Perełki Tygodnia: 20.05.2014

Film Tygodnia


Ciekawy film, no i ten cytat o którym wspominało mi już kilka osób. O tym, że być może najcenniejsze chwile to te, które zostają w naszej głowie, tylko dla nas.

"- Co się patrzysz, pstrykaj.
 - Czasem tego nie robię.
   Jeśli mnie osobiście podoba się dana chwila,nie chcę, żeby coś mnie rozpraszało.
   Wolę się nią cieszyć.
   To jedna z tych chwil."




Piosenka Tygodnia

Totalnie oszalałam na punkcie tej piosenki!
 




Linki Tygodnia

  • Jak zmieniała się moda na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat? Ciekawy projekt.
  • Nawet brud może być dobrym materiałem na sztukę!
  • Definicja piękna według niewidomych
  • 94 lata przyjaźni + ogromne poczucie humoru, czyli dwie przeurocze panie
  • Świetny kwestionariusz pozwalający na uporządkowanie swojego życia - zostawiam sobie na najbliższy czas do spokojnej, niespiesznej realizacji
  • Mindbloom - kolejne narzędzia do wspierania własnego rozwoju
  • Gympact - idziesz na siłownię albo płacisz karę. A jeżeli uda ci się wykonać plan treningowy zgarniasz drobniaki od tych, którzy byli bardziej leniwi. Świetny pomysł.
  • Piękne miejskie obrazy
  • Realistycznie pokolorowane historyczne zdjęcia
  • Umiesz rozpoznać fałszywy uśmiech od prawdziwego? Mój wynik to 16/20 - całkiem nieźle chociaż przyznaję, trochę zgadywałam.

Komentarze

  1. Film fantastyczny :) a w piosence właśnie się zakochałam :D dzięki za przypomnienie tego artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało dobrze sklasyfikować 18/20 uśmiechów :) oczy są najbardziej pomocne!

    OdpowiedzUsuń
  3. w fałszywym uśmiechu miałam 15 poprawnie odgadniętych :D więc to ponad połowa, także - fałszywym uśmiechom mówię stop :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę tak jak te panie psiasióły :D to właśnie jest szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tą siłownią ;) Projekt z modą też ciekawy.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, też miałam 16 uśmiechów xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Walter Mitty jest boski! Bardzo mi się ten film podobał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za kolejną porcję inspiracji. Miejskie obrazy mnie urzekły. Rozpoznawaniem uśmiechów nie mam co się chwalić. Cóż...taki marny ze mnie psycholog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Charlie Winston - uwielbiam! Miałam okazję być na jego koncercie w Krakowie i przyznam, że było świetnie... chociaż poszłam na niego znając właśnie tą jedną piosenkę. Ciekawe linki, dobrze tu wpaść, żeby mieć taki owocny przegląd internetów (zwłaszcza mając tak mało czasu jak ja). Całkowicie wsiąknęłam w kwestionariusz!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie z tymi uśmiechami gorzej. Wyszło mi 13/20. W pewnym momencie człowiek sam już nie wie co ma zaznaczyć, taka mała paranoja: czy ten śmiech jest prawdziwy, czy nie? xD
    Fajnie jakby więcej odnośników było do jakiś naszych, polskich blogów, bo tych zagranicznych są setki a to naszych trzeba promować, chociaż oczywiście rozumiem, że nie zawsze na coś ciekawego się natrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka zaraża. Piosenka powala. A co do klasyfikacji uśmiechów chyba dobry wynikł osiągnąłem( co mnie dosyć zaskoczyło) bo uzbierałem 16/20 uśmiechów.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze z niecierpliwością czekam na 'Perełki tygodnia'. bardzo ciekawe linki. w rozpoznawaniu uśmiechów udało mi się zdobyć 19/20 ;]
    pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak myślałam: umiem rozpoznać fałszywy uśmiech 18/20

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafię rozpoznać usmiechu ehh... A poza tym zawsze wiedziałam, że to co polecisz w linkach jest bardzo ciekawe! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twoje cotygodniowe linki ;)) Ten artykuł o niewidomych bardzo mi się spodobał, jednak mimo wszystko jak mamy sprawny wzrok to z niego korzystamy. Jesteśmy czasem powierzchowni, pewnie gdyby każdy był pozbawiony wzroku to zachwycałby się wewnętrznym pięknem drugiego człowieka.

    A poza tym, to przekrój mody też jest bardzo fajny ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. 17/20 - opłacało się oglądać trzy sezony "Magii kłamstwa";)

    OdpowiedzUsuń
  17. Film bardzo mnie zaciekawił, chętnie bym go obejrzała. Piosenki też u Ciebie zawsze bardzo dobre :) Pokolorowane stare zdjęcia robią wrażenie. Galeria ze zmianami w modzie też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Walter Mitty to bardzo ciekawy film. Chyba jeszcze raz go sobie obejrzę. A w głowie utkwił mi ten cytat: To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, ale super linki! A miałam się uczyć... Trudno, najpierw zrobię test uśmiechów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna notka! Chętnie będę tu zaglądać i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Linki brzmią bardzo interesująco. Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Charlie Winston, super, znałam tylko Hello Alone :) A linki czekają na wieczór ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze zgadłam 18/20 uśmiechów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Film oglądałem 2 tygodnie temu i bardzo mi się spodobał :) Najlepszy moment to decyzja o wylocie do miejsca o którym nie ma się zielonego pojęcia (początek przygody)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ogladałam ten film.. i z całego filmu ten cytat zapadł mi w głowie.. bo ja tez tak czasami mam.. robie zdjecia oczami dla siebie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Strona o sztuce/inspiracji dokładnie w moim guście. Dziękuję za linka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam w teści 16 na 20, a myślałam, że będzie mniej :D Bardzo ciekawy artykuł o zmieniającej się modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej
    Link do uśmiechów super. Pokazałam Mamie- "czego to w tym internecie nie ma!"- skomentowała
    Pozdrawiam
    Basia
    http://madein80sgeneration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu tyle fajnych linków! Mindbloom - super! Z rozpoznawaniem prawdziwych i fałszywych uśmiechów też mi niezle poszło - 18/20 :) Kwestionariusz do uporządkowania sobie życia to bardzo przydatna rzecz, jak na razie staram się mieć go w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. polecam film Sekretne Życie .... po obejrzeniu filmu przypomina mi się piosenka "W życiu piękne są tylko chwile ..."

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdobyłam w teście na uśmiech 15/20 także myślę, że jest okay. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. A poza tym wciagnelam sie w inne testy na tej stronie. Bede ja odwiedzac, bo nie dosc ze to taka pozyteczna rozrywka to jeszcze mozna poszlifowac jezyk.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty