Perełki Tygodnia: 30.12.2014

Muzyka Tygodnia





 Linki Tygodnia

  •  Koniec roku a wraz z nim świetne podsumowania kulturalne - tutaj ogólnie z różnych dziedzin
  • A tutaj muzyczne - bardzo zbieżne z moim gustem
  • MovieMAG - bardzo ciekawy blog filmowy
  • Buduar Sztukmistrzyni - coś ciekawego. Uroda i sztuka.
  • Bardzo trafny poradnik odnośnie wyznaczaniu celów z mojego ulubionego chyba obecnie bloga (ENG)
  • Mądry artykuł o sekretach długoletnich związków (ENG)
  • Motywacyjne grafiki, które wywołują we mnie mieszane uczucia ale generalnie zamysł super. Zobaczcie sami. (ENG)
  • Google Nik - nie miałam pojęcia o tym programie do obróbki zdjęć. Właśnie testuję próbną wersję i chyba mi się podoba.

 

Książka Tygodnia


Generalnie nie jestem wielką fanką Grocholi, książka "Houston, mamy problem" to prezent sprzed lat do którego wróciłam w czasie świąt. Ale jeden rozdział bardzo mi się spodobał. O starszej pani, która bynajmniej nie pozostaje w tyle względem technologii i rozwijającego się świata a przy tym tak jak ja zwraca szczególną uwagę na ucieczkę od bylejakości. 


Krótki cytat:

" - Przecież wiedziałam, że ma ktoś przyjść do tej kablówki, to jak sobie wyobrażasz, że bym cię w szlafroku przyjmowała? Człowiek, jeśli jest sam, musi w każdej chwili czuć się tak, jakby przebywał w towarzystwie dostojnego gościa. Na ten Internet się zdecyduję, tylko proszę szybko. Życie trzeba brać za rogi, bo inaczej ono ciebie weźmie na rogi."

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mamy podobny gust muzyczny ;) ja na dzisiejszy wieczor wybieram Melę koteluk i Natalię Przybysz, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przy okazji tego wyjątkowego dnia pożyczę Ci Szczęśliwego Nowego ②⓪①⑤ Roku! Dziękuję za HAPPYPLACE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dorwać tą książkę! Wszystkiego naj w Nowym Roku! Wiary w rzeczy niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały cytat. Z okazji Nowego Roku życzę Ci zatem, żebyś brała życie za rogi!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś do twórczości autorki nigdy mnie nie ciągnęło o.O Grafiki, niektóre były dziwne, ale sama idea bardzo budująca.
    Zapraszam do mnie - prowadzę bloga książkowego :) Wszystkiego dobrego i szczęśliwego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię Grocholę! A Linki jak zwykle świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog Into-Mind, bardzo przypadł mi do gustu, choć nie praktykuję minimalizmu i chyba nigdy mi się to nie uda, to poradnik wyznaczania celów bardzo pomocny.
    Również podsumowanie muzyczne czytało mi się fajnie, choć nie słucham w nadmiarze polskiej muzyki. Przypomniał mi o Julii Marcell, o której nieszczęśliwie zapomniałam na całe dwa lata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle super perełki, ja ostatnio często offline więc dawno mnie nie było ale dzisiaj mam leniwy wolny dzień i nadrabiam internetowe zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ale fajnie dziś trafiłam, dodaje bloga do moich własnych perełek ;) Klikając na link poradnika odnośnie wyznaczania celów, przez chwilę pomyslałam, że włączy mi się zaraz strona Kominka, a tu niespodzianka. :D Zostawiam taki mały ślad tutaj i zapraszam do mnie ;)

    27luty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, w 2015 postanowiłam rozpocząć moja włoską podróż, proszę o podpowiedz i polecenie od której ksiazki Pawła Muratowa powinno sie zacząć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie były to "Obrazy Włoch. Florencja" :-)

      Usuń
  12. ...byłam kiedys u Ciebie kochana ...na bank ...raz czy dwa...wpadłam ...ale teraz -przepadłam !!
    Moja bajka!! Na wieeelu płaszczyznach ...fajnie ,że jesteś!rozgaszczam sie ...proszona czy nie!?:)
    ...Organek to najlepszy przyjaciel mojego męża z młodych lat ...musiałam Ci to napisać...nwspaniały wokal ,rozwijający sie wciąż i wciąz...a do tego super facet -jesli nie znasz osobiście-zapewniam !!
    Pierwsze ich wspólne grania na strychu babci w Raczkach mamy na vhs-ie do dziś...i love it !!
    To bys chciała zobaczyć-PEREŁKA!!!!!!lLata 90-te!!! -nie wrócą!!:)
    A do tego teraz stalismy sie nieco rodziną ,za sprawą miłosnych koligacji jesgo braciszka z piekna dama z naszej rodziny:):)hihi....
    Polecenie godne polecenia !!
    Wszystkie płyty na naszej pólce ,w naszych serduchach ...mam nadzieje,że ta nie ostatnia!!
    Serdeczności zostawiam moja odkryta HAPPY!!!
    ...DOBREGO ROKU ...aby był happy!!!
    KAJA

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym razem jak czytam Perełki i inne posty na blogach o podobnej misji inspiracyjnej dostrzegam, że internet jest pełen treści przeróżnych i często ogromnie wartościowych. Tekst z Psychology Today to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty