Perełki Tygodnia: 26.08.2014

Śmiać mi się chce na myśl o tym, że po studiach miałam mieć teoretycznie więcej czasu na wszystko - na bloga, na swoje pasje. Jest wręcz odwrotnie! Ostatni raz siedziałam przy komputerze (oprócz pracy) w...czwartek. Tyle się dzieje. Nie powiem, to w gruncie rzeczy jest bardzo dobre. Chociaż marzę o tym, żeby w końcu usiąść i nic nie robić. Może już wkrótce zasłużę na trochę zwykłego relaksu?

Niespodzianka Tygodnia

 Świetna, megapozytywna koszulka od Izy. Wzór, który dostałam pojawi się w sprzedaży już wkrótce, a tymczasem możecie zapoznać się z innymi projektami!

http://koszulkowo.com/producenci/bellove

A o to moje cudeńko:


 

Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Wykonanie czekośliwki zajmuje ok. 30 minut + czas pasteryzacji w piekarniku, więc może uda Ci się znaleźć tę chwilę :). Warto! Dziękuję za polecenie i tradycyjnie - za inne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszulki!
    i zabieram się za odwiedzanie linków, bo też mam teraz tak zabiegany czas, że nawet nowego katalogu ikei nie zdążyłam przeglądnąć, a wcześniej nie mogłam się go doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mari spadła mi z nieba z tym przenoszeniem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nowy katalog! jest jakaś szalona przyjemność w planowaniu wymarzonego domu z katalogiem ikei, coś jak urządzanie wnętrz w simsach "wezmę to, i to, i to jakie cudne, a to będzie moja łazienka :D'

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekosliwka blednie przy czekowiśni lub czekomalinie...Polecam bo takie domowe czekodżemy w zimowe poranki często ratują cały dzien.

    Będę twarda. Nie zajrzę do katalogu(i do Ikei) nie pojadę do Ikei. Dopiero gdy zobaczę ile pieniędzy mi zostanie po kupnie podręczników ba studia-dopiero wtedy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej podręczniki (albo xeruj) i jedź do Ikei na kawę choćby.

      Usuń
  6. Koszulki świetne, podobnie jak wszystkie perełki. Katalogowi Ikei ciągle się opieram, bo ostatnio jestem tam zdecydowanie zbyt częstym gościem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też te świeczniki przypadły do gustu :) Mam nadzieje ze niedługo dostane katalog Ikea do domku, zdecydowanie wole go w wersji papierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym momencie tylko klikam na linki i jestem pełna zachwytu, chce więcej! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. I bardzo dobrze, że tyle się dzieje! :)
    Rozwój to najlepsze słowo oddające charakter takich działań.

    Pozdrawiam mega pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już chcę papierowe wydanie :) Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, dzięki :)
    Właśnie nie mogę doczekać się papierowego wydania. Niech już wreszcie przyjdzie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te 100 pomysłów to bardzo fajny pomysł, zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Katalog IKEA mam, właśnie leży obok mnie. Wieczorem będę oglądać. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, dzięki za podlinkowanie katalogu ikea ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło znaleźć się na Twojej liście, dziękuję :) Co do nowego katalogu IKEA ostatnio jestem tam częstym gościem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;) Jestem tutaj po raz pierwszy - przeglądam ciekawe blogi i pewnie się tutaj zatrzymam ;)
    Bardzo fajne koszulki ;) I zaczynam przeglądać linki;)
    oczekiwaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super perełki koszulki są naprawdę pomysłowe a co do czekośliwki moja babcia robi coś podobnego i jest wyśmienite naprawdę poleeeecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne koszulki:) Jak poradzić sobie z rostaniem-akurat dla mnie...
    Pozdrawiam, http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie , że masz pracę:). Jesteś po studiach, tak? mój chłopak kończy studia niebawem (jak mu się uda) i boję się że nie będzie mógł się rozwijać w tym kierunku w pracy:(.
    diealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe koszulki. A Mari odwaliła kawał dobrej roboty z tym wpisem :) Może będzie publikowała więcej takich porad? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że koszulki się podobają :) Bierzcie jak tylko chcecie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie to pytanie padło juz wiele razy, ale zapytam: co studiowałaś?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekonomię na pierwszym stopniu i logistykę na drugim :)

      Usuń
    2. Byłam pewna, że psychologię;p Żałujesz?

      Usuń
  23. Ze 100 pomysłów jak być dobrą dla siebie powstała teraz książka, która jest tego rozwinięciem.
    http://www.codzienniepewnasiebie.pl/ksiazka/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty