Perełki Tygodnia: 25.03.2014

Muzyka Tygodnia



Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Jeśli chodzi o przedostatni link, odnośnie nieznajomych, to niestety, ale to reklama, ostatnio na fejsie zwierza popkulturalnego była na ten temat dyskusja.. aczkolwiek jak sie to pierwszy raz ogląda to robi to ogromne wrażenie. :) chyba najciekawsze perełki to te o zasypianiu i budzeniu się.. Już się zabieram za pozostałe :)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, wyczuwałam w nim właśnie coś dziwnego, tylko nie wiedziałam co... :)

      Usuń
  2. Uwielbiam perełki, aż mi serducho mocniej zabiło kiedy zobaczyłam moją tablicę witamin i minerałów! :)
    Dziękuję Justynko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eksperyment z całowaniem jest oszukańczy, to reklama sieciówki, jej logo pojawia się na samym początku, wzięli w nim udział aktorzy, którzy bardzo dobrze zagrali nieśmiałość. Z ciekawostek: żadna z osób nie jest w ubraniach reklamowanej firmy.
    Ten eksperyment-fikcja, to kolejna rzecz, która sprawia, że coraz rzadziej będziemy w stanie uwierzyć, że coś może być absolutnie spontaniczne i popularne w sieci.
    Te dwa kolory są świetne. Mam czasami fazę chodzenia w trzech wybranych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, te podobne osoby - niesamowite! Niektórzy wyglądają jak bliźnięta :). Ja chodziłam do jednego liceum z bardzo podobną do mnie dziewczyną, zdarzało się nawet, że ktoś nas mylił :O nie było to komfortowe ;). Sama za to kiedyś spotkałam sobowtórkę mojej siostry ciotecznej. I to w jej mieście, które nie jest zbyt duże, więc myślałam początkowo, że to ona, tylko jej chłopak się nie zgadzał i to mnie powstrzymało przed podejściem do obcej osoby ;). Zabawnie jest też jak w show biznesie są dwie podobne osoby, np. Monika Pietrasińska i Natalia Siwiec, albo za granicą Javier Bardem i Jeffrey Dean Morgan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, tak bardzo zakochałam się w piosence !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Toma. Pierwszą jego piosenką, którą pokochałam była "Another love". Jeśli jeszcze nie słuchałaś musisz koniecznie to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem z tych perełek jest kalkulator snu :) z ciekawości już sprawdziłam, o której powinnam iść spać, aby wstać jutro około 6:00 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę pięknie oprawić i powiesić w kuchni tablice witamin i minerałów. Mogłyby stanowić jednocześnie przydatną pomoc i część wystroju kuchni :) Również post o połączeniach kolorystycznych jest bardzo inspirujący. Jak widać, w prostocie jest pewien czar.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie wiem czy umieszczanie budzika daleko od łóżka to dobry pomysł :) Ja wolę jednak mieć go pod ręką i "wyskakiwać" z łóżka bez takich szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy jest ktoś na świecie bardziej podobny do mnie, niż moja siostra bliźniaczka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. To może od razu wypróbuję ten kalkulator snu. Przyda się przed jutrzejszym dniem.
    PS. Uwielbiam Toma Odella ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swojego sobowtóra! Całą podstawówkę byłyśmy w jednej klasie, nauczyciel od polskiego zawsze miał problem, łączył moje imię z jej nazwiskiem (i na odwrót) a jak przez jeden semestr siedziałyśmy razem to aż głupiał i nas nie pytał albo po prostu pokazywał ręką. Teraz też mieszkamy niedaleko, ale przez kompletnie inne fryzury i makijaż to podobieństwo nie jest aż tak widoczne. Muszę kiedyś namówić ją na wspólne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. reklama z całowaniem to podobno reklama jakiegoś sklepu...
    zaciekawił mnie kalkulator snu - zdecydowanie musze więcej spać!
    ciekawe jest również zestawienie nieznanaych sobie sobowtórów - ciekawie byłoby spotkac na ulicy prawie-siebie-samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego wokalisty. Jak dobrze jest się zainspirować i posłuchać. Dziękuję :) K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalkulator snu jest super! Pozdrawiam! bardzo fajny blog na pewno zajrzę tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kalkulator mi się przyda, zwłaszcza, że tak niewiele śpie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie linki jak zwykle super, piosenka też świetna. Najbardziej spodobała mi się strona lynda.com. Mam teraz sporo wolnego czasu, więc chętnie pouczę się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kalkulator snu fajny! :)
    a umieszczanie budzika daleko od łóżka nie działa :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Sobowtóry są ŚWIETNE ! ;o oglądałam dwa razy i dwa razy byłam w szoku!
    Też tak chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytaty na wiosnę - nigdy za wiele. Świetny artykuł o tym, jak sobie radzić ze stresem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kalkulator snu to coś definitywnie dla mnie, podobają mi się też foty tych mega podobnych do siebie ludzi - nie potrafię jakoś do końca pojąć jak ich twórca był w stanie odnaleźć takie pary nawet w dobie internetu bo niektóre zdjęcia są na serio powalające. Rewelacyjne są też te połączenia kolorystyczne, wybrane przez autorkę zdjęcia, które ilustrują kolejne pary barw są doskonałe! Cieszę się też, że przypomniałaś mi o tabelach witamin i minerałów u pink-plum bo strasznie mi się te posty spodobały ale potem o nich zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Średni ten kawałek, słyszałem wiele lepszych

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty