Perełki Tygodnia: 30.09.2014

Książka Tygodnia

Dopiero zaczęłam czytać, ale już jestem zachwycona. Apteka Literacka i książki jako lekarstwa na ludzkie problemy - cudowny motyw. Dziękuję Wydawnictwu Otwartemu za naprawdę trafiony prezent.


 

Muzyka Tygodnia

Jeszcze tylko 3 dni do koncertu, nie mogę się doczekać.



Linki Tygodnia

  • Kawa i drzemka - niekoniecznie się wykluczają, wręcz przeciwnie!
  • Bardzo, bardzo miła dla oka (przynajmniej mojego) tablica...
  • Powolne czytanie w skupieniu - jestem bardzo "za" i jak tylko mogę staram się stosować!
  • Pani swojego czasu - genialny blog. Naprawdę.
  • Test color - czyli psychologiczna ciekawostka, albo raczej zabawa
  • Definicje piękna naprawdę mogą mocno się różnić w zależności od kontekstu kulturowego...tutaj niektóre zdjęcia są pewnie dość mocno przesadzone, ale zamysł ciekawy
  • I na koniec coś na rozluźnienie czyli trochę ciekawostek na temat całowania!

Komentarze

  1. Jestem właśnie w trakcie czytania Lawendowego Pokoju. Bardzo ciekawa, mądra i optymistyczna lektura. Apteka Literacka podziałała i na moją wyobraźnię, chciałabym taką odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kolejną osobą, która poleca tę książkę, dopisuję do świątecznej walizki-biblioteczki (dopiero wtedy będę w Polsce...). Trochę się tylko obawiam, że jedna walizka nie wystarczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że James Blunt znów będzie miał koncert w Polsce! Byłam na jego występie parę lat temu w Kongresowej i bardzo miło go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepadłam kompletnie u Pani swojego czasu. Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosshaa - dzięki to bardzo miłe. Ale pamiętaj, jeśli czytanie zabiera Ci za dużo czasu to czas z tym skończyć :)

      Usuń
  5. Muszę się zainteresować tą ksiażką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 ostatnie linki mnie zaciekawily ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda wolę całowanie w praktyce, ale od czasu do czasu można i o nim poczytać. Choć w tym wypadku naprawdę mi narobiłaś smaka na "Lawendowy pokój" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę upolować tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka mnie zaciekawiła. A koncertu zazdroszczę ;).
    Dobrze czasami wyłączyć się ze świata i spokojnie zająć się tylko czytaniem, w przytulnym miejscu, z ciepłą herbatą i ciekawą książką, mało czasu na takie przyjemności, ale warto znaleźć choć chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biegnę sprawdzić, zwłaszcza ten blog. Może mnie zachwyci i odkryję kolejną perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już zabieram się za czytanie poleconych rzeczy ;)
    Panią Swojego Czasu znam i zaglądam regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta książka jest już dawno na mojej liście do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tak czytam komentarze to i ja tę książkę muszę sobie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo nie slyszalam jeszcze o tej ksiazce;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.youtube.com/watch?v=WmYnL1NNDLU !

    OdpowiedzUsuń
  16. "Lawendowy pokój" kupiony jako prezent dla mamy. Po Twojej rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny artykuł o czytaniu. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Test color z rana jak śmietana. I jestem ciekawa Lawendowego pokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tematyka bloga "Pani swojego czasu" ogromnie ciekawa. Coś dla mnie. Gorzej tylko z odbiorem samego bloga czyli przewijanie mocno utrudnia poruszanie się na stronie. Też sprawia Wam to problem? Nie wiedziałam że to już Blunt w PL. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej chciałam zapytać co masz na myśli pisząc "przewijanie mocno utrudnia poruszanie się na stronie" - chciałabym to zmienić, skoro jest to jakieś utrudnienie, ale niestety na razie nie wiem co zmienić, gdyż u mnie żadnego utrudnienia nie ma. Daj znać proszę.
      Ja sama czytam tylko takie blogi, na których zarówno tematyka, jak i wygląd mi pasuje więc bardzo chciałabym zmienić coś, co ewentualnie utrudnia Ci odbiór moich artykułów :)

      Usuń
  20. Zapisałam się do newsletters Pani swojego czasu - wydaje się być ciekawym miejscem!
    Podzielam słabość do mężczyzn z brodą ;) Cudowna tablica!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio już miałam w łapkach "Lawendowy pokój", teraz żałuję, że ostatecznie nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty