Perełki Tygodnia: 18.03.2014

Muzyka Tygodnia

 





Linki Tygodnia


Komentarze

  1. Jessa wygrywa ; ) Jestem ciekawa wodnego eksperymentu! a piosenka genialna, mamy podobny gust muzyczny, jak tak obserwuję Twoje perełki! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że niektóre angielskie, bo bardzo ciekawe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ciekawy poradnik dotyczący garderoby i oczywiście pysznych przekąsek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna strona z tymi zasadami, niektóre ogromnie inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne strony, jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy podobny gust muzyczny, co wchodzę do Ciebie to widzę swojską muzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanapki wyglądają smakowicie. Ciekawe pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się,że mój projekt przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Garderoba - mrau! Temat, który nigdy się nie wyczerpie, zawsze intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie pomyślałam ... 7 dni w spodniach na 150 w spódnicy/sukience to mój absolutny maks :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 dni bez spodni - no, niezłe wyzwanie :) z drugiej strony, wiosna idzie, trzeba nogi pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te posty u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd Ty bierzesz takie fajne strony?! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Lorde <3 Jej płyte od tygodnia słucham w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jessa z "girls" jest the best. Jest piękną i atrakcyjną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, a gdzie stylowa Claire Underwood??? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przedostatni link zawiera masę inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie kanapki to pochłonęłabym w szybkim tempie.
    Projekt z sukienkami by u mnie nie przeszedł bo jestem wielką fanką spodni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jessa rządzi! Mega mi miło, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze ciekawe linki i inspiracje :) Podobno dziś Międzynarodowy Dzień Szczęścia więc wesołego! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurczę, nie wiedziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą piosenkę :) A the art of clean up świetne, często tak robię z żelkami lub tego typu drobnymi słodyczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze czekam na Twoje "perełki" :)
    Lubię odkrywać nowe miejsca w sieci, bardzo pomocne są Twoje posty!

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty