Perełki Tygodnia: 08.10.2014

Muzyka Tygodnia


Zespół poznany przy okazji koncertu Blunt'a w Warszawie (na którym swoją drogą rewelacyjnie się bawiłam!)



Linki Tygodnia 

  • Jesienna edycja organizatorów Edyty - cud, miód, orzeszki. Widać tutaj ogromny wkład poświęcony na przygotowanie tak rewelacyjnego narzędzia do organizacji czasu.
  • Minimalizm po polsku - jestem bardzo, bardzo ciekawa tej książki
  • Psychologiczna bariera w nauce angielskiego brzmi znajomo? Podoba mi się idea takiego dopasowania materiału do nauki, który w naturalny sposób będzie odpowiadał temu co naprawdę nas interesuje i nauka będzie naprawdę atrakcyjnym celem samym w sobie
  • Co zdradza o nas wygląd mieszkania? Okazuje się, że na jego podstawie można powiedzieć naprawdę sporo o osobowości mieszkańca
  • 30 niesamowitych widoków miejsc z lotu ptaka - cudowne
  • 3-składnikowe smoothie brzmi dobrze na szybkie rozpoczęcie dnia - tutaj sporo inspiracji w tej kwestii
  • Ślimaki też mogą zająć miejsce w moich perełkach, a co! Szczególnie uchwycone w tak uroczych kadrach!
  • I na koniec ogromne zdjęcia - po kilkadziesiąt giga-pikseli! Świetna zabawa z przybliżaniem i zaglądaniem w najdrobniejsze zakamarki!

Komentarze

  1. Może się jakoś przekonam do tych oślizłych stworzeń :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci ;) Po tych wszystkich perypetiach udało mi się go opublikować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalizm po polsku - przeczytany :) gorąco polecam. Mnóstwo nasuwajacych się refleksji, uwielbiam ten stan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje perełki tygodnia :)Zawsze na coś ciekawego wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesienny organizer to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślimaki są urocze. I ciekawy tekst o wyglądzie mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, organizer Edyty - coś genialnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... bez urazy, bo widać że to dużo pracy kosztowało autorkę, ale organizer trochę jak dla niepełnosprawnego, totalnie nieogarniętego życiowo człowieka - brakuje tylko stron, w których będzie się planować godziny wypróżnień. Przerażają mnie ludzie, którzy wszystko muszą zapisywać, a już zwłaszcza to, żeby komuś zrobić przyjemność (np. prezentem):)
      pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
  8. Zdjęcia z lotu ptaka - cudowne! I ślimaki, choć ich nie znoszę, tutaj są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te ogromne zdjęcia! Zrobiłam sobie małą podróż sentymentalną do Nicei, w której byłam kilka lat temu! Ciekawe, że mogłam zobaczyć to z tak bliska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kawałek! Uuuu, zasłuchałem się i katuje guzik repeat! Mega moc. Oby więcej takich propozycji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty