Perełki Tygodnia: 14.01.2015

Książka Tygodnia

Książka Brzozowskiego nie porywa. Można w niej znaleźć całą masę świetnych informacji, ciekawostek, ale jest to bardziej zbiór statystyk niż barwna podróż po świecie włoskich zwyczajów. Osobiście wychodzę z założenia, że praktycznie każda książka o Włoszech - kraju, który uwielbiam i chcę go poznawać z wszelkich możliwych stron - jest warta przeczytania. Ta również, ale czegoś w niej jednak brakuje...





























Film Tygodnia

...za to filmowi Felliniego niczego nie brakuje. 

Niektórzy twierdzą, że "Słodkie życie" jest po prostu nudne. Inni, że nawet jeżeli ten film nie odznacza się porywającą akcją, to właśnie ta rzekoma nuda jest w nim genialnym środkiem wyrazu. Należę do drugiej grupy. I przygotowuję się na kolejne seanse z dziełami włoskiego mistrza.




Muzyka Tygodnia

To zdecydowanie był dla mnie tydzień pod znakiem Skubasa. "Brzask" to niesamowita płyta. Nie potrafię nawet wybrać ulubionej piosenki. Każda ma w sobie coś wyjątkowego. 

Polecam w całości.



Linki Tygodnia

  • 20 najlepszych filmów 2014 roku zdaniem użytkowników Filmwebu
  • 10 trendów w blogosferze na 2015 rok
  • Kalendarz z cudownymi, kobiecymi cytatami
  • Coś przedziwnego - filmik, który na początku trochę mnie żenował i sprawiał, że uważałam jego autorkę za lekką wariatkę, po czym finalnie stwierdziłam, że w zasadzie mi się podoba, a co więcej to wszystko prawda, tylko po prostu mało kto w ogóle zabiera się za takie tematy. Moje drogie panie, zobaczcie i posłuchajcie same co lubią nasze piersi i jak duże znaczenie ma nasze do nich podejście! (ENG)
  • Bardzo fajny projekt fotograficzny - komiksowe postaci dodane do zdjęć z Instagrama
  • Aplikacje do postanowień - noworocznych i nie tylko
  • I na koniec coś całkiem luźnego czyli 100 sposób na poprawę własnego nastroju - część 1 i część 2. Nic szczególnie odkrywczego, ale miło poczytać (ENG)

Komentarze

  1. muszę w końcu obejrzeć "Bogowie". zniechęca mnie, bo polski, ale może wcale nie jest taki zły..

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się aplikacje do postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wytatuowane "Do all things with love" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam juz aplikacje do postanowien, moze wreszcie uda mi sie przestac odkladac wszystko na pozniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhu, no to mam już 20 filmów, które muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje perełki! Przyznam nawet, że jestem od nich uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie "Włosi to teatr" jest znakomita. Kiedy ją czytałam momentami się czułam się jakby to autor czytał... w moich myślach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłem coś ciekawego dzięki :)

    Pozdrawiam mega pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się ksiażka podobała :-) Chyba taki był jej zamysł, ze ma opierać się na faktach i symbolicznie przeplatać zabawnymi historiami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze czekam na Twoje linki tygodnia- bardzo inspirujące!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Linki świetne! Przeczytałam juz wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do sposobów poprawienia nastroju już chyba wszysto zostało powiedziane, ale ja wciąż niezmiennie lubie czytac takie treści, bo dzięki temu odświeża mi się pamięć i bardziej dbam o to, żeby w ogóle jakoś poprawiać sobie nastrój :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty