Perełki Tygodnia: 27.05.2014

Przede mną bardzo, bardzo intensywny czas. Ostatnie kilka stron pracy magisterskiej, poprawki, zaraz później sesja i jeżeli wszystko dobrze pójdzie to obrona. W każdej wolnej chwili piszę i to niestety nie kolejne artykuły ale raczej wyniki i wnioski z badań. Ale gdy tylko ten szał się skończy, skupiam się na tym miejscu. A tymczasem...

Muzyka Tygodnia

Piosenka, którą każdy zna, ale to nie zmienia faktu, że ją uwielbiam. 
Bo kojarzy mi się jednoznacznie z Nim.



Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Ojej, zawsze marzyłam o takim regale na książki *_* Niestety nie miałabym gdzie go wstawić :(
    Życzę wytrwałości w pisania magisterki! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako językowy popapraniec, od razu zakochałam się w każdym z tych 25 romantycznych słów w różnych językach :D

    OdpowiedzUsuń

  3. Regał świetny ale to pies , jak dla mnie jest numerem 1.
    Reklama Dove wzruszyła mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo te piosenkę ;) Powodzenia w pisaniu magisterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jak co, ale muzyka zawsze będzie mi się z czymś kojarzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze w Twoich perełkach tygodnia znajduję MNÓSTWO inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama Dove idealnie o mnie sprzed jakiegoś czasu, teraz znów staram się oswoić z kamerą i obiektywem aparatu :)
    Tą długaśną listę przedślubnych pytań już dawno miałam przeczytać, muszę to w końcu zrobić.
    A książki ułożone kolorystycznie - moje marzenie, które na pewno kiedyś zrealizuję :)
    Pozdrawiam i dziękuję za piękną dawkę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Reklamy Dove zawsze mnie inspiruja i sklaniaja do jeszcze wiekszych przemyslen! Przede wszystkim nad tym jak my kobiety nie potrafimy ujrzec wlasnego piekna! Czas to zmieniac cudowne kobiety! A praca nad tym zawsze zaczyna sie od srodka! Wszystkie jestesmy wyjatkowe oraz piekne!
    Zapraszam serdecznie na http://www.lovelifelovespain.com po wiecej inspiracji oraz wskazowek jak spedzic czas podczas wizyty w Barcelonie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tu zaglądać na Twoje perełki tygodnia! ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą piosenkę :) Komis o miłości też świetny. Reklama Dove faktycznie daje do myślenia. Zachowuję się dokładnie tak samo jak wszystkie dorosłe Panie, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się podoba ten regał, a jeszcze bardziej ten mops na kanapie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odnośnie punktu 25 romantycznych słów: 15. Cavoli riscaldati (Italian). U nas mówi się "odgrzewany związek" :)
    A w arabskim jest baaardzo dużo innych słów, które opisują różne poziomy zauroczenia, zakochania i miłości. Ogólnie, ciekawy artykuł z lingwistycznego punktu widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne perełki! ja też uwielbiam tę piosenkę, morduję ją nieustannie w samochodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze przeglądałam z zapartych tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje perelki,zawsze mnie inspiruja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle mnóstwo ciekawostek. Tylko tch pytań przedślubnych jest troszkę za dużo ;) A reklama Dove bardzo trafna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle czasu mnie nie było, stęskniłam się za perełkami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie znałam piosenki, a ładna :). I chmury też ładne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty