Perełki Tygodnia: 27.01.2015

Wydarzenie Tygodnia

Obcięcie najbardziej imponującej brody świata. Nie mojej rzecz jasna. Nie było to wcale tak proste jak się początkowo wydawało, ale wszystko poszło dobrze. I tym oto sposobem mam zupełnie nowego chłopaka ;-) A tak ciężko moje biedactwo przeżywa ostatnie rozterki przed wielkim cięciem!

 

Zakupy Tygodnia

Nasze nowe westwingowe niebiesko-białe kubki do niebiesko-białej kuchni. Kiedyś może się nią pochwalę. A na razie chwalę się samymi kubkami. Niby nic wielkiego a cieszy.
























Oprócz tego miałam dużo szczęścia i zaszalałam na wyprzedaży w Zarze. O ile tej pory chyba nigdy nie udało mi się niczego kupić w tym sklepie, bo nawet rozmiary L okazywały się zbyt małe, to w weekend musiałam mocno się zastanawiać co wybrać z całej masy fajnych ubrań. Ostatecznie postawiłam na śliczny płaszcz i sweter. Jestem zadziwiająco zadowolona.





























Muzyka Tygodnia

 W tym tygodniu słuchałam z największą przyjemnością tej piosenki. Magiczna.

 

Linki Tygodnia

  • W zeszłym tygodniu ostrzegałam, że mam bardzo zakupowy nastrój. Więc dzisiaj będzie dość konsumpcyjnie. Po pierwsze wirtualna galeria handlowa (bo w tradycyjnej ciężko mi wytrzymać dłużej niż pół godziny, chociaż widzę postęp!) ShopAlike. Nowość wśród moich zakupowych zakładek. Lubię strony grupujące rozmaite sklepy internetowe, co naprawdę ułatwia zakupy. ShopAlike jest pod tym względem bardzo przyjemne, przejrzyste i użyteczne.
  • Kolejne miejsce, które często w tym tygodniu odwiedzałam to Vinted.  Przyznaję, że jeszcze nie odważyłam się niczego kupić ale jestem totalnie oczarowana pomysłem i ilością fajnych ubrań, jakie można tam znaleźć. Oczywiście używanych. Na pewno wypróbuję w najbliższym czasie, tylko muszę jeszcze trochę się do tego poprzymierzać.
  • Następnie miejsce może nie tyle do robienia zakupów, co do wyszukiwania stylistycznych inspiracji - Lookastic. Znalazłam dużo naprawdę fajnych zestawień i zaczynam kombinować z tym co już mam w swojej szafie!
  • W komentarzach pod ostatnią notką odnośnie wyzwania 52 książek w 52 tygodnie ktoś umieścił link do ciekawej alternatywy - karciane wyzwanie książkowe. Na pewno nie myślałabym o nim w rocznej perspektywie, ale po prostu - żeby poszerzyć literackie horyzonty. Fajne i pomysłowe.
  • Poszukiwałam dzisiaj pewnych informacji prawnych i trafiłam na blog Wojtka - wreszcie ktoś w ludzki sposób opisuje te wszystkie zawiłości! Prawo dla blogera.
  • Lubię wpisy o przydatnych aplikacjach, zawsze znajdę coś nowego dla siebie. W zestawieniu Edyty szczególnie zainteresowało mnie Unroll.me, czyli aplikacja służąca do zarządzania newsletterami. Przyda się bardzo!
  • Szczerze podziwiam Agnieszkę za to, że potrafi poruszyć każdy, nawet najbardziej wstydliwy kosmetyczno-urodowy temat i zrobić to naprawdę profesjonalnie. Wiem, że każdy doskonale ją zna, ale i tak chyba warto docenić i polecić. To z pewnością mój ulubiony kanał tego typu.
  • Mówiłam już, że uwielbiam Malvinę? Na pewno tak, ale chętnie się powtórzę.

Komentarze

  1. Dzięki Agnieszce trafiłam na Twojego bloga, za co jestem jej bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten rodzaj notek :) Fajne podsumowanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją uwielbiam! Ma dziewczyna gadane :D ShopAlike i karciane wyzwanie książkowe przejrzę dokładniej, bo wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię Malvinę :D Jak zawsze super perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubki świetne! Też chce! To są elementy kuchni, których nigdy za wiele :)) ps. Jak zwykle przydatne linki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malvina jest genialna :D zawsze czytam jej posty i często albo wprawia mnie w osłupienie, albo rozśmiesza na maxa, ale jaka to nie jest sytuacja - Malvina zawsze prawdę powie, jest szczera do bólu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ShopAlike, bardzo przydatne miejsce i fajne Unroll.me :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za podlinkowanie Karcianego Wyzwania Książkowego:) Zapraszam do zabawy wszystkich, a Twój blog dodam sobie do obserwowanych bo godny obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda takiej pięknej brody! ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Malvina Pe mój osttani blogowy mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy internetowo-ciuchowe nie dla mnie, dużo ludzi tak kupuje, a ja nadal jakoś nie mogę się przekonać ;) Piosenka prześliczna! Agnieszka jest świetna, jest to jedna z najlepszych youtuberek włącznie z zagranicznymi :D

    patsy-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że w tym tygodniu zasłuchiwałaś się w zespole Fismoll. Polecam również tą ich piosenkę: https://www.youtube.com/watch?v=Z2LsuTMXQzo Piękna! Taka spokojna, wyciszająca. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty