Perełki Tygodnia: 16.12.2014

Muzyka Tygodnia


Najlepszy koncert na jakim kiedykolwiek byłam. Mistrzostwo. Już planuję powtórkę za rok!



 ... Prezenty Tygodnia!

W tym roku jakoś wyjątkowo szybko ogarnęłam się z prezentami dla bliskich. I w sumie czemu by nie pomarzyć o czymś dla siebie? Przygotowałam raczej w ramach zabawy propozycję kilku rzeczy, które chciałabym kupić dla samej siebie. Może coś Was zainspiruje.




1. Po koncercie Turnaua wciąż nie mam dość muzycznych wydarzeń. Siedziałam jak zaczarowana. Teraz kolej na Staszka Soykę. W Bielsku już 7 marca.
2. Happy Planner - jestem bardzo ciekawa tego papierowego wynalazku!
3. Lampka nocna - nie mogę już patrzeć na swoją obecną. Pora wreszcie coś zmienić na nocnej szafce! (Westwing)
4. Każdy kto mnie dobrze zna, wie że mam kompletnego bzika na punkcie pościeli. Mogłabym kupować czy dostawać nową dosłownie co tydzień! (Westwing)
5. Co ciekawe nie oglądałam tego programu i kompletnie nie kojarzę autorki książki, ale ostatnio słyszałam tyle pochwał na temat jej kulinarnego talentu, że bardzo chciałabym jednak przejrzeć jej książkę i coś z niej wypróbować. Podobno to prawdziwy kuchenny artyzm (Empik)
6. Wyjazd do spa, proszę, proszę!
7. Zauroczyły mnie te świetlne girlandy. Poproszę jeden taki zestawik od Aniołka (Westwing)


Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Prowadzisz bardzo inspirującego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bardzo ciekawa tego Happy Plannera! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, dziękuję za umiejscowienie linku do mego bloga w inspiracjach - to dla mnie zaszczyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna zajawka z tą pościelą!!!!! <3 Zainteresowałaś mnie tym Happy Plannerem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, takie świetlne girlandy możesz zrobić sama;) U mnie na blogu właśnie taki wpis!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak to tak.... sam ma sobie zrobić prezent :)

      Usuń
    2. "...propozycję kilku rzeczy, które chciałabym kupić dla samej siebie". Jeżeli che sobie kupić sama, to i zrobić może :)

      Usuń
  6. Happyplaner wygląda fajnie ;-) Coś czuję, że wiele osób się na niego skusi (w tym ja! :)) Dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cottony również chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent nr 6 spa również poproszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książek nigdy za wiele:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty!

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Happy Planner bardzo mi się spodobał :) Lubie wszystko zapisywać i notować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SPA - wSPAniały pomysł na prezent pod choinkę, dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie znajdę te świetlne girlandy na stronie Westing?

    OdpowiedzUsuń
  14. grilandy wspaniale się prezentują na tym zdjęciu, a co będzie jak zrobi się z nich jakąś dekoracje, po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty