Pomysły na walentynkowe prezenty - dla Niej i dla Niego!

Walentynki to moim zdaniem jedna z najpiękniejszych okazji do celebracji. Miłość, trwanie w szczęśliwym związku można i warto świętować codziennie - to prawda. Ale Dzień Zakochanych to taka data w kalendarzu, która w wyjątkowy sposób nam o tym przypomina. 

W ten dzień można po prostu zaszyć się w domowym zaciszu i urządzić sobie romantyczny filmowy seans, upichcić coś smacznego i urządzić wspaniałą kolację. Można też sprawić drugiej osobie drobną niespodziankę, w końcu kto z nas nie kocha prezentów?

Postanowiłam wybrać dla was kilkanaście prezentowych inspiracji, które świetnie powinny sprawdzić się w roli Walentynkowych podarunków. Zaczynamy od prezentów dla kobiet (czyli tak naprawdę rzeczy, które sama chciałabym dostać z tej okazji)!





1. Film "Czas na miłość" - mój definitywny numer jeden, jeżeli chodzi o piękne, wprawiające w dobry nastrój historie z miłością w tle. Każda, dosłownie każda osoba, z którą rozmawiałam o tym filmie, była zachwycona pozytywną energią, jaka zostaje po jego obejrzeniu. Historia, do której z prawdziwą przyjemnością będzie się wracać.

2. Świeca do masażu ciała Peggy Sage - świeca, która przekształca się w pachnący kwiatem wiśni gęsty olejek do masażu - już na samą myśl czuję się przyjemnie zrelaksowana... Idealny prezent dla każdej kobiety, oczywiście w pakiecie z wykonaniem masażu!

3. Urządzenie do pieczenia babeczek - po pierwsze kobiety uwielbiają muffinki, po drugie to prezent z korzyścią dla dwojga. W końcu, która z nas zje siedem babeczek bez podzielenia się z ukochanym?

4. "MammaMia. Prawdziwa kuchnia włoska" - to książka, którą przeglądam podczas dosłownie każdej wizyty w księgarni. Przepiękne wydanie, wspaniałe przepisy okraszone zdjęciami i anegdotami. Fantastyczny podarunek dla każdej fanki włoskich specjałów. 

5. "Dixit" - zdecydowanie moja ulubiona gra planszowa, o której mogliście już wcześniej przeczytać na blogu. Nie znam osoby, która zagrała w Dixita i nie jest tą grą oczarowana. Wspaniały prezent szczególnie dla wszystkich artystycznych dusz lubiących kreatywność oraz zabawy z wyobraźnią 

6. "Księga smaków świata" - czyli kulinarna podróż dookoła globu bez wychodzenia z domu, no może oprócz wyjścia do sklepu po zakupienie odpowiednich składników! Ponad 200 kulinarnych inspiracji wraz z pięknymi fotografiami. To już druga książka kucharska w tym zestawieniu, ale każdą z nich bardzo chętnie przygarnęłabym na swój kulinarny regał.

7. Walentynkowy zestaw kosmetyków - krem do ciała oraz krem do prysznic zapakowany w pudełko w kształcie serca, które można później wykorzystać jako szkatułkę np. na biżuterię. Klasyczny, prosty i przy tym bezpieczny prezent, z którym na pewno trafimy w gusta większości kobiet.

8. Plastikowy kubek termiczny - pozwoli cieszyć się ciepłą kawą czy herbatą jeszcze przez długi czas po wyjściu z domu, idealny szczególnie podczas zimowych mrozów!

 9. Boc'n'Roll chusta jak Lunch Box - banalnie proste rozwiązanie, które spodoba się każdej dziewczynie dbającej o środowisko. Chusta ta zastępuje foliowe torebki czy papier, w który pakujemy śniadanie. Może służyć zarówno jako opakowanie wielokrotnego użytku, jak i serwetka. Jak dla mnie to naprawdę świetny pomysł, bo nic nie irytuje mnie tak, jak bezsensowne zużywanie dziesiątek foliowych woreczków. Oprócz tego wszystkiego, po prostu fajnie się prezentuje.

10. Zestaw kobiecych hantli - świetny prezent dla wszystkich fanek fitnessu, aerobiku oraz domowych ćwiczeń (a jest ich wśród nas już bardzo wiele). I nikt mi nie powie, że z ładnymi hantlami nie ćwiczy się łatwiej i przyjemniej!





1. Książka "Rzeczowo o modzie męskiej" autorstwa Michała Kędziory - twórcy fantastycznego bloga Mr. Vintage. Istnieje obiegowa opinia, że Polacy są najgorzej ubranymi mężczyznami w Europie oraz kompletnymi ignorantami w kwestii mody. Na szczęście popularność tego bloga oraz książki zdaje się przeczyć tym stereotypom. Ja na ulicach widzę coraz więcej naprawdę dobrze ubranych mężczyzn, mój partner ma dużo lepsze wyczucie stylu niż ja (z czego nie jestem dumna)! Ta pozycja będzie idealnym zbiorem inspiracji dla współczesnego mężczyzny z klasą.

2. Książka "Gra o tron" i pozostałe części sagi Pieśni Lodu i Ognia - serial "Gra o tron" jest prawdziwym majstersztykiem, który przyciąga przed ekrany tysiące widzów. Książki, na których opiera się ta historia są podobno jeszcze lepsze! Do tej pory ukazało się 5 tomów sagi (niektóre z nich podzielone są na dwie części). Wciągająca rozrywka na długie, zimowe wieczory.

3. Zestaw naturalnych kosmetyków Macrovita - większość mężczyzn zapewne nie używa ogromnych ilości kosmetyków, ale nieśmiertelny zestaw pianka do golenia + balsam po goleniu z pewnością będzie przydatnym prezentem praktycznie dla każdego z nich.

4. Serial "Sherlock"-pierwsza lub druga seria - czyli współczesna wersja przygód słynnego detektywa oraz lekarza wojskowego rozwiązujących zagadki kryminalne. Serial ten polecało mi już przynajmniej kilku osobników płci męskiej, co jest dla mnie najlepszą rekomendacją do umieszczenia go w tym zestawieniu.

5. "Czarne historie" - tą grę polecałam już kiedyś na blogu, ale jest to świetna okazja by znowu o niej przypomnieć. Zasady gry są bardzo proste. Jedna z osób poznaje całą tajemniczą historię, podczas gdy druga (lub reszta grupy) na podstawie krótkiego zarysu sytuacji musi odgadnąć, co dokładnie się wydarzyło. Świetny (i naprawdę wciągający) prezent dla wszystkich miłośników kryminalnych zagadek.

6. FIFA 14 - nie czarujmy się, mężczyźni uwielbiają piłkę nożną w każdej formie, a każde kolejne wydanie tej gry bije rekordy popularności. My kobiety nie musimy rozumieć tej fascynacji, ale z takim prezentem w rękach jawimy się automatycznie jako idealne, rozumiejące potrzeby mężczyzn istoty ;)

7. Drążek rozporowy - najprostsze urządzenie do ćwiczeń dla mężczyzny (i nie tylko), do zamontowania w futrynie drzwi. Świetny dla wszystkich miłośników podciągania i rzeźbienia mięśni brzucha.

8. Rockland Multitool - czyli wielofunkcyjne narzędzie wykonane ze stali. Tak jak my kochamy nasze kosmetyki, tak mężczyźni uwielbiają takie survivalowe gadżety. W jego skład  wchodzą kombinerki o specjalnych uchwytach, w których ukrywają się pilnik, piłka, nożyki, otwieracz do konserw oraz śrubokręty. Wszystko co niezbędne podczas wycieczki, biwaku lub nawet codziennych prac.

9. Bushmen Krzesiwo - muszę przyznać, że nawet mnie zainteresowało to narzędzie do rozniecania ognia. Pozwala przy pomocy specjalnego iskrownika rozpalić ogień nawet w trudnych warunkach. Kolejny gadżet niezbędny do przetrwania!

10. Sportowa torba męska -  obszerna torba z mnóstwem kieszeni - świetna na treningi dla wszystkich fanów sportu i aktywności fizycznej.


Wpis przygotowany we współpracy ze sklepem internetowym Merlin

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba Twoja lista, nigdy nie słyszałam o grze Dixit a chętnie bym w nią zagrała, "Księga Smaków Świata" to brzmi ciekawie, "Gra o Tron" jedna z książek na mojej wishliście, Scherlock z BBC to mój ulubiony serial ostatnimi czasy, obejrzałam całość i czekam z niecierpliwością na kolejne odcinki. Co do multitoola to polecam Multitool Leatherman Charge TTi - cena może trochę przestraszyć ale warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczęłam oglądać Sherlocka, wszyscy niesamowicie polecają ten serial :) Książka "Gra o tron" też czeka w swojej kolejce!

      Usuń
    2. Sherlock jest naprawdę rewelacyjny, polecam gorąco!

      Usuń
    3. Przymierzam się też do Sherlocka :)

      Usuń
  2. Takie zestaw narzędzi to nawet ja bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek termiczny - moim zdaniem jeden z największych obciachów jakie zawitały do Polski. Śmiesznie i żałośnie wyglądają nastolatki i studentki z tymi kubeczkami w tramwajach. No ale jak się imprezuje po nocach, to rano ciężko wstać te 5-10 minut wcześniej, żeby zdążyć wypić coś ciepłego przed wyjściem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, będę się kłócić! To wcale nie chodzi o wypicie czegoś ciepłego przed wyjściem, tylko o taką możliwość w ciągu dnia. Ja tam wolę wziąć ze sobą do szkoły termos z kawą, niż wydawać pieniądze na jej niesmaczną wersję.

      Usuń
    2. Ale kubek termiczny i termos to chyba nie to samo (:

      Usuń
    3. bez przesady! niech każdy pije w czym i co chce!

      Usuń
    4. Anonimowy- ale czemu Ci to tak przeszkadza?;) Może ty jak jesteś spragniony to wolisz napić się zimnego napoju z butelki (nie przeszkadza mi to, zresztą dziwnym byłoby gdyby mi przeszkadzało....), a inni wolą coś ciepłego- zwłaszcza zimą...

      Usuń
  4. W tym dniu to ja będę słodkim prezentem dla niego :D hehehehe
    Ale już w maju urodziny Pana Taksówkarza, więc zachowam Twoje pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka Mamma Mia jest świetna! Sama ja przeglądałam kilka razy w księgarni aż w końcu się skusiłam i kupiłam. Przepisy są dość łatwe, dania pyszne a książka jest pięknie wydana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę przepiękna... :) Jeżeli do tego tak jak piszesz dania są naprawdę dobre, chyba nie będę się już dłużej zastanawiać nad jej zakupem. Szczególnie, że uwielbiam włoską kuchnię :)

      Jest też chyba druga część z tej serii! :)

      Usuń
  6. mnie również zaciekawiła gra Dixit, musze kiedys wypróbować. lista na pewno pomocna, nie tylko z okazji walentynek, ale różnych innych okolicznościowych sytuacji wymagających prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką myślą tworzyłam tą listę, nie tylko stricte na Walentynki, ale w sumie też na inne okazje :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne zestawienie! "Czas na miłość" chyba wreszcie w Walentynki obejrzymy wspólnie z Panem M., bo DVD już czeka, a po wszystkich recenzjach na różnych blogach już nie mogę się doczekać tego filmu. U mnie na blogu też już oczywiście trwa cykl walentynkowy i powoli pracuję nad specjalnym wpisem o prezentach pomagających celebrować związek czyli bardzo w Twoim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musicie go zobaczyć! :) A co do wpisu o prezentach, bardzo chętnie do niego zajrzę :)

      Usuń
  8. Najbardziej podobają mi się propozycje dla graczy :) Uwielbiamy wszelkiego rodzaju gry i prezenty w ich postaci są najlepszym pewnikiem (dodatkowo gromadzimy kolekcję gier planszowych/karcianych do naszedo wspólnego domu). Czarne historie znam i bardzo lubię, a Dixit nie znam... a chętnie poznam :) Ciekawym prezentem DLA NIEGO jest książka Rzeczowo o modzie męskiej, którą teraz można zdobyć po świetnej cenie. Jest fantastycznie wydana i czaję się na nią ;) A, jeszcze jedno - uwielbiam "Czad na miłość", byliśmy na tym w kinie i oboje byliśmy oczarowani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po "Czasie na miłość" wyszłam z kina z ogromnym uśmiechem na ustach :) Co do gier mam identyczne odczucia - ostatnio bardzo polubiłam grę "7 cudów świata" i "Glory of Rome"

      Usuń
    2. Grałam ostatnio w 7 cudów świata na spotkaniu z przyjaciółmi! :) Bardzo mi się spodobała. A ja od siebie polecam Sabotażystę (karcianka) i Caracassonne :)

      Usuń
    3. Caracassonne bardzo lubię, w Sabotażystę jeszcze nie grałam :)

      Usuń
  9. dla mojego MI niestety nic z listy nie pasuje, ale on w ogóle jest specyficzny jeśli chodzi o prezenty, więc w zasadzie się nie liczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę prezenty robione samemu, ale na pewno taka lista wielu osobom się przyda :)

    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Bardzo przydatny dla wielu post, mnóstwo inspiracji, ale trochę niewygodnie jest jak dla mnie to odczytać - test do pierwszych numerów można odczytać patrząc na obrazki, ale potem cały czas przewijam góra dół, żeby zobaczyć o czym piszesz. Najbardziej mnie zaskoczyło boc'n'roll!! Nie słyszałam o tym nigdy wcześniej, ciekawy pomysł, ale jakoś wydaje mi się, że kanapki w czymś takim by się strasznie rozwalały.. :P Pozdrwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fanastyczny pomyśl na post, takie serie z prezentami to moi faworyci w okresie różnych świąt :) zaciekawiła mnie gra Dixit, nie znam jej i musze przyjrzeć sie tej pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetna, podoba się dosłownie każdemu (przynajmniej w moim gronie) :)

      Usuń
  13. Bardzo niebanalna lista. Całość czyta się ciekawie bo jest co oglądać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda od listopada nie mam z kim świętować, ale bardzo przydatna lista. Ja sama z okazji walentynek sprawię sobie zestaw Annabelle Minerals. W sumie siebie też kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie fioletowe hantelki mi się marzą od dawna, ale szybciej sama sobie takie kupię niż się doczekam na walentynki. ;-) Chętnie przygarnęłabym jeszcze książkę Mr. Vintage o modzie męskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też widziałabym tą książkę w swojej biblioteczce. Mimo, że w teorii jest przeznaczona dla facetów :)

      Usuń
  16. żałuję, że nie jestem moim chłopakiem i nie trafiłam na tę stronę, bo spodobałyby mi się chyba wszystkie z Twoich propozycji Dla Niej :). kto się waha nad "Czasem na miłość", to ja podbijam, że to jeden z lepszych filmów, jakie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym bardzo chętnie je wszystkie przygarnęła :) Zawsze można dyskretnie zostawić otwartą stronę z tym zestawieniem prezentów, gdy chłopak akurat będzie chciał coś sprawdzić na komputerze... ;)

      Usuń
  17. Oba Twoje numery jeden są również moimi! Film About time jest przepiękny, a książka Mr Vintage - świetna! Czekam na taką w wersji damskiej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Walentynki to dla mnie idiotyczne i wyłącznie marketingowe święto. Ani ja, ani moja kobieta nie będziemy go obchodzić. Dzień zakochanych powinien dotyczyć każdego dnia w roku.

    pozdrawiam też tych, mających odmienne zdanie
    Koneser

    OdpowiedzUsuń
  19. świętujmy co się tylko da!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję, zainspirowałaś mnie i wczoraj kupiłam jedną z Twoich propozycji ;) Chociaż w sumie to jest prezent dla obojga (czyli trochę też dla mnie), ciężko grać w pojedynkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele z tych prezentów może być tak naprawdę dla dwóch osób - gry, filmy :)

      Usuń
  21. Tylko czemu tak stereotypowo? Ja jako kobieta zdecydowanie wolałabym dostać multitoola, Sherlocka (a najlepiej Supernatural), Grę o Tron i jakąś grę na konsolę (nie Fifę, bo nie lubię - tak jak wbrew pozorom wielu facetów ;)) niż urządzenie do muffinek (bo mam takie - zwie się piekarnik :P) czy pierwszy z brzegu "uroczy" kubek termiczny, który będzie przeciekał. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko luźne propozycje. Logiczne, że nie wszystkim jestem w stanie dogodzić, że nie wszyscy lubią Fifę i że kobiety też lubią Grę o Tron. Gdybym chciała to zrobić niestereotypowo musiałabym zestawić tutaj ponad 7 miliardów grafik - dla każdego osobno... :)

      Usuń
  22. Nie wiem dlaczego ale u znajomych wyświetlały mi się na dole blogi na które wchodzisz a u mnie już ich nie ma, dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna lista, ale mi tu czegoś dla niego brakuje, a mianowicie czegoś zdalnie sterowanego. Może być auto, czołg lub helikopter. Przeczytałam kiedyś, na blogu prowadzonym przez faceta, że taki prezent cieszy bardzo, a potem widziałam to na własne oczy w moim domu :-) Nam, dziewczynom, zakup - jakby nie było - zabawki dla dorosłego faceta, może wydawać się absurdalny, ale to naprawdę prezent, który ucieszy naszych dużych chłopców ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - mój chłopak też jest zafascynowany zdalnie sterowanymi samolotami :)

      Usuń
  24. Właśnie obejrzałam filmik z akcji "reportaż o nas" super sprawa.
    A teraz moje pytanie będziesz jeszcze organizować coś takiego :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz byłoby mi już dość ciężko coś podobnego zorganizować z racji znacznie większej liczby czytelników. Ale może pomyślę o czymś innym :)

      Usuń
  25. Miałam ostatnio taką sytuację, wchodzę do empiku z chłopakiem bo chciał kupić FIFĘ i mój mężczyzna pyta pani przy kasie czy jest, ona sprawdza sprawdza, Przemek czeka już zaniepokojony a ja stoję za nim i pytam go "i co jest?" pani kasjerka przy kasie na to "jest, jest". Policzyła rachunek dała i pożegnała nas takimi oto słowami "panu dziękuję, a pani współczuję" :D Coś w tym jest uwierzcie mi, więc dziewczyny zastanówcie się poważnie czy na pewno taki prezent chcecie kupić swojemu mężczyźnie ;) Na pierwsze dni po zakupie możecie spokojnie zapomnieć o swoim ukochanym, od momentu zakupu jest już w innym świecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To druga strona medalu :) Chociaż dla niektórych dziewczyn takie kilka dni odpoczynku może być dodatkowym plusem! :D

      Usuń
  26. Super, że przypomniałaś mi o książce "Rzeczowo o m..." Chyba będzie moim prezentem w tym roku, Ślubny się nią interesował przed świętami :D
    Musze obejrzeć ten film...Nie wiem czemu do tej pory o nim nie słyszałam...
    Poza tym Dixit jest świetne, tak jak świeca do masażu - mam inną, ale jestem zachwycona takim rozwiązaniem, polecam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę sobie taką świecę kupić - już czuję tą przyjemność... :)

      Usuń
  27. Nie słyszałam nigdy o urządzeniu do pieczenia muffinków ojejku chyba muszę takie nabyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ksiązka mama mia kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. beznadziejna lista opierająca się tylko i wyłącznie na wydaniu pieniędzy, bez wykazania ani odrobiny inwencji twórczej oraz wkładu własnego (poza finansowym ). Jak dla mnie w skali od 0-10: 1.

    OdpowiedzUsuń
  30. jesli byłaby tu mowa o urodzinach, świętach itp. - owszem, lista by się sprawdziła (chociaz nie w naszym przypadku, nam nie przypadło do gustu nic poza prezentem nr 2- świecą ) ale jesli chodzi o walentynki to lista kompletnie nieprzemyslana i niedostosowana do okazji

    OdpowiedzUsuń
  31. Co gdyby tak praktyczny i zarazem oryginalny prezent, jak na przykład eleganckie maszynki do golenia od od SHAVE-LAB.PL ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły :) Takie ustrojstwo do muffinek bardzo by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem kobietą i zestaw dla niej zupełnie mi nie odpowiada, jakbbym dostała jakąkolwiek rzecz na walentynki z tego zestawienia, to bym się wkurzyła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty