Perełki Tygodnia: 08.04.2014

Cytat Tygodnia

"Muszę być gotów porzucić to, czym jestem, 
by stać się tym, kim będę"
A. EINSTEIN

 

Smaki Tygodnia

Bo to po prostu cudowne, gdy jest dla kogo przygotowywać takie pyszności. 

Zawsze mówiłam, że nie znoszę wypieków. Kompletnie zmieniłam zdanie - chociaż na razie nie potrafię upiec praktycznie niczego bardziej ambitnego niż muffinki, to zamierzam zostać mistrzem w tej dziedzinie i rozpieszczać całe moje otoczenie. Trzymajcie kciuki!

Bazyliowe babeczki - po prostu genialne. Nie da się tego opisać - musicie spróbować.



I trochę włoskich klimatów - jako przedsmak majowej wyprawy...(nie zapeszajmy)!



Muzyka Tygodnia

Ostatnio po prostu żyję muzyką. Słucham, poznaję, rozkoszuję się każdym dźwiękiem i dziwię się jak mogłam na tak długo zapomnieć o tej przyjemności. Uwielbiam. A muzyka Ásgeira to dla mnie jedno z najpiękniejszych odkryć ostatnich dni. 



 

Linki Tygodnia

 


  • Unhearit - antidotum na uciążliwe piosenki, które zagnieżdżą się w naszej głowie i nie chcą jej opuścić. Podobno skuteczne!

  • Myślisz, że jesteś za stary lub zbyt młody na to żeby dokonać czegoś niesamowitego? Po przeczytaniu tej listy zabraknie ci wymówek. (ENG)


  • Uwaga - coś dla panów. Odkrycie naukowców odnośnie tego, co czyni was atrakcyjnymi dla pań tancerzami. Co prawda dla mnie ruchy tego modelowego mężczyzny są nieco zabawne, ale wyniki badań są jednoznaczne. A tutaj coś praktycznego w tym temacie ;) (ENG)

  • Wiem, że takich list są tysiące ale ta na ten moment mojego życia wydaje mi się wyjątkowo prawdziwa - 5 naukowo potwierdzonych kroków do bardziej satysfakcjonującego życia (ENG)


  • Zawsze chciałam zgłębić magię jazzowej muzyki - Łukasz z bloga Czas Gentleman'ów ułatwił mi początek przygody z tym gatunkiem 


  • 2048 - gra poznana dzięki Pauli. Totalnie wciągnęła mnie na ostatnim nudnym wykładzie. Swoją drogą wyobrażacie sobie, że jeszcze mam przed sobą tylko jeden - tak jeden (!) dzień zajęć na studiach? Przedziwne uczucie.

Komentarze

  1. Co do tancerzy : http://www.youtube.com/watch?v=MIVPV7JCPck
    nie mogłam się powstrzymać ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako największy fan muffinów stwierdzam, że bazyliowe babeczki wyglądają cudownie :)
    Za linki zabiorę się wieczorem, ale już widzę, że to smakowita dawka nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zewnątrz tego nie widać, ale w środku są cudnie zielone... :)

      Usuń
  3. Dzięki wielkie! Powiedz mi jak Ty znajdujesz te angielskie źródła? Są świetne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie jaki masz system odkrywania tych interesujących stron? trafiasz na nie przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama uwielbiam piec muffiny i podobno całkiem nieźle mi wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnośnie szóstki w lotto - przypomniała mi się opowieść wujka, który jechał samochodem z kolegą i minęli billboard z reklamą jakiejś loterii, w której też można było sporo $ wygrać. Popatrzyli na siebie, jadą dalej w ciszy. Dwie godziny później kolega mówi: "Ja już wydałem, a ty"? :) Tekst który tutaj podlinkowałaś bardzo mi się spodobał. A piosenką mnie zaraziłaś, chyba będę słuchać w kółko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie przepis na babeczki? Bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podlinkowany - naprawdę polecam! :)

      Usuń
    2. O przepraszam, nie zauważyłam, tak się kończy nadrabianie blogowych zaległości na tablecie. ;)

      Usuń
  8. Świetny wpis z mnóstwem inspirujących artykułów. Właśnie znalazłam idealną lekturę na dzisiejszy wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna muzyka, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedsmak wyprawy? :-) W takim razie trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. 2048 to zło! Potwornie wciąga i nie sposób się od tej gry oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poporsze o prezpis na babeczki:)Jak to?Dlaczego nie ma?:):):) Sciskam,Lou No to zaczynam poranek od perelek tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ;) jazz lubię, chętnie posłucham polecanego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. the private life~-piękny blog, dzięki za wrzucenie linka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też planuję Włochy w tym roku! Ty jedziesz wcześniej więc jestem ciekawa wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten cytat! Wszystkie linki mnie zaciekawiły i żałuję,że teraz nie mam czasu, żeby sobie poczytać, ale znajdę go na pewno:P

    OdpowiedzUsuń
  17. jak masz dużo fajnej muzy i chcesz się podzielić to daj znać :)) ja zawsze szukam nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe perełki o a 2048 to w tej chwili moje uzależnienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm smakowite te babeczki :) Z chęcią bym sama je upiekła :) Pozdrawiam! / flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny cytat i nutka :) obserwuję i zapraszam http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty