Perełki Tygodnia: 04.11.2014

Zachcianki Tygodnia

 

  • 1. Marzy mi się ta płyta Turnaua, oj marzy. Póki co ratuję się cały czas jej wersją w pigułce. (Sklep Trójki)
  • 2. Zapodziała nam się kawiarka. Inna kawa już jakoś nie smakuje tak samo... (Westwing)
  • 3. Od Targów Książki w Krakowie cały czas chodzi za mną ta książka. Idealna towarzyszka dla "Wierszy wybranych" Szymborskiej. (Wydawnictwo a5)
  • 4. Nasze poszukiwania regału idealnego trwają. Już nie mogę doczekać się tego, gdy wreszcie będę mogła przywieźć swoje ulubione książki i razem zaczniemy tworzyć wspólną, piękną kolekcję! (Westwing)
  • 5. W komentarzach pod wpisem "Magia słów" pojawił się komentarz polecający tę pozycję. Jestem jej bardzo, bardzo ciekawa. (Onepress)
  • 6. I na koniec najbardziej przyziemny (i to dosłownie) zakup. Ale poszukiwania butów zimowych czas zacząć! (Venezia)

 

Muzyka Tygodnia


Już lubię. I to bardzo.





Linki Tygodnia

  • Strasznie spodobało mi się to, co przeczytałam w darmowym fragmencie książki Radzkiej o sukienkach. Moim zdaniem również jest to idealne ubranie dla leniuchów. Jedna rzecz tworzy nam całą stylizację. I za to je uwielbiam.
  • Minimalizm w praktyce czyli rok na diecie informacyjnej. Sama od lat jestem na takiej diecie i jest mi z tym naprawdę bardzo dobrze. Wcale nie czuję się głupio, że nie jestem tak dobrze jak inni poinformowana odnośnie wszystkich bieżących dramatów świata. Nie jestem, żyję i mam się dobrze.
  • Jacek Walkiewicz - bardzo inspirująca dla mnie postać. Polecam ten wywiad.
  • Sąsiedzka pomoc czyli przedsiębiorczość od najmłodszych lat. Super.
  • Niemożliwe stało się możliwe, czyli po kolejnych namowach typu "zobaczysz, jeszcze trochę i naprawdę pokochasz piłkę nożną!" obejrzałam kilka filmików na kanale Futbolove love i ten o najpiękniejszych gestach fair play faktycznie mi się spodobał. Chociaż i tak wolę po prostu oglądać mecze Realu Madrytu oraz wszelkie filmiki z Davidem Beckhamem, który ma najbardziej urocze i serdeczne "zmarszczki uśmiechu" jakie widziałam. I dystans do siebie, jak na przykład w programie Jimmy'ego Fallona
  • Po raz kolejny próbuje przekonać się do pozornie prostego sposobu na dodatkową godzinę o poranku, a mianowicie udawanie, że nie przestawiliśmy się na czas zimowy. Ale jak na razie 2:0 dla ciepłej kołdry.
  • I na koniec jeden z moich ulubionych blogów, o których pisałam wiele razy. Tym razem skondensowana wiedza w jednym wpisie z odnośnikami do kolejnych artykułów co łącznie daje nam prawdziwe vademecum tworzenia garderoby idealnej!

Komentarze

  1. Czytam Magię słów, zapowiada się naprawdę nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia Hartwig jest NAJLEPSZA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny link z krokami do idealnej garderoby, DZIĘKI <3
    A miałam wyłączyć komputer...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym poudawała, że czas się nie zmienił, ale obawiam się, że wstawanie przed 5 to kiepski pomysł.
    A Magia słów wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Magia słów" jest fantastyczna, dla każdego, kto pisze i chce pisać jeszcze lepiej to pozycja obowiązkowa niemal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie spojrzałam w komentarze pod tamtym postem i zobaczyłam, że to ja tę książkę polecałam :D Tak mi się właśnie wydawało...Ale się powtarzam ;))

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się hasło 'dieta informacyjna' - ja do tej pory mawiałam, że jestem na wewnętrznej emigracji, ale może zmienię to określenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten cykl postów u Ciebie :). Słychać tylko klik, klik u mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowe buty to must have. A dieta informatyczna niejednemu zrobila by dobrze.Pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama jestem ciekawa tej książki Magia słów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo mecze Realu Madryt, myślałam, że tylko ja uwielbiam piłkę nożną i ten klub, oczywiście wśród kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jakos nie umiem się odnaleźć po zmianie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę polecam "Magię słów". Publikowałam nawet jej recenzję u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na diecie informacyjnej jestem już dobre 5 lat i żyje mi się z tym bardzo dobrze. Czasami myślę, że to egoistyczne ale skoro mi tego w życiu nie brakuje to po co zaprzątać sobie głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i egoistyczne. Ale tak jest dobrze...A zamartwianie się losami całej ludzkości też nie przynosi nikomu żadnych korzyści.

      Usuń
  15. Dziękuję ślicznie za polecenie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wywiady z Panem Jackiem Walkiewiczem. Wydaje się być takim zwykłym człowiekiem,a le duużo mądrych rzeczy wnosi do mojego postrzegania świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta ,,Magia słów" brzmi bardzo kusząco! Chyba ją dorwę.
    A co do butów - mam podobne i są świetne na jesień. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się - jeśli kawa, to tylko z kawiarki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, Magia Słów mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że od kiedy się wyprowadziłam od rodziców, to jestem na takiej diecie informacyjnej... Ale nie wiem, czy to dobrze. Chyba istnieje takie minimum informacji, jak najbardziej czystych, które wypada znać. Ale własnie nie tych okraszonych komentarzem dziennikarza, który powinien, ale wcale nie jest obiektywny.
    Znacie może jakieś strony lub fanpejdże, które podają najważniejsze informacje w takiej formie? :)

    www.interiorsmoothie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. widze ze nadal promocja westwing trwa;) chyba musza duzo placic za reklame;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteśmy w Perełkach :) Dziękujemy ślicznie i pozdrawiamy ciepło, Kamila i reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w jaki sposób mogę odnaleźć tę kawiarkę? Jest cudowna, ale zagubiłam się na Westwing :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że kampania z tą kawiarką już się zakończyłam. Niestety na Westwing trzeba działać bardzo szybko :-)

      Usuń
  24. Muzyka dnia na propsie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. 'magia słów' i garberoba idealna wygrały to zestawienie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko, polecam kawiarkę Mukka Bialetti - jest idealna dla osób, które lubią kawę z mlekiem :) A przy okazji świetna ozdoba w kuchni! Miałam ją na swojej wish liście już od dawna i wreszcie dostałam :) http://www.garneczki.pl/produkt/kawiarka-aluminiowa-bialetti-mukka-express-laciata-2-cappuccino,2686

    Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  27. kawiarki są genialne... codziennie mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pan Jacek Walkiewicz to osoba o której dowiedziałem się przez przypadek, jednakże wystąpienie przed publicznością jakie miałem okazję obejrzeć było dobrze spędzonym czasem :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie właśnie rozpadły się moje zimowe buty, więc przyłączam się do Twojego stwierdzenia "poszukiwania butów zimowych czas zacząć!"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty