Perełki Tygodnia: 29.07.2014

Jest cudownie.

Piosenka Tygodnia



 

 

Książka Tygodnia

 Jak to dobrze wreszcie mieć czas na niespieszne czytanie książek... Tak jak Wam ostatnio wspominałam zaczynam od "Swoją drogą" Tomka Michniewicza, które sprezentowało mi Wydawnictwo Otwarte. W kolejce czekają też inne ich książki, ale wszystko po kolei!

"Swoją drogą. Opowieść o trzech podróżach po inne życie" zachwyca od pierwszych stron. Nie wiem z czego to wynika, ale nie dotarłam nawet do połowy książki, a już czuję i wiem, że zainspirowała mnie ona do tego żeby ruszyć tyłek i coś ze sobą zrobić. I wcale nie mam na myśli podróży.




 

 Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Świetny ten filmik związany ze snem !:) Dużo uświadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę niektóre zdjęcia z linku wstrząsające. Co do filmiku o śnie, zdecydowanie przekonał mnie do zmiany swoich nawyków, oj będzie ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry tekst Zombi Samuraia. Niestety, od razu jak się czyta można przypasować kogoś z mniej lub bardziej znajomych osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Swoją drogą" jest rewelacyjne. Uwielbiam tę książkę i mnie również zmotywowała do działania - niekoniecznie podróżniczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opisem zachęciłaś mnie bardzo do książki, pierwsza pozycja do kupienia po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tydzień w tydzień odkrywam, że nasz gust muzyczny jest niemal identyczny, a książkę, o której piszesz pochłaniałam dzisiaj w pociągu i po raz pierwszy w życiu cieszyłam się, że pociąg ma spore opóźnienie i mogę dłużej poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Swoją drogą" Tomka Michniewicza było zdecydowanie najbardziej inspirującą książką jaką przeczytałam w ostatnich latach! A ostatnio był z Tomkiem bardzo ciekawy wywiad w Wyborczej - jeśli nie czytałaś to polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem tatuażu! Sama zabieram się powoli do wymyślania jakiegoś wzoru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie tatuaże też uwielbiam :)

    Ale najbardziej rozbawił mnie tekst o lansie- jest w nim mnóstwo prawdy, a czytając o poszczególnych typach przed oczami stawały mi sylwetki niektórych znajomych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, fajnie że moje zestawienie przypadło Ci do gustu. Właśnie przeżywam manie aplikacji, mam ochotę testować wszystko co zachęcająco wygląda :) To co brzydkie zresztą też :P

    O śnie wiedziałam, zazwyczaj do szczęścia trzeba mi jakiś 8h.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio odkryłam bloga jest-rudo i uwielbiam go! A piosenkę już włączam :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. piosenka ma to 'coś' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle zastanawiam się, jak to wynajdujesz : ) i jak zwykle mam ochotę powiedzieć jedynie: dzięki! inspirująco i praktycznie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. o książce słyszałam już trochę dobrego i mam na nią wieelką ochotę. Będę próbować gdzieś ją zdobyć :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, ale z pewnością ją przeczytam, jak tylko nadrobię inne swoje zaległości, bo co całej nauce do matury, mam teraz tyle czasu, a pewnie i tak nie zdążę wszystkiego przeczytać, co bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pawlikowska jak zawsze, bardzo mądrze mówi :) Miło jest mieć powód do wypuszczania się na spacer, takiego pieskiego przyjaciela...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach! te tatuaże są genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty