Perełki Tygodnia: 03.06.2014

Magazyn Tygodnia


...a raczej ostatnich tygodni. Totalnie przepadłam i zakochałam się w magazynie La Rivista od pierwszego wejrzenia. I jest to pierwsze czasopismo, które naprawdę muszę sobie dawkować, żeby dłużej się nim cieszyć. Italia w naprawdę interesującym, bardzo kompleksowym wydaniu. Masa inspiracji - filmy, książki, miejsca do odwiedzenia. Ciekawostki na temat różnych miejsc, kultury, włoskiej tradycji, kuchni. Idealnie.




Książki Tygodnia

Miły prezent od Wydawnictwa Otwarte. Gdy tylko uda mi się zdać sesję, rzucę się na "Swoją drogą" Tomka Michniewicza. A "Smak Miłości" zostawię sobie na deser. 



Muzyka Tygodnia

Piękne. Wspominałam już, że kocham teksty Coldplay'a?





Linki Tygodnia

Komentarze

  1. haha pokochałam to składanie koszulek <3 no i rozwiązałaś mój problem ze wsuwkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Swoją drogą" jest rewelacyjną książką! Pewnie nie widziałaś jak u mnie była recenzja i konkurs (a miałam nawet do rozdania egzemplarz z autografem :)), ale bardzo bardzo polecam! Ja przeczytałam ją tuż po premierze, miesiąc temu, i wciąż o niej rozmyślam - tyle tam treści!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana... Twoje wpisy są tak cenne i inspirujące dla mnie, że aż sama zaczynam być ciekawa świata... Świetne zdjęcia historyczne i polecane książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle masa cudownych inspiracji :) Genialne są te zdjęcia historyczne! I Coldplay - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Swoją drogą" chętnie bym Ci podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę się za te cudowne zdjęcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. A kiedy zamykasz sesję? Ja dopiero 27 czerwca na jednym kierunku i w połowie lipca na drugim [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, ze moje propozycje Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemne rzeczy, alternatywa dla Ikei

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że zauroczenie wszystkim co włoskie ma się dobrze :) Jestem wielką fanką tatuaży, ale bardzo wybredną. Prace Kamila są świetne. Bardzo podobają mi się te na żebrach u kobiet i wszelkie geometryczne formy. Zdjęcia zrobione w odpowiednim momencie też super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre z punktów totalnie mnie zaskoczyły, ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam fantastyczny przepis na pesto od p. Moniki Mrozowskiej. Jest pycha i meeega proste, więc może zamiast wyrzutów sumienia... :)? http://monika-mrozowska.pl/pl/blog/moje-5-minut-odc2

    Jak zwykle duuuuużo inspirujących linków!

    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Składanie koszulek naprawdę jak magia, ale mimo wszystko najciężej uwierzyć, że nie umiemy nawet wiązać butów! Po nowe inspiracje zaprosić też mogę na liveinspired.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Justyno :)
    zawsze z przyjemnością czytam Twoje wpisy, a jeśli dodatkowo dotyczą ukochanej przeze mnie Italii - tym większa rozkosz :) jeśli La Rivista przypadła Ci do gustu, to pewnie spodoba Ci się również blog prowadzony przez redaktor naczelną tegoż pisma: http://www.larivista.pl/index.php/2014/06/biegiem-przez-wlochy/ . Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia - te historyczne i uchwycone w idealnym momencie.
    Dobrego dnia, J! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za info o magazynie La Rivista! na razie na horyzoncie nie widać szans na moją kolejną wyprawę do tego cudownego kraju, ale w magazynie mogę się zatopić:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie porównani do deserów - świetne! Co do zdjęc wykonanych we własciwym momencie to uwielbiam oglądać takie zdjęcia. Czasem wystarczy moment żeby wyszło cos nieprawdopodobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nowy album Coldplay :) polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie za serce ujęły mnie zdjęcia historyczne. Przy okazji zdałam sobie sprawę jak czas szybko płynie, a świat w ostatnim stuleciu zastraszająco szybko się zmienia. Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna lista ;) Najlepiej, że fotograficznie <3
    A kiedy coś innego niż "Perełki...". Czekam! :)

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. La Rivista wygląda bardzo zachęcająco, koniecznie się zainteresuję. Świetne zdjęcia i świetne pomysły na praktyczne DIY dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Постоянное обновление на нашем сайте поможет тебе следовать за топовыми модными пополенениями нашего русурса, обнаружить то, в чем вы нуждаетесь и постоянно оставаться в теме последних тенденций моды. На сайте вы найдете крутые современные сумлочки из натуральной кожи прикольных цветов , а также фасонов. В интернет-магазине сумка оригинал к тому же ты можешь подобрать сумку люксового формата или повседневную, сумки на коже или цепочкеи еще приобрести сумку из настоящей кожи для деловых или деловых бизнес встреч.

    OdpowiedzUsuń
  24. Невероятно интересныеи к тому же поразительно правдивые интернет гадания для уточнении загадывания вашего будущего, это именно то, что вы найдете на сайте онлайн гаданий. Гадание бесплатно, что он думает является самым быстрым и легким инструментом для получения необходимых информаций из информационного поля Земли.

    OdpowiedzUsuń
  25. Перечень операций, направленных на прогнозирование жизненного пути, отмечают как гадание. Гадание на встречу состоится ли она - это обыденный метод прогнозировать будущее с употреблением всяких предметов и порядков. Сверхъестественные силы и разного рода условия ворожбы наукой не подтверждены, но многие люди доверяют такому. Основание Таро покрыто завесой таинства, потому что достоверно никто не представляет, откуда они возникли. Древнейшие карты сопровождали людей в течение всей истории. Предполагается, что карты Таро сначала возникли ещё у истоков цивилизации - Египте.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty