Perełki Tygodnia: 25.03.2015

Muzyka Tygodnia

Beryl. Cudowna piosenka. Uwielbiam słuchać jej w samochodzie!



Linki Tygodnia

  • Trójka zrobiła mi największą niespodziankę na świecie! Nie raz i nie dwa zdarzyło mi się spędzić ponad godzinę na przeszukiwaniu ich playlist, żeby znaleźć piosenkę, która mnie oczarowała, a której wykonawcy czy tytułu nie zdążyłam zakodować. Dziś weszłam na stronę w podobnym celu, a tutaj coś cudownego! Odtwarzacz pełnych piosenek przy większości pozycji z trójkowych audycji. I to całkiem na bieżąco aktualizowanych! Cud, miód. Siedzę i klikam piosenka po piosence!
  • Kamil napracował się nad listą ponad 500 aktywnych polskich blogów w różnych kategoriach. Super sprawa, dzięki!
  • Joasia wydaje książkę o slow fashion! Nie mogę się jej doczekać, naprawdę.
  • Nie przyznam się, ile razy marzyłam o takim roku przerwy. Chociaż w moim przypadku łatwiej pomarzyć, niż faktycznie zrobić...
  • Niedawno było o kanonach kobiecego piękna, teraz więc dla równowagi przegląd męskich ideałów z różnych zakątków świata! Chyba jeszcze mocniej polubiłam Italię ;-)

Komentarze

  1. Muszę przyznać, że Michał Pasterski na nowo obudził we mnie chęć (i potrzebę) gap year...
    Ciekawa sprawa ta lista 500+ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm męskie ideały bardzo niczego sobie... ;) i piosenka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki jak zwykle rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Nie wiedziałam, że Styledigger wydaje książkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny filmik na temat męskich ideałów.Z chęcią obejrzałam ale w oko wpadło mi tylko RPA i Anglia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie robię sobie rok przerwy w studiach, miałam bronić inżyniera ale odłożyłam to do 2016r. :) Nie miałam pojęcia, że takie coś się w ogóle nazywa i że jest to całkiem pożyteczne! Faktycznie trochę się pogubiłam i mam nadzieję, że dobrze wykorzystam ten czas i poukładam ten bałagan. Może masz jakieś rady na spędzenie tego czasu oprócz tych które były wymienione w artykule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę Ci powiedzieć co bym robiła gdybym się zdecydowała - rób to co kochasz, nawet jeśli wydaje Ci się, że nie jest to przyszłościowe i dochodowe - rozwijaj swoje pasje. ;)

      Usuń
    2. I chyba właśnie to chciałam usłyszeć :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Dzięki za wspomnienie o "liście Lipińskiego" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. włączyłam muzyczkę i lecę czytać co tam dla nas przygotowałaś :) Idealny wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lista faktycznie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Odtwarzacz pełnych piosenek przy większości pozycji z trójkowych audycji." - super! Trójka to moje ukochane radio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj te męskie ideały przyjemne dla oka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa ta lista 500 blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło dostać co jakiś czas "zestaw" ciekawych linków do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Utwór świetny, jeszcze lepszy przegląd męskich wzorców! Socjologicznie wysoki poziom, choć włoski kanon piękna wcale do mnie nie przemówił ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty