Perełki Tygodnia: 09.12.2014

Filmy Tygodnia


Na początek dwa filmy dla zakochanych  we Włoszech: "Modigliani" i "Wielkie piękno".

Akcja pierwszego ma co prawda niewiele związanego z moim ukochanym krajem, ale już tytułowy bohater jak najbardziej. Uwielbiam jego obrazy. Muszę kiedyś koniecznie zobaczyć chociaż kilka z nich na żywo... A poniżej najpiękniejsza scena z filmu. Powtarzałam ją kilka razy, co naprawdę rzadko mi się zdarza.





Drugi film to większości pewnie znane "Wielkie piękno". Dzieło na pewno specyficzne, nie wszystkim się spodoba. Ale taras z widokiem na Colosseum...ach pozazdrościć. Do tego kwestia, w której główny bohater stwierdza, że jest już zwyczajnie za stary na to, by robić rzeczy na które nie ma ochoty. Inspiruje i zostaje w głowie.






Muzyka Tygodnia

Zachwycająca piosenka, teledysk i zmysłowy klimat.




Linki Tygodnia

  • Bardzo cieszę się, że Anwen wreszcie wydała książkę!
  • Co zdradza twój charakter pisma? (ENG)
  • Tinder - moim zdaniem rewelacyjna aplikacja dla singli oraz osób, które chcą kogoś poznać. Przełamuje barierę związanego z niepokojem, że komuś możemy się nie spodobać wizualnie. Nie próbowałam z racji tego, że zwyczajnie nie poszukuję drugiej połówki, ale generalnie uważam, że to naprawdę pomysłowa rzecz.
  • Villa Toscana w polskich Tatrach - zakochałam się. Muszę tam jechać!
  • O jak ja lubiłam tą zabawę w dzieciństwie
  • Kilka fajnych porad z serii "Jak pisać" (ENG)
  • Przepiękne zdjęcia - jestem po prostu oczarowana...
  • I na koniec 100 lat piękna w jednym filmiku

Komentarze

  1. Piosenkę uwielbiam.
    Ciekawy filmik 100 lat piękna, niby wiele się nie zmieniło, a jednak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos i styl śpiewu Rhye przypomina Sade:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam ;) - Kamila

      Usuń
  3. Apartament Waniliowy, pokojem moich marzeń.
    I ta wanna na nóżkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega piosenka, reszte zostawaim na wieczor :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy powstanie książka Happyholic np. 365 pomysłów na to by być szczęśliwym każdego dnia? :) - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie znałam tych filmów, chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O co chodzi z tym inspirograph'em? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle sporo inspiracji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne inspirację. A nuta - znana mi wcześniej, ale jak miło ją odświeżyć. :-)

    Dziękuję za inspiracje!

    Pozdrawiam Cię, uzależniona od szczęścia!

    Szczęściomaniaczka
    http://szczesciomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam 'Wielkie piękno' i rzeczywiście jest to specyficzny film ;) Fajne linki- biorę się za czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy masz może jakieś swoje playlisty na YT? Bo Twój gust muzyczny trafia we mnie tak bardzo, że chcę więcej i wiecej! A wyłapałam już wszystkie perełki od początku istnienia.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT akurat nie, ale na Spotify jak najbardziej :) Nie wiem czy da się tam tak prosto wyszukać użytkownika ale jak coś to szukaj pod "Justyna Zielińska". Dodaję tam w playliście pod tytułem "..." wszystkie ulubione piosenki :)

      Usuń
    2. dziękuję! <3

      Usuń
  12. Super jest tutaj ...stracić czas :) . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Co zdradza charakter pisma? Ciekawe. Zastanawiam sie czy to prawdziwie moze cos o czlowieku powiedziec. ALe chyba tak. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki za fajne linki, koniecznie musze zajrzec pod ten Jak dobrze pisac. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. I voila mam już film na dziś :) Nie dość że zwiastun cudowny, tematyka jak najbardziej moja to jeszcze w tle mój ukochany włoski, czego chcieć więcej, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty