Pomysły na świąteczne prezenty!

Tradycyjnie już początkiem grudnia przygotowuję dla Was zestaw pomysłów na prezenty dla najbliższych.  Wszystkie dzisiejsze propozycje i wiele innych prezentów możecie znaleźć w serwisie Groupon w dziale Shopping. 
Zapraszam! A teraz już moje tegoroczne typy...



































1. Może zamiast tradycyjnego koca na zimowe wieczory zdecydujecie się na wersję elektryczną?
2. Zestaw pięknej biżuterii to ponadczasowy i zawsze mile widziany prezent dla ukochanej kobiety
3. Organizer do torebki - świetna sprawa, sama chętnie bym sobie taki sprawiła żeby ogarnąć ten chaos, który się w niej czai!
4. A skoro biżuteria, to może przydać się również kuferek na wszelkie świecidełka
5. Moją mamę zawsze można zachwycić nową torebką. W końcu ich nigdy nie może być za dużo!
6. Zestaw kosmetyków z kosmetyczką - kolejny klasyk wśród prezentów
7. I na koniec zestaw herbat dla wszystkich miłośniczek tego gorącego napoju





1. Jeżeli Wasi ojcowie są takimi miłośnikami sportu jak mój, z pewnością ucieszą się z zestawu termoaktywnej bielizny
2. Ogromny zestaw narzędzi - raj dla większości facetów. Niezależnie od wieku.
3. Zestaw noży dla tatusiów, którzy odnajdują się w kuchni i lubią czasem coś upichcić
4. Akcesoria kominkowe - ładne i funkcjonalne
5. Eleganckie pióro lub długopis dla eleganckiego mężczyzny
6. Portfel - klasyka gatunku, a jednak moim zdaniem prawie zawsze trafiona





1. Wielka paleta do makijażu Sephory - magia koloru dla fanek kosmetyków!
2. Perfumy - zawsze dostaję na święta jakiś pachnący flakonik i przyznam szczerze, że uwielbiam je jako prezent
3. I ponownie zestaw biżuterii - tym razem dla nieco młodszych kobiet, chociaż nie tylko.
4. Barwne, oryginalne torebki - dla fanek mody
5. A na zimne wieczorne spacery przyda się ciepła czapka!
6. Każda dziewczyna doceni też nieco bardziej spersonalizowany prezent, czyli kolaż z waszych wspólnych zdjęć, będący cudowną pamiątką i przywołaniem najfajniejszych wspomnień
7. Modny zegarek na kobiecą rękę dla poszukujących droższego prezentu
8. Ciekawe wieszaki na ubrania dla szafiarek!
9. Aparat do peelingu kawitacyjnego pozwoli na urządzenie sobie gabinetu kosmetycznego we własnym zaciszu domowym  



1. Zręcznościowa gra - to może być w zasadzie wspólny, rodzinny czy też "związkowy" prezent. Fajna i prosta rozrywka na chwile we dwoje lub w większym gronie.
2. Ponownie perfumy - dla mężczyzn to również może być w końcu dobry prezent
3. Akumulator do ładowania różnych sprzętów, z telefonem komórkowym na czele - żeby już nigdy nie tracił z tobą kontaktu!
4. Prezentem może być książka albo czytnik Kindle z tysiącami e-booków
5. Kamerka sportowa dla aktywnych
6. Zestaw kolorowych bokserek na każdy dzień tygodnia
7. Rozmaite zestawy yerba mate - dla podróżników i nie tylko!
8. Innowacyjny przyrząd do ćwiczeń czyli nowoczesne hantle
9. I na koniec coś dla miłośników alkoholowych trunków - cooler do chłodzenia butelek


Jak zawsze, a szczególnie w okresie świątecznym, zachęcam do brania udziału we wszelakich akcjach charytatywnych. W tym roku również Groupon przygotował swoją własną inicjatywę.

Do 31 grudnia na stronie serwisu w zakładce „bądź poMOCNY” będzie można znaleźć fundacje takie jak Pajacyk czy DKMS Polska i zakupić na ich rzecz kartki świąteczne czy kalendarze z gwiazdami show biznesu.

http://www.groupon.pl/occasion/badz-pomocny


Oprócz tego chciałabym poinformować was o jeszcze dwóch fajnych inicjatywach Groupona.

Pierwsza z nich powinna zainteresować szczególnie mieszkańców stolicy. Groupon postanowił wyjść naprzeciw świątecznym rozterkom i zainspirować mieszkańców Warszawy do prezentowania pomysłowych upominków. 

Już 5 grudnia od godziny 16 w okolicach pasażu „Wiecha” u zbiegu ul. Chmielnej i Marszałkowskiej Tajemniczy Mikołaj zostawi dla przechodniów 50 paczek od Groupon, w których będzie można znaleźć iPada, wycieczki, loty ze spadochronem, karnety do kina, wejścia do spa i wiele, wiele innych zaskakujących prezentów. Poza prezentami na przechodniów czekać będzie kubek pysznej, gorącej kawy.

http://www.groupon.pl/occasion/swieta

Druga akcja - "Nieegoistyczne selfie" - to coś dla tych osób, które chcą sprawić swoim bliskim naprawdę wyjątkowy prezent. Groupon postanowił rozdać bony pieniężne na oryginalne prezenty. Wystarczy pochwalić się światu na kim najbardziej nam zależy i kto według nas szczególnie zasługuje na świąteczny prezent, dodając selfie z tą osobą, na jednym z portali społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) z tagami #Grouponselfie #Polska. Konkurs trwa do 10 grudnia.

Wszystkie świąteczne akcje i propozycje można znaleźć na stronie http://www.groupon.pl/occasion/swieta.

Komentarze

  1. Dzięki wielkie za tego posta! Pomógł mi w znalezieniu prezentu co prawda nie dla kogoś, bo to już mam obmyślone, ale dla siebie bo planuję zakup czytnika :) Więc spadłaś mi z tym linkiem jak z nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer do torebki! Nie miałam pojęcia że takie rzeczy istnieją. Świetnie! Dziękuję za pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! A to super pomysł na prezent rzeczywiście! :)

      Usuń
    2. Bullshit! Kobieca torebka i organizacja to dwa słowa, które nie idą ze sobą w parze. Chyba, że Happy błyśnie garścią pomysłów. Tak, to jest wyzwanie :D

      Usuń
    3. Ekhm... nie chcielibyście widzieć mojej torebki i tego chaosu... Naprawdę ;-)

      Usuń
  3. Ja mam zawsze problem z Tatą..... :D Mam wrażenie, że on wszystko MA :D Ale podsunęłaś mi pomysł na prezent dla brata- e-booki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te Twoje propozycje i bardzo podobają mi się te akcje Grouponu - szczerze powiedziawszy nie sądziłam, że można tam znaleźć tyle fajnych prezentów i chyba powinnam zacząć tam zaglądać w poszukiwaniu blogowych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu Twoje pomysły na prezenty dla perfekcyjnej pani domu też są super! Znaczniki na kieliszki podbiły moje serce... No i w ogóle Twój blog to jedna wielka kopalnia pomysłów i inspiracji! :)

      Usuń
    2. Emilia, dzięki za tak miłe słowa! A znaczniki chyba podbijają wszystkie serca ;)

      Usuń
  5. Dzięki za wpis! :) Brakowało mi pomysłu na prezent dla mamy, organizer do torebki wydaje się być ciekawym rozwiązaniem. Pomyślę nad tym :) Zaskoczyła mnie informacja o rozdawaniu takich fajnych prezentów przez Groupona w piątek! :) Mam siłownię w tamtej okolicy, może się załapię? :)
    Pozdrawiam!- Emilia

    OdpowiedzUsuń
  6. Majty na każdy dzień tygodnia to potęga! I bez okazji mam ochotę pobiec i kupić je mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, ta herbata jest na tyle feszyn i słeg, że mogłaby się sprawdzić nawet u tych, co na piją wyłącznie rumianek. Miło od czasu do czasu poczuć się jako hipsterski koneser herbat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm pomyślmy co dla faceta może być fajnym prezentem, oczywiście żeby nie przeginać z ceną. Gdzieś tu powyżej widziałem ładowarkę usb (power bank) - to fajny nowy gadżet i może przydać się w wielu miejscach, z innych gadżetów a przy okazji bardzo przydatnych rzeczy poleciłbym alkomat - może się przydać w wielu sytuacjach ;) Ponadto może jakiś koncert ulubionego zespołu na dvd lub jakaś kolekcja filmowa czy kolekcja seriali też może być dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Takie oryginalne torebki filcowe są super pomysłem dla kobiet w każdym wieku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę za dużo współpracujesz ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie prezentów. Mogłabys rozwinąć które perfumy dla mężczyzn polecasz? Bo szukam dobrego zapachu dla faceta, a nie wiem który wybrac. Inny damski nos może mi pomorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to bardzo ciężkie pytanie. Do każdego faceta pasuje chyba coś innego :-)

      Usuń
  12. Podoba mi się kilka pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek jest przepiękny, dokładnie takiego szukam!

    Ważne, że wspominasz o akcjach charytatywnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wskazówki, przydadzą się

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i wygrania Happy Plannera na 2015 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Siostrze i mamie zawsze kupuję perfumy, więc tutaj nie mam większego problemu. Zawsze wiedzą co dostaną, ale są zadowolone. Mam już nawet swój stały sklep internetowy www.perfumy.pl Zaciekawił mnie też organizer do torebki i ten prezent sprawię sobie, bo zawsze mam w niej bałagan.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty