Perełki Tygodnia: 28.10.2014

Książki, książki...dużo książek!


Zaczęło się od cudownej niespodzianki od Niego. Naprawdę byłam pewna, że nigdy nie będę trzymać tej książki w swoich rękach...Na myśl mi nie przyszło, że mój kochany stanie na rzęsach żeby ją dla mnie zdobyć. Nie mogę się nacieszyć!



A w niedzielę Targi Książki w Krakowie. Świetna sprawa. Chociaż przyznaję, że musiałam bardzo, bardzo się hamować w swoich książkowych zakupach. Nie mniej jednak powiększyliśmy naszą biblioteczkę o kilka nowych, nieprzypadkowych pozycji. Kilka z nich to moje małe literackie marzenia - jak Szymborska i "Czesałam ciepłe króliki". Oprócz tego włoski klimat, literacka nagroda Nobla i językowe pogawędki. Bardzo inspirujący i bliski dla nas z różnych względów zestaw książek. Na zdjęciu większa część naszych targowych zakupów.



 

Linki

  • Co prawda samą płytę przesłuchałam jak na razie bardzo pobieżnie ale podejście Dawida do tego co robi jest moim zdaniem bardzo, bardzo fajne i mądre
  • Harmonogram sprzątania Ani - nie da się ukryć, że pora się konkretnie zabrać za porządki, wszelkie pomoce się przydadzą
  • Po długiej przerwie powróciłam do Happify i udało mi się ukończyć jedną z "uszczęśliwiających ścieżek". Wciąga ale bardzo pozytywnie. Bardzo dobre do odstresowania się po pracy
  • Kwiaty autorstwa Josepha Pierre'a Redouté mogę oglądać bez końca. Co prawda uwielbiam je głównie z bardzo osobistych względów, ale nie można zabrać im tego, że są po prostu piękne...
  • Douglas Color Expert - muszę przyznać, że jestem ciekawa. Ktoś już testował?
  • Jestem pewna, że wszyscy już znają sklep Styledigger, ale nie zmienia to faktu, że taki piżamowy kombinezon to kolejne z moich małych marzeń. Sam zamysł marketingowy czyli luksus w codziennych, zwykłych momentach również trafia w moje gusta. Jak wszystko co tworzy Asia
  • Zdrowomania - super, jestem pod wrażeniem!
  • Marzy mi się tatuaż z polnymi kwiatami w takim stylu

Komentarze

  1. Baaaardzo Ci dziękuję za umieszczenie w swoich perełkach ZdrowoManii :) bardzo dużo radości sprawia mi tworzenie jej, więc zależy mi aby została dobrze przyjęta przez widzów. Dziękuję!

    Mnie również ten piżamowy kombinezon skradł serce. Podobnie jak te koszule stylizowane na męskie - piękne! Bardzo kibicuję Asi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowomania mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zdania, że Zdrowomania wyszła super, pełna profeska! Piękny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w krakowie na weekendzie, ale niestety nie skorzystałam z okazji bycia na targach, studia całkowicie pochłonęły mój czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie harmonogram! Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :) A kombinezon jest też na mojej liście marzeń. A ZdrowoMani i Agnieszce bardzo kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piżamowy kombinezon jest super :) Sama bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej lektury :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. również czekam na recenzje książek :) a kombinezon do spania rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam tytuł mówi za siebie :) książki...
    Najlepsza rzecz, która wspaniale rozwija i daje mnóstwo satysfakcji.
    Sam staram się ostatnio zwiększyć ilość czytanych publikacji.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie można kupić taką książkę? chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany nie przyznał się skąd ją zdobył ;) Podejrzewam że Amazon...

      Usuń
  11. Dzięki za happify, nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon wygląda ślicznie, ale np mnie zbyt by denerwowało że trzeba całemu sie rozebrać by pójść w nocy do toalety ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Czesałam ciepłe króliki" to jest coś tak fenomenalnego... że aż mi się płakać chce z radości na samo wspomnienie. Nie wiem, jak to nazwać... no normalnie sweter z angory na serce i podupadającą wiarę w sens istnienia. Cudna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty