Perełki Tygodnia: 01.07.2014

Piosenka Tygodnia

Wakacyjnie. 





Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Uwielbiam te Twoje linki tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle garść inspirujących linków. Ja chętnie sięgnę w tym tygodniu po "malowanie oczu". Mnie też nigdy nie wychodziło to super :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdy wtorek czekam z niecierpliwością na perełki i przeglądam właściwie wszystkie, często są to świetne inspiracje. Ale piszę komentarz nie z tego powodu, ale żeby podziękować, że kiedyś, w poście dotyczącym nauki języków, poleciłaś stronę Memrise - pokochałam ją! :) Zawsze chciałam nauczyć się rosyjskiego, przerobiłam już na Memrisie "bukwy", a teraz zabieram się za słówka i jestem podekscytowana niczym Arab słyszący o kursie pilotażu ;) Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Perełki tygodnia! Chyba Ci podkradnę jeden link :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze pełno inspiracji! Cotygodniowa dawka pozytywnych emocji- checked! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle sama przyjemność z odwiedzania perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, inspirujące perełki - jak zawsze zresztą :) I cudowna piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się nie mogłam doczekać perełek :) I jak zwykle było warto. Już dawno żadne zdjęcie nie zaparło mi tchu w piersiach, jak zdjęcie basenu w Singapurze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że dzisiaj króciutko to i tak znalazłam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista kosmetyków domowej roboty, z resztą cała ta strona bardzo mi się spodobała :) Kiedy kliknęłam w bajeczny basen otworzył mi się "Metin2" :D Nie wiem dlaczego, nawet nigdy w to nie grałam. Link zwariował :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you so much for sharing my post! I really appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten basen jest cudowny, szkoda że tak daleko :)
    o większości tych opuszczonych miejsc słyszałam już, osobiście z takich opuszczonych miejsc zwiedzałam opuszczony hotel Jadran w Tucepi (Chorwacja) i ośrodek wypoczynkowy Maciejka w Ustroniu, z Maciejki super widoki się roztaczają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne perełki uwielbiam je, mega basen spędziłabym tam czas

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za cotygodniową dawkę inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basen jest przecudowny! :) Z wielką chęcią popływałabym w takim! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for mentioning us :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo fajny blog, lubię tutaj wchodzić i czytać Twoje notatki. :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuć już lato w końcu w Gdańsku jest ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za tę piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty