Perełki Tygodnia: 01.04.2014

Muzyka Tygodnia

Wiem, że wszyscy znają ta piosenkę i nie odkryłam z nią żadnej Ameryki, ale musicie przyznać, że ten tekst - tak prosty - zawiera w sobie naprawdę niesamowitą mądrość. Bo niby wszyscy wiemy, że doceniamy coś dopiero wtedy, gdy to stracimy. To brzmi jak frazes. Ale to prawda. I chciałabym jak najczęściej przypominać sobie, że to właśnie teraz jest dobrze. Zanim te i inne rzeczy znikną z mojego życia. Jest pięknie.






Well you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go



Linki Tygodnia

 

  • Ge-nia-lny tekst, który naprawdę, naprawdę zmienił coś w moim myśleniu. Czytając go zapalały mi się w głowie kolejne żarówki. I nie chodzi o to, że poznałam sposoby na poznanie nowych osób. Tylko o to, że w ogóle warto to robić. I to, że tak wiele tracimy spotykając codziennie setki ludzi, nie nawiązując przy tym z nikim najmniejszego kontaktu. Mam teraz w głowie wizję zupełnie nowego podejścia do zawierania znajomości.

  • Fotografie NASA - takie obrazy zawsze robią na mnie niesamowite wrażenie, zupełnie zmieniają perspektywę patrzenia na codzienne sprawy i wzbudzają coś na kształt prawdziwej pokory. Zapierające dech w piersiach.

  • Tak, po raz kolejny chcę się podjąć tego eksperymentu, który zawsze niesamowicie dobrze na mnie działał. Cholernie trudne do wykonania, ale przy tym naprawdę wzbogacające doświadczenie - 21 dni bez narzekania.(ENG)

  • Zanim nie przejrzałam kolejnych fotografii, naprawdę trudno było mi od razu dostrzec na tym zdjęciu pomalowane ciało kobiety - mistrzostwo.

  • Slow Life - jak dla mnie naprawdę niesamowity filmik, który przez te kilka minut wbił mnie w fotel z zachwytu. Tak już mam gdy widzę coś pięknego.


  • Uwielbiam oglądać portrety ludzi, dlatego ta galeria totalnie mnie zachwyciła - 47 osób z różnych zakątków świata.

  • Bardzo, bardzo podoba mi się ten tekst. Od dłuższego czasu gdy słyszę komplement, staram się odpowiadać z uśmiechem "dziękuję". Bez szukania żadnych "skromnych" powodów, dlaczego to nie miałaby być prawda. Ale odruch zaprzeczania i umniejszania siebie wciąż gdzieś tam pozostał. Ten wpis przypomniał mi o tym, o czym naprawdę chcę pamiętać w takich sytuacjach. Pieprzyć skromność.
 
  • Jak zacząć dzień - myślę, że większość z tych sposobów (co prawda wszystkim znanych, ale przecież nie zawsze chodzi o wielkie odkrycia), to dobry motyw na poranek. Z żabą i treningiem na czele.(ENG)

Komentarze

  1. Najciekawsza jest lista rzeczy, które można zrobić, żeby opuścić swoją strefę komfortu! Chyba spróbuję ją powoli realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 dni to jednak nie tak sporo... a jednak - hmmm czy mi się uda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się ten artykuł o poznawaniu nowych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje perełki to prawdziwe.. perełki :) papuga genialna, bodypainting na najwyższym poziomie! I o skromności, sama prawda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje perełki! tym razem spodobał mi się tekst o poznawaniu ludzi oraz lista rzeczy, które można zrobić, aby przełamać swoją strefę komfortu - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby znam ten utwór od dawna, a za każdym razem jak go słyszę to podoba mi się jeszcze bardziej :) Ja na początku też widziałam tylko papugę, a teraz ciężko mi ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. cold shower? jasne, za cztery miesiące :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście prawdziwe perełki - aż trudno się zdecydować, która najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój post, w Twoich perełkach... widzę, że pisząc tamte słowa, faktycznie UDAŁO MI SIĘ COŚ ZMIENIĆ. Budujące.
    Naprawdę świetnie to słyszeć.
    Pieprzyć skromność! Oł je :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki wstyd- bardzo lubię tę piosenkę, a nigdy nie wiedziałam, że ma taki prawdziwy i piękny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  11. 21 dni bez narzekania, oj przydałoby się ;)
    A co do piosenki, uwielbiam tą wersję https://www.youtube.com/watch?v=BIHrkqBFUL4

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotografie NASA- super :D a piosenkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem warto podjąć inicjatywę i do kogoś zagadać :D ja ciągle gadam, to dla mnie mały problem. Aczkolwiek ostatnio trafiam na samych starszych panów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, uwielbiam Passengera! A tekst Malviny super, wywarł na mnie podobne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak przeczytałam o wychodzeniu ze strefy komfortu, to pomyślałam - ten link raczej nie dla mnie. Nie lubię wychodzenia ze strefy komfortu, boję się tego i jeśli myślę o tym to raczej w kontekście "powinnam" niż "chcę". Spodziewałam się że każdy punkt będzie czymś w stylu: zaczepiaj obcych ludzi na ulicy ;p
    I jakże pozytywnie się zaskoczyłam!! Przeczytałam kilka propozycji i żadna nie była przerażająca ;) chcę spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko bardzo ciekawe, a najciekawszy i najtrudniejszy dla mnie jest punkt ostatni czyli wychodzenie ze swojej strefy komfortu... te wyzwania brzmią interesująco, ale mało zachęcająco (wiem, że taka ich rola), zadaje sobie (i Tobie) więc pytanie co zrobić żeby się przekonać do wyjścia ze strefy komfortu? :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Happyholic, bardzo lubię Twoje perełki i zawsze znajduję coś dla siebie, ale... ostatnio nie ma tu nic poza perełkami. Tęsknię za fajnymi postami motywującymi do działania, za projektami. Zadzieje się tutaj coś w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - obiecuję :) Muszę tylko uporządkować swoje życie, ale wszystko zmierza w dobrą stronę... :)

      Usuń
    2. Super! I ja czekam niecierpliwie :)

      Usuń
  18. chętnie zaglądam do Ciebie po nowe inspiracje, jak zawsze fajne linki :)

    na marginesie - trzymam kciuki z całych sił, żeby happyholic znowu była happy :)

    pozdrawiam, Asia

    http://happylifeplan86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty