Perełki Tygodnia: 10.03.2015

Książka Tygodnia

Cudeńko znalezione przy nowomieszkaniowych porządkach. Zbiór i przegląd aforyzmów "Myślę więc jestem" czyli owoc długoletniej pasji państwa Glensk. Dawkuję sobie jedną osobistość na jeden dzień. 

Nieco przewrotna sentencja na wczoraj autorstwa Marcela Acharda: "Z miłością jest jak z masłem. Od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje je w świeżości." Czyż nie prawdziwe?










                                     

                                                     Muzyka Tygodnia

Jesteśmy świeżo po naprawdę dobrym koncercie Soyki. Kolejne z minimarzeń zaliczone. A dla wczucia się w klimat polecam erotyk Leśmiana duetu Soyka&Strug.

PS. Wiem, że muzycznie nie są to najlepsze miejsca, ale naprawdę polecam pierwszy rząd na takich koncertach. Zupełnie inny odbiór i wrażenie bezpośredniego kontaktu z wykonawcami - niepowtarzalne.








Film Tygodnia

Absolutnie fenomenalny "Whiplash". Bardzo niewiele filmów ostatnio mnie zachwyca. Ten obraz bez cienia wątpliwości jest po prostu bardzo, bardzo dobry.



Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Jak zwykle świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie jak randka - no, zobaczę, czy uda mi się traktować pracę licencjacką jako HOT DATE :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobór cytatów (bynajmniej w przypadku Tuwima) wykwintny! <3 Trzeba sięgnąć po tę księgę mądrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe linki :) Wpis Pauli doskonały! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, Whiplash, genialny film, wciąż jestem pod jego wrażeniem, a oglądałam go już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa właśnie się zorientowałam że jesteś z Bielska-Białej! Moje rodzinne ukochane miasto! <3 Teraz mieszkam w Krakowie gdzie studiuje ale to tam jest mój dom! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie wiedziałam, że jesteś z Bielska-Białej! Ja też :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłem jeden ciekawy link dla siebie, wielkie dzięki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Whiplash był poprostu genialny! Na długo zostanie mi gdzieś pod skórą i jak emocje opadną, obejrzę z przyjemnością kolejny raz.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. No ciekawe stwierdzenie z tym masłem ale rzeczywiście coś w tym jest prawdy

    OdpowiedzUsuń
  11. Happyholic, dziękuję za inspirację do stworzenia mojego własnego "dziecka" - blogwspodnicy! :)
    Mam olbrzymi zapał i z całego serca zapraszam do czytania.
    Zapraszam do przeczytania powitalnego posta, w którym opowiadam co będzie się działo na moim blogu :)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również chciałabym podziękować za inspirację. Od niedawna prowadzę bloga o tym "Jak znaleźć przepis na szczęście?" :)
    http://www.i-wanna-flaj.blogspot.com/
    Obejrzałam Whiplash i jestem pod ogromnym wrażeniem. Świetny film i pewnie jeszcze do niego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż mogę napisać chyba tylko to że to bardzo fajne wpisy czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej takich wpisów. Czekam z niecierpliwością!
    Mnie ostatnio zainspirował ten blog http://novadentica.com/blog/ do pracy nad własnym wizerunkiem, a przede wszystkim zdrowiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam inne księgi mądrości, ale może też czas zajrzeć do tej :-)
    W sumie to tego Pana nie miałam za bardzo okazji bliżej poznać! Czytałam kiedyś (w podstawówce) jego książkę, ale nie za bardzo ją pamiętam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty