Perełki Tygodnia: 09.09.2014

Dziś po prostu inspirujące miejsca w sieci...

Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Ja też koniecznie muszę mieć ten kubek :))
    I znów ja, dziękuję. :)
    Zdjęcia z namiotu - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za polecenie mojego tekstu, tak ważnego dla mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły na fryzury które mozna samemu wykonać :) A ten kubeczek juz widziałam i też mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Ten kubek również wybaczyłam. Cudny cytat, ale forma jego (kubka) jets okropna.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym kubku teraz głośno w Internetach, nawet Chodakowska ostatnio go wrzuciła :).

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje perełki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzurki super, cytat i kubek pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapierające dech w piersiach widoki i człowiek cudowne! nawet Polska się znalazła :)
    nie zdawałam sobie sprawy jakie boskie krajobrazy są na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kubek jest boski! widziałam go już w kilku miejscach w internecie i chyba muszę też pokazać go u siebie na blogu o prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek świetny, chyba każdej z nas by się taki przydał :) A ostatni link.... po prostu cudowne zdjęcia, genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A na mnie zrobił wrażenie post o "hackach" interpersonalnych. Świetne tricki. Zwłaszcza dla mnie - kogoś, kto jest nieśmiały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co.. Budzić się każdego ranka i podziwiać od razu po przebudzeniu takie krajobrazy zapierające dech w piersiach.. Za takie widoki mogłabym marznąć trzy noce z rzędu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba faktycznie muszę kupić sobie taki kubek :)
    Zdjęcia z ostatniego linku są niesamowicie inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne linki, piękne zdjęcia z wnętrza namiotu.
    Spodobało mi się kilka cytatów na grafice. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach ten cytat :) Na czasie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach ta Audrey :) dobrze jest być "bardzo" zamężną, potwierdzam :) i tak myślę że to można odnieść do wielu sfer życia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne linki, kubek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle mnóstwo ciekawych miejsc w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubek jest boski!
    Zdjęcia z namiotu nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki, że cały czas dorzucasz mi inspiracji :)
    Zapraszam na mojego bloga http://babskiazyl.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z trikami fryzurowymi mam tak, że bardzo chętnie je oglądam, a potem niemal nigdy nie stosuję :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysłałam Ci maila z małą prośbą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestawienie bardzo psychologiczne :D super!

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak, ten ostatni link to coś dla mnie, mój aparat z chęcią by się tam wybrał :D

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za inspiracje, jesteś niesamowita :):) duzo uśmiechu życzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty