Perełki Tygodnia: 24.02.2015

Muzyka Tygodnia


Totalne zauroczenie muzyką Hugh Laurie. "Let them talk" nieustannie gra w naszych głośnikach. A "St James Infirmary" w tej aranżacji to już w ogóle majstersztyk. Prawdziwa przyjemność dla ucha. Polecam całą, caluteńką płytę.



  Film Tygodnia

Zdecydowanie "Ida". I to nie dlatego, że wczoraj film zdobył Oscara (chociaż niesamowicie ucieszyła mnie ta wiadomość), ale z powodu najpiękniejszych i najbardziej hipnotyzujących zdjęć, jakie kiedykolwiek miałam przyjemność oglądać w jakimkolwiek filmie. Po prostu niesamowite. Miałam ochotę zatrzymywać go co chwilę i rozkoszować się każdym idealnym, niebanalnym kadrem i kompozycją. Cudo.

http://www.opusfilm.com/films/feature-films/ida






















Linki Tygodnia

  • Skąd czerpać inspirację, gdy brakuje weny? Bardzo ciekawy wpis.
  • Coutellerie - jeden z najpiękniejszych i najbardziej klimatycznych blogów, na jakie ostatnio trafiłam
  • Herbiness - niezwykly blog o ziołach i nie tylko. Prawdziwa perełka.
  • Luty to miesiąc miłości stąd teraz kilka linków w romantycznym klimacie. Po pierwsze: 10 najlepszych książek o miłości - na początek rozmyślań nad własną listą takich tytułów.
  • Po drugie romantyczny przewodnik Legalnej Kultury
  • A po trzecie pełne inspiracji romantyczne zestawienie Joasi - koniecznie zajrzyjcie również do komentarzy!
  • Tekst o Empiku, który ostudził moje uczucia do tej sieci sklepów
  • Zaczęłam kolekcjonować fotografie aktów bez bezpośredniej nagości. Takie jak te. Gdyby ktoś chciał podzielić się jakimiś przykładami, przywitam z radością.

Komentarze

  1. Hugh Laurie - uwielbiam :) a z pieknych filmów polecam też Papuszę - chociaż pewnie już widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam. Ale teraz już na pewno zobaczę :)

      Usuń
  2. Zachęciłaś mnie do obejrzenia Idy (Oskar do mnie nie przemówił )... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam Idy, muszę nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepadlam w Energii Wewnetrznej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ciekawe propozycje :) zaglądam od niedawna, ale sprawiają mi one duża przyjemność. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro luty to miesiąc miłości to ja powinnam zrobić listę 10 najlepszych filmów o miłości ale za bardzo nimi nie przepadam :) Hugh Laurie! <3 Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie jest szkoda, że nie wygrały "Mandarynki"...
    Co do Empiku, to już dawno odstrasza mnie rożnymi sposobami. Szkoda. Pamiętam lepsze czasy tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o akt, polecam prace Wiesława Wantucha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłem coś dla siebie kolejny raz więc polecam jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za muzykę! Bardzo, bardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się film Ida nie podobał. Uważam, że dostał Oskara głównie ze względu na tematykę. Świetnie ujął to Max Kolonko w swoim filmie na YT: https://www.youtube.com/watch?v=LbXmE7GD-ek

    Uwielbiam jednak oglądać filmy. Ostatnio zauroczyły mnie m.in.: Birdman, Whiplash i Przez ciemne zwierciadło. Polecam również mini-serial "Black Mirror".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oscara miało być... Dlaczego nie można u Ciebie edytować komentarzy? ;-)

      Usuń
  13. No to lece klikac po linkach. Dziekuje i pozdrawiam serdecznie BEata

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam muzyke Hugh Laurie :) D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje perełki tygodnia!
    Dziękuję!
    Hugh Laurie już zawsze będzie dla mnie dr House'em, ale również uwielbiam jego muzykę, m. in. Hallelujah, I love her so.
    Pozdrawiam,
    Andra

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, dziękuję Ci bardzo za polecenie! Hugh Laurie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tekst o empiku tylko utwierdził mnie w tym, że ograniczone zakupy tak to dobra decyzja. Blog Herbiness faktycznie obiecujący. Z tej samej kategorii coś bardzo dobrego to blog Klaudyny Herby "ziołowy zakątek" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję! Powróciła mi nadzieja, że jest wciąż na tym świecie piękna muzyka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muzykę Hugh Lauriego uwielbiam! Prawie udało mi się wybrać na jego koncert w Poznaniu, ale ostatecznie przegapiłam i nie było już biletów:( Ida jest na liście do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty