Perełki Tygodnia: 14.10.2014

Cytat Tygodnia 

Zapisałam go już dawno temu. Nie mam pojęcia kto jest autorem. 
Ale niesamowicie zapadł mi w pamięć...

"Ludzie wolą być pięknym obrazem niż ciekawą opowieścią"

 

Książka Tygodnia


Dzisiaj książka nieco nietypowa, bo przeze mnie nieprzeczytana. Nie zapowiada się nawet niestety żeby kiedykolwiek wpadła w moje ręce...ale bardzo bym chciała. 

Ta książka to "1000 books for every mood". Pisałam Wam o niej zresztą na Facebooku. 

Jeżeli ktoś zna jakiekolwiek miejsca w sieci, w których ktoś pisze recenzje książek pod tym właśnie kątem, to będę bardzo wdzięczna za wszelkie inspiracje! 

Czekam również na Wasze osobiste typy książek na konkretny nastrój. Może z tego powstać naprawdę ciekawa lista i nasza własna wersja "literackiej apteczki" :)





 Piosenka Tygodnia





Perełki Tygodnia

  • To jest moja Perełka Perełek - Google Keep. Przez długi czas męczyłam się z Evernote, ale nie mogłam jakoś do końca pokochać tej aplikacji. Niby pozwalała mi przechowywać wszelkie notatki, ale nie miała "tego czegoś". I nagle poznałam Google Keep - 4 funkcje na krzyż, kilka kolorków i okazuje się, że to wystarcza. I w moim przypadku 100 razy lepiej się sprawdza. Wreszcie znalazłam idealny mobilny notatnik dla siebie! Poważnie, uwielbiam go.
  • A Wy kiedy ostatnio mówiliście rodzicom, że ich kochacie...?
  • Uwielbiam ostatnie rysunki Uli!
  • Jak ogarnąć - coś ciekawego i nietypowego, czyli blog rozwojowy ale z chrześcijańskiego punktu widzenia
  • I na koniec wpis, który kompletnie nie interesuje mnie sam w sobie, ale niesamowicie spodobało mi się w nim jedno zdanie: "...kobiety generalnie dzielą się na takie, które lubią eksponować biust i na takie, które podkreślają nogi (są też takie, które lubią pokazywać te dwie rzeczy naraz, ale lepiej nie pisać o nich na tym blogu)". Nigdy nie myślałam o tym w ten sposób, ale chyba faktycznie robimy coś takiego i to najczęściej zupełnie nieświadomie. Ja z całą pewnością należę do tych "nożnych" reprezentantek. Fajnie o tym wiedzieć i bardziej celowo eksponować z tym zamysłem swoje atuty.

Komentarze

  1. Oj tak, Google Keep to świetna rzecz! Najlepsza z aplikacji do organizacji!
    Jak ogarnąć mnie zaintrygował, a staram się mówić rodzicom często że ich kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie mam pojęcia co takiego w niej jest, ale naprawdę od razu skradła moje serce! ;)

      Usuń
  2. Jak się ma odpowiednio długie nogi :P
    A ja tam lubię podkreślać moją pupę (może dlatego, że mam krótkie nogie?) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo pupa też! Wiesz co...ostatnio po każdym Twoim komentarzu coraz bardziej stwierdzam, że mamy ze sobą wiele wspólnego ;-)

      Usuń
  3. Rysunki Uli mistrzostwo, a do tego jeszcze uczy jak je zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze idealnie trafiasz w mój gust muzyczny! Kolejna piosenka dodana do playlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula i mnie ostatnio zachwyca - ma rękę do rysunków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię u Ciebie tę serię wpisów. Muszę poznać Google Keep!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że Google ma taka aplikacje bede musiała z niej skorzystać! Bardzo przydatna jest na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga!

    Pozdrawiam,
    Adrian.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie mnie wzięło żeby kupić szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałem jeszcze o Google keep, ale wielkie dzięki za info chętnie zgłębię temat :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować ten Keep jak polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna piosenka :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha a ja myślałam, że wstawanie wcześnie pomoże odnieść mi sukces!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię blog jak orgarnąć. Polecam też śledzić instagram autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty