Perełki Tygodnia: 12.08.2014

Piosenka Tygodnia

A nawet miesiąca!



 

Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Ach po tych linkach aż mam ochotę się spakować i wyjechać czy to do Bielska-Białej czy też Rzymu :) Świetna piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej po polsku.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to w długi weekend odświeżam mieszkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes wspaniała, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przerabiałam to przerabianie zazdrości na własnej skórze, jedyne słuszne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy artykuł jest naprawdę dobry, zmusza do przemyśleć i zachęca do zmiany swojego nastawienia i stylu życia. Super przedstawiony jest też diagram z codziennością sławnych, no i poradnik wycieczkowy chłonę z zaciekawieniem, jak większość postów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne linki ;) Zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie trafiasz w mój gust muzyczny! :) świetny kawałek, świetny. Lubie taki styl, takie brzmienie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś, tak jak Ty, interesowałam się szczęściem, jego poszukiwaniem, rozwijaniem siebie i po prostu ulepszaniem siebie. Jednak dosyć niedawno musiałam się zmierzyć z tragedią, która sprawiła, że myśli o jakimkolwiek szczęsciu wyparowały. Czy też będziesz potrafiła wciąż szukać szczęscia w momencie, gdy życie Ci sie zacznie walić? Czy nie uważasz, że to wszystko przestaje mieć wtedy znaczenie, a Ty tak naprawdę podążasz donikąd, bo jedna sytuacja potrafiłaby zniszczyć wszystko na co tyle lat pracujesz? To nie atak. Po prostu jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście osobiste dotyczy nas, jeżeli trafia się tragedia, śmierć, cieżka choroba, czarne wizje, to już szczeście nie wystarczy... Ja wtedy patrzę i szukam Wyżej, gdzie wszystkie techniki zawodzą, a pomaga już tylko czysta Miłość.

      Usuń
    2. A gdy to właśnie Twoja miłość umiera? Mój narzeczony zginął w wypadku.

      Usuń
    3. Przeżyłam ciężką operację mojego M., gdy byłam w 7 mies. ciąży. Prawdopodobieństwo tego, że się następnego dnia nie zobaczymy było bardzo prawdopodobne. Pół roku wcześniej straciłam brata. Wierz mi, że wiem, co mówię.

      Usuń
    4. (prawdopodobne prawdopodobieństwo) :p

      Usuń
    5. W Boga już nie wierzę, po śmierci taty, tak więc to do mnie również nie przemawia. Nie chcę się z Tobą, Aniu, kłócić, kto miał gorzej lub lepiej, bo nie o to chodzi. Ale dziękuję za odpowiedź. Po prostu bardzo by mi zależało zobaczyć post odpowiadający na moje pytania na tym blogu. ;)

      Usuń
  10. O ja! Ja też kocham moje Bielsko! A my miałyśmy się kiedyś spotkać na kawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie artykuł Edyty. Jest bardzo wartościowy i wiele osób powinno go przeczytać ;)
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O z chęcią sobie zajrzę do każdej poleconej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za te wpisy, zwłaszcza ten o szczęściu w życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zdecydowanie muszę przyznać, że artykuł o zamianie zazdrości w motywacji daje sporo do myślenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty