20%.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej sobie wyobrażałam tą akcję ;)

      Usuń
    2. Pracowałam w Intimi - gorąco polecam kupowanie w outletach Calzedonia Intimissimi i Tezenis. Jakieś pół roku po zejściu kolekcji z wyprzedaży produkty wracają do Włoch, a potem są rzucane do outletów. I tak biustonosz super push-up z ubiegłej kolekcji, który kosztował 135 zł, kosztuje 19. A bluzeczkę jedwabną, która miała zaporową cenę 130 zł, można dostać za 25 zł. Outlety są w FACTORY :)

      Usuń
  4. Recykling z Intimi jest bardzo fajny, bo nieważne jakiej firmy rzeczy przyniesiesz - masz rabat. Jednak chyba można uzyskać max 20% rabatu (sumując bony). Przynajmniej tak było w poprzedniej edycji o ile dobrze pamiętam.

    Co do weselnych wpadek chyba najbardziej mnie drażnią goście-narzekacze, którym nic nie pasuje. Wystrój brzydki, suknia brzydka, muzyka beznadziejna, a jedzenie obrzydliwe. A wchłaniają je w takim tempie, że aż im się uszy trzęsą. Wesela to ogólnie śliska sprawa ;) Jak będę musiała zorganizować swoje, to chyba zwariuję...

    Ciekawostki o miłości świetne :) A happify chętnie przetestuję. Dzięki za porcję ciekawych linków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym komentarzem: "Im więcej oddasz, tym więcej zyskasz! Zbierając kupony za każdą oddaną do recyklingu rzecz będziesz w stanie uzbierać sumę potrzebną do zakupu nowych, modnych ubrań", to autor artykułu na Avanti trochę przesadził ;)

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam, że musi być w tym jakiś mały haczyk, chociaż pomysł i tak trafiony :)
      Mnie też myśli o jakiejkolwiek organizacji wesela napawają grozą ;)

      Usuń
  5. Karmisz nas szczęściem nie oszczędzając ani troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie zrobić ten test predyspozycji zawodowych, ale to jak będę miała chwilkę czasu ;) a ten artykuł o 7 habits już widziałam i faktycznie jest dobry aczkolwiek dla mnie w tej kategorii, trochę ze względów sentymentalnych absolutnym hitem pozostaje wpis od którego zaczęło się moje blogowanie. Jak chcesz to podeślę Ci link

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez jestem straznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne linki - dziękuję za perełki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Florence jest niesamowita mogę jej słuchać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka piękna i linki świetne ; ) tekst osobowości godny uwagi! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle fantastyczne perełki :)
    spodobał mi się szczególnie link do bloga wardrobe architect - idealna szafa to ostatnio jeden z moich projektów. ze swojej strony polecam innego bloga na ten temat którego ostatnio odkryłam: http://into-mind.com/
    bardzo lubię twoje perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam te Twoje perelki;) Ale się uśmiałam czytając wpadki weselne;) Niestety większość z nich to prawda;(

    OdpowiedzUsuń
  13. hahha, ja powinnam zostać artystką :D szkoda że tyle perełek po ang... ;<
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie wyszło, że jestem społecznik :) Lecę przeglądnąć inne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi wyszło, że jestem filozofem! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fitnesujesz się?
    Dzięki za przypomnienie linku Pawła, gdzieś mi umknął w zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym, żeby mi wyszedł strażak, ja jestem filozofem xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujące, zaraz zabieram się za test! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż, powinnam zostać opiekunem, tylko czyim? xD
    Na pewno zajrzę neilarey.com i 99u.com.

    Jak wpadasz na te wszystkie strony? :) I skąd bierzesz na to czas?! Szaleństwo ;)
    Dlatego dziękuję za te tygodniowe streszczenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadki popełniane przez gości na weselu....

    Punkt 8 "Ostentacyjne komentowanie wesela" skoro komuś się wszystko nie podoba to po co przychodzi i denerwuje innych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o przytoczony przez Ciebie test predyspozycji zawodowych - jest to test typologii zwanej MBTI. Według niej osobowość człowieka można określić za pomocą czterech wymiarów: Ekstrawersja (E) lub Introwersja (I), Sensoryka (S) lub Intuicja (N), Logika (T) lub Odczuwanie (F) oraz Osądzanie (J) lub Obserwacja (P). Jeśli według tych kryteriów w Twojej osobowości dominuje Introwersja, Sensoryka, Odczuwanie i Osądzanie, Twoim typem jest ISFJ, czyli etyko-sensoryczny introwertyk zwany właśnie strażnikiem (choć na różnych stronach różne typy miewają inne nazwy - np przytoczony ISFJ nazywany jest także obrońcą, przechowywaczem lub Dreiserem, dlatego bezpieczniej i wygodniej jest posługiwać się tymi skrótami literowymi, które są uniwersalne). Strażnik, który Ci wyszedł nie jest więc proponowanym zawodem, tylko potoczną nazwą Twojego typu. Na podanej przez Ciebie stronie nie mogę znaleźć rzeczywistych predyspozycji zawodowych, ale jeśli wpiszesz w google "ISFJ predyspozycje zawodowe", znajdziesz linki do stron, w których są one wyszczególnione.

    Ale uwaga - wpisując "ISFJ" w google może Cię ono przenieść na stronę innej typologii - Socjoniki, która wykorzystuje podobne oznaczenia jak MBTI (tylko ostatnia literka jest mała, więc zamiast ISFJ będzie to ISFj), ale działa na zupełnie innych zasadach. Często typ MBTI pokrywa się z tym socjonicznym, ale czasem (zwłaszcza wśród introwertyków) ostatnia literka ulega zmianie, albo też socjoniczny typ jest zupełnie inny. Czyli będąc ISFJ według MBTI, według socjoniki z dużym prawdopodobieństwem jesteś ISFj lub ISFp, ale możesz być także zupełnie innym typem. Ogólnie socjonika jest według mnie najciekawszą, a przy tym strasznie złożoną typologią osobowości, którą polecam jeśli interesujesz się takimi rzeczami. Niestety trudno o dobry test ustalający typ socjoniczny, a nawet te najlepsze często przekłamują rzeczywistość, więc jedyną drogą do ustalenia swojego typu jest przebrnięcie przez dość trudną teorię.

    Z ciekawych teorii polecam też enneagram, który na swojej stronie ma całkiem miarodajny test, a opisy typów są często szokująco prawdziwe;).

    Mam nadzieję, że da się coś zrozumieć z tego wywodu i że nie przynudziłam za bardzo;). Po prostu typologie osobowości są od paru lat jednym z moich głównych zainteresowań i mogłabym o nich mówić i mówić bez końca:).

    Pozdrawiam,
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pisać o socjonice, ale dobrze że mnie ubiegłaś gdyż nie wiedziałam że są 2 różne testy tzn socjonika i MBTI, enneagram też przerabiałam i również polecam, bardzo trafnie mnie opisał.

      To mój pierwszy komentarz więc witam. Natomiast Blog regularnie przeglądam już od 2-3 miesięcy. Dziękuję Happyholic za ciekawą i inspirującą lekturę.
      Linki jak zwykle wartościowe. Też lubię tą piosenkę Florence, chyba najbardziej

      Agnieszka

      Usuń
  23. Malwina,
    bardzo dziękuję, cenne uzupełnienie.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno dla większości spodoba się ostatni punkt - ostatnio nastała jakaś moda na aktywny tryb życia. Swoją drogą, dobra sprawa, szczególnie dla osób, które pracują przy biurku.

    Chcielibyśmy zaprosić Cię do polubienia i śledzenia informacji na FB firmy Go-Leasing (https://www.facebook.com/ekspercileasingu).
    Chcemy zebrać komentarze profesjonalistów z branży, staramy się poruszać tylko najważniejsze zagadnienia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne linki! A trafiłam tu przez przypadek.
    Zapraszam na mojego bloga, może Cię zainteresuje :)

    modelkanacodzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Raphael - Caravane
    http://www.youtube.com/watch?v=xHJoY0oSD_Y
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Florence w tym roku znów w Polsce ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak a gdzie bo jakoś nie słyszałem a chętnie bym się wybrał do Berlina ostatnio brakło kilkudziesięciu kilometrów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tym razem całkowicie przez Ciebie przepadłam! :D Na happify się zarejestrowałam i już zaczęłam pierwsze "wyzwania" :) Bardzo miła przerwa w pracy dzięki nim. A 90-dniowy program ćwiczeń mam już ściągnięty, plan wydrukowany i będę działać! No, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za linki przydadzą się...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty