Blogi, jakie chciałabym czytać

Jakość i użyteczność. To coś czego ostatnio wyjątkowo potrzebuję, szukam, doceniam. Szczególnie w słowie pisanym. Sama jestem lata świetlne od tego, jak naprawdę chciałabym pisać, dopracowywać swoje wpisy, szperać, badać, wyszukiwać dla siebie i dla was to, co najbardziej interesujące. Nie poruszać setny raz tego samego tematu, szukać nowatorskich, nieodkrytych obszarów. Tworzyć prawdziwie użytkowe artykuły, z których każdy wnosi autentyczną wartość dodaną do czyjegoś życia. Być może kiedyś mi się to uda.

Skutkiem ubocznym moich rozmyślań na te tematy okazała się myśl, że coraz mniej czytam. Coraz mniej rzeczy potrafi mnie zainteresować. Jest kilka stron, blogów, które uwielbiam i gdzie wyczekuję na każdy kolejny wpis. Ale jest też sporo tematów, które wiernie bym śledziła, gdyby tylko ktoś podjął się stworzenia tego typu wartościowych miejsc. Szczegół i specjalizacja zamiast ogólnego banału. Postanowiłam podzielić się z wami moim bogowym niedosytem i być może okaże się (oby!), że takie strony już istnieją, a ja po prostu dotąd na nie nie trafiłam.Byłoby fantastycznie.


Moja lista blogów, jakie chciałabym czytać i wiernie odwiedzać:

DOSTĘPNA MODA

Wiem, że tworzenie modowych zestawów może być prawdziwą sztuką. Wiem też, że blogerki modowe lubią łączyć rzeczy z second-handów z ciuchami za kilkaset złotych. I wiem, że to może być świetna inspiracja do własnej przygody z modą.

Nie mniej jednak marzy mi się blog z nieco innej beczki. Z fajnymi, oryginalnymi stylizacjami, w których jednak każdy element, który tylko mi się spodoba mogłabym z łatwością sama zakupić. Czyli połączenie rzeczy z sieciówek i sklepów, które można znaleźć w każdym większym mieście z ubraniami i dodatkami z wszelkiego rodzaju sklepów internetowych. Proste, wygodne i użyteczne.

 

APTEKA LITERACKA

Jestem w tej kwestii niesamowicie monotematyczna i pisałam już o tym na blogu dziesiątki razy, ale niesamowicie spodobało mi się czytanie i klasyfikowanie książek w kontekście nastroju jaki mogą w nas wywołać czy też problemów, bolączek z jakich mniej lub bardziej dosłownie mogą nas wyleczyć.

Uwielbiam przeglądać książkę "1001 Books for Every Mood" i z takim samym zachwytem zapewne śledziłabym tego rodzaju wpisy na polskim blogu literackim. To coś bardzo, bardzo w moim stylu.

 

BIELSKO-BIAŁA: MIASTO, W KTÓRYM MIESZKAM

Bardzo mocno brakuje mi strony, która pełniłaby rolę naprawdę przydatnego przewodnika po moim mieście. Jest tyle rzeczy do opisania! Niesamowicie spodobał mi się spacerownik Styledigger po Bielsku-Białej, jej lista ulubionych second-handów itp. Gdyby tylko ktoś systematycznie pisał takie wpisy (a tematów na takie artykuły można od ręki wymyślić po prostu dziesiątki), przeplatając to wszystko ciekawie podanymi informacjami na temat bieżących i zbliżających się wydarzeń, byłabym najwierniejszym czytelnikiem. Ulubione miejsca, trasy na spacery, najlepsze kawiarnie, pomysły na spędzanie wolnego czasu - to mogłoby być prawdziwe morze inspiracji.


KUCHNIA OD PODSTAW

Tradycyjnych blogów kulinarnych są już tysiące. I bardzo dobrze, bo zdarza mi się czerpać z nich pomysły i przepisy na codzienne obiady. Jednak podobałaby mi się też strona, która krok po kroku, z każdym kolejnym wpisem uczyłaby czytelników gotowania w stylu określonej kuchni - polskiej, włoskiej itp. Stanowiłaby swoistego rodzaju podręcznik w odcinkach i partiami zdradzała przeróżne kulinarne tajniki i uczyłaby gotowania od podstaw. Bardzo chętnie uczyłabym się prawdziwej, polskiej kuchni np. z vloga doświadczonej gospodyni. Słyszałam kiedyś o pewnej mocno sędziwej Włoszce, której wnuk założył takiego właśnie bloga czy też vloga i stał się on prawdziwym hitem. Niestety nie udało mi się go odnaleźć, ale z drugiej strony jestem przekonana, że takie blogi istnieją, tylko po prostu o nich nie wiem. Dlatego tak jak w przypadku wszystkich innych podpunktów tego wpisu - liczę na oświecenie w temacie!

 

SZTUKA WIZAŻU/ PIELĘGNACJI OD PODSTAW

A pozostając przy podstawach - tego samego brakuje mi w blogach urodowych. Jestem kompletnym beztalenciem jeżeli chodzi o makijaż, czy też jakąś specjalną pielęgnację. Stąd moim marzeniem byłby blog, który krok po kroku prowadziłby mnie za rękę po tajnikach wizażu. Tak, żeby każda dziewczyna, która nie ma pojęcia jak tak naprawdę wykonać makijaż oka, konturować itd. mogła się tego nauczyć. Odniesieniem jest dla mnie blog Anwen - kapitalna robota w zakresie edukacji na temat pielęgnacji włosów. Można dosłownie odpalić pierwszy wpis, jaki pojawił się lata temu na blogu i krok po kroku uczyć się sposobów na piękne włosy. Ktoś zna i poleca coś analogicznego pod względem makijażowym?

PS. Bardzo ciekawy byłby też blog, w którym autorka - kompletna, ale to kompletna laiczka - postanawia przedstawić swoją przygodę z nauką makijażu, pielęgnacji twarzy itp. wraz ze źródłami, z których się uczy. Myślę, że niezwykle interesujące mogłoby być śledzenie jej przygód i metamorfozy!


NA TEMAT - Z POLOTEM

Uwielbiam blogi, które wnoszą prawdziwą wartość dodaną. Niezależnie czy dotyczą mody - jak bezkonkurencyjne "Ubieraj się klasycznie", inspirującego, fajnego stylu życia jak wspomniane wcześniej "Styledigger" czy tworzenia idealnej garderoby, gdzie każdy wpis jest po prostu megaodkryciem -  jak "Into mind" Przedstawiają temat z zupełnie innej strony, jak "From movie to kitchen", inspirują kulturalnie tak intensywnie, że mam ochotę rzucić komputer już w trakcie czytania wpisu i od razu włączyć dany film czy posłuchać opisywanej płyty czy też stają się prawdziwą encyklopedią użytecznej wiedzy, której nie można poznać nigdzie indziej - jak na wszystkim bardzo dobrze znanym blogu "Jak oszczędzać pieniądze". Wymieniłam oczywiście tylko kilka przykładów. Tak wartościowych blogów nigdy zbyt wiele.


Krąży mi po głowie jeszcze kilka blogowych pragnień, ale nie wszystko na raz. Liczę na to, że blogi jakie dzisiaj wymieniłam jednak istnieją i podzielicie się ze mną swoimi typami a także waszymi blogowymi perełkami, czyli miejscami tak wartościowymi jak te, które wymieniłam w ostatnim punkcie.

Komentarze

  1. Być może właśnie kogoś zainspirowałaś i w przyszłości takie blogi, dzięki Twojemu wpisowi rzeczywiście powstaną. A może gdzieś już są... internet to studnia bez dna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi o pewnym projekcie, który kiedyś chodził mi po głowie. Miał on polegać na stworzeniu subiektywnego przewodnika po mniej znanych miastach Śląska. Muszę pomyśleć nad tym i zabrać się za realizację, tym bardziej, że wreszcie jest wiosna i można się wybrać na wycieczkę. Co do blogów każdy pisze o tym, co jest jego pasją. Gdy szukam konkretnej rzeczy łatwiej mi przejrzeć pinteresta niż kopać w blogach. Choć nie ukrywam, że byłoby super, gdy takie blogi istniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supe pomysł z tym przewodnikiem. My teraz postanowiliśmy właśnie zwiedzić Śląsk miasto po mieście. Na pierwszy ogień padły Tarnowskie Góry/Świerklaniec i muszę przyznać, że było super. Bardzo chętnie korzystałabym z takiego bloga.

      Usuń
    2. Ja raczej myślałam o stworzeniu ebooka :) ale pewnie część poszłaby na bloga. Sama zwiedzam Śląsk i piszę o tym, ale tych notek jest za mało, żeby je nazwać przewodnikiem. Wybierzcie się na zamek w Będzinie, nawet mogę was oprowadzić :)

      Usuń
  3. Kuchnia od podstaw i dostępna moda to coś czego ja też szukam.
    Co do pierwszego to dostaje szału kiedy widzę te ogólne opisy jak coś ugotować, bo ja nie jestem na takim poziomie i czasem potrzebuję mieć coś wytłumaczone jak krowa na granicy. Niestety często mi się zdarza trafić na autorów blogów, którzy nie odpowiadają na pytania pod postami więc moje wątpliwości nie zostają rozwiane. :/
    Jeśli chodzi o blogi modowe to szukam takich pokazujących, że za małe pieniądze też można się fajnie ubrać i nie koniecznie musi to oznaczać ubrania słabej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś coś znalazła, to koniecznie się podziel :)

      Usuń
    2. TalerzPokus.tv

      Usuń
  4. Dokładnie tak samo staram się podchodzić do blogów, i zgodnie z tym znacznie okroiłam swoją czytelniczą listę. Zgadzam się z punktem "dostępna moda", też mi się marzy coś takiego. Do gotowania - oj też by coś się przydało, jednak całe szczęście biorę niedługo ślub z mężczyzną, który jest mistrzem kuchni, więc z głodu nie umrę :)

    Nieśmiało powiem,że sama tworzę blog o świadomej pielęgnacji twarzy i zamieszczać tam uporządkowaną wiedzę krok po kroku, zwłaszcza dla osób. Taka misja ambitna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *dla osób z problemami trądzikowymi, miało być. Hasztag nieogar ;)

      Usuń
    2. Super blog, zaczynam śledzić! :)

      Usuń
    3. Ojej. Jak mi miło :D nawet na to nie liczyłam!

      Usuń
    4. Ojej. Jak mi miło :D nawet na to nie liczyłam!

      Usuń
  5. Zainspirowałaś mnie :D Już kiedyś robiłam post na temat mojego miasta, ale nie pomyślałam żeby poświęcić mu całą serię postów, które ukazywałyby się regularnie, a przecież to super pomysł, czytać o mieście z pierwszej ręki, poznawać je nie mając możliwość tam być. Zabieram się za wymyślanie tematów i siadam do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis stworzony od "drugiej strony" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama szukam takich blogow :D jesli chodzi o podstawy makijazu ja duzo informacji znalazlam na blogu aliny rose:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jeżeli już chodzi o makijaż, to też jest to moim zdaniem najlepszy blog.

      Usuń
  8. Moje oko przykuł pomysł z "miastem, w którym mieszkam". Bardzo chętnie czytałabym coś takiego o Warszawie, bo wiem, że jest tu mnóstwo fantastycznych miejsc, o których nawet nie mam pojęcia. Gdybym znalazła w sobie dość motywacji (i może rzeczywiście kiedyś znajdę) mogłabym wypróbować taki pomysł. Byłaby to również świetna wymówka do przypadkowych spacerów po stolicy w poszukiwaniu nowych, ciekawych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki blog o Warszawie to byłby prawdziwy hit. O żadnym innym mieście nie można zapewne tak dużo napisać w tak wielu różnych kontekstach :)

      Usuń
  9. Przymierzałam się do robienia cyklu, w którym próbuję zakumać jak się do jasnej anielki malować. Póki co, eksperymentuję offline.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio napisałam notkę o swoim mieście, i nawet w planach mam dalsze rozwijanie tego tematu, jak np. gdzie robię zakupy czy spędzam czas wolny, ale czas pokaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta apteka literacka uruchomiła w mojej głowie długi ciąg myślowy... będzie wpis:) Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga - ta idea strasznie się wkręca w umysł ;-)

      Usuń
  12. Ale w jakim mieście mieszkasz? :)

    Co do cery problemowej, polecam blog Kosmostolog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba mój komentarz się nie dodał wcześniej :(
    To napiszę jeszcze raz, trochę a nawet bardzo nieskromnie, że zapraszam Cię do siebie https://kosmetologanoga.wordpress.com/ o urodzie trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o makijaż to bardzo polecam tutorial na temat makijażu oka u Aliny Rose: http://www.alinarose.pl/2015/01/lekcje-makijazu-dla-poczatkujacych-jak.html W wieku 30 lat w końcu nauczyłam się malować oczy :) W ogóle to genialny blog na temat makijażu, pielęgnacji i też trochę "przewodnik po mieście" - w tym przypadku Krakowie. Jeśli nie znasz to koniecznie zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobne odczucia odnośnie polskiej blogosfery, dużo jest tutaj "po wierzchu i ładnie". To samo dotyczy się polskiej vlogosfery. Przez jakiś czas próbowałam coś dla siebie znaleźć i się poddałam, brakuje wiedzy, zgłębiania tematu, czytania literatury fachowej czy myślenia czasami pod prąd (pamiętam jak jedna z blogerek pisała, że jest za legalizacją marihuany, nie podając żadnych konkretnych medycznych, psychiatrycznych dowodów... no ręce i biust mi opadły ). Zatem dlatego też bojkotuje polskich blogerów i youtuberów, którzy idą po prostu w komercję niczym gazetka z Biedronki. Jest kilka wyjątków do jednych z nich należą Podróże Dziewczyny Spłukanej. Wpisz sobie w google i polecam tam zajrzeć, świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię najbardziej czytać Ciebie : ) to chyba mój pierwszy komentarz .

    Mi brakuję blogów lifestylowych z pięknymi zdjęciami i może ciut poetyckimi przemyśleniami.

    Czytam kilka od lat i niezmiennie jest to Styledigger, Aifowy, N O O M I Y, milomagda .
    Sama kiedyś na swoim blogu chciałam zacząć i chyba nawet jest jeden wpis o rodzinnym mieście - Gliwicach.
    Może wrócę do tego cyklu :)

    Pozdrawiam ciepło!

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  17. Apteka literacka? Podejmuję wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)

      Jeżeli nie czytałaś, polecam "Lawendowy dom". O ile książka dość słaba to jednak stamtąd pochodzi ten pomysł. I skoro na tak długo utkwił mi w pamięci to jednak musi być coś niezwykłego :)

      Usuń
    2. Lawendowy Pokój :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. o widzisz.. stylizacje z ciuszkami dostępnymi wszędzie - jeden wpis powstał, drugi tylko o sukienkach, teraz mam przygotowane zdjęcia i czekają na swoją kolej na wstawienie na bloga. Kulinaria od początku - na moim blogu umieszczam przepisy od podstaw - nawet jak zrobić zwykłą zupę - przymierzam się do wydania ebooka dla osób początkujących w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Apteka literacka brzmi ciekawie :) Chętnie czytałabym takiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Apteka literacka to coś co również z chęcią bym śledziła;) a Bielsko to piękne miasto, ma wiele uroku, szczególnie stara część;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym dodała jeszcze jakiś blog z geekowym DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, że podoba mi się pomysł z pisaniem o własnym mieście - idzie wiosna może to jakiś pomysł na cykl wpisów:). Zastanawiałam się czy mnie brakuje czegoś w blogosferze? Na pewno lubię czytać blogi na których teksty skłaniają mnie do przemyśleń z dobrymi tekstami i ładnymi zdjęciami. Jak znajdziesz blog z opisem fajnych miejsc w Bielsku zamieść link też chętnie poczytam i może wpadnę z wizytą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę szukać wytrwale i z pewnością się podzielę ;-)

      Usuń
  23. Fajny wpis, to bardzo ciekawe dowiedzieć się o czym ludzie chcieliby czytać. Ja mówiąc szczerze też chętnie czytałabym bloga o podstawach wizażu, bo nie mam o tym pojęcia, a w moim wieku wypadałoby ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jest nas bardzo dużo. Może ktoś spełni nasze życzenie...;-)

      Usuń
  24. Ten pomysł z apteką literacką świetny! Faktycznie dotychczas się z tym nie spotkałam, a chciałabym i to bardzo! Chyba pozostaje mi samemu stworzyć coś takiego ^^ NIgdy nie wpadłabym żeby napisać coś o mieście, może dlatego że wydawało mi się nudne i nieciekawe. A przecież mamy Kopiec Wyzwolenia i Kalwarię, a niedaleko jest też do Świerklańca - czyli idealnego parku na niedzielne spacery.
    Malowanie się to moja pięta achillesowa, więc też poczytałabym coś w tym guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w Świerklańcu byłam w zeszły weekend! :)

      Usuń
  25. Czasami zastanawiam się, co chciałabym czytać, żeby wiedzieć, jak pisać ; ) Jednak często wiąże się z to z wieloma wątpliwościami i może jakimś wewnętrznym brakiem odwagi na napisanie czegoś wprost?

    Generalnie pewnie większość blogów, które przestawiałyby dostepność (proste malowanie, gotowanie, ubieranie) mogłyby odnieść sukces, ale też dla ich teoretycznych autorów mogą wydać się (niepotrzebnie) za mało efektowne. I tak to koło się zamyka ; )

    Ale mimo wszystko życzę powodzenia w szukaniu dobrych blogów. A jak coś znajdziesz, podziel się z nami! Chętnie zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam. Z jednej strony my-piszący chcemy tworzyć coś wyszukanego, nieoczywistego. Z drugiej strony czytelnicy często szukają tego, co teoretycznie najprostsze. A jednak się to pomija.

      Usuń
  26. Świetny artykuł. Wiele blogów to niestety sieczka

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się marzy lekki, ale nie płytki blog dla inteligentnych kobiet. Trochę zabawny, z dystansem, trochę na poważnie. Czasem o niczym, jak rozmowa z przyjaciółką. Taki blog chętnie, bardzo chętnie czytałabym codziennie, ale w polskiej blogosferze jeszcze na taki nie trafiłam, choć jest kilka blogów, które bardzo lubię. I niestety, sama też nie potrafię też stworzyć takiego miejsca, takiej internetowej kawiarni z najlepszą kawą w mieście.
    Jeśli chodzi o blogi prowadzące za rękę w jakiejś dziedzinie, wskazówką, jak to robić może być np. jestrudo.pl, którego autorka, Natalia, w bardzo przystępny sposób opowiada o podstawowych zasadach fotografowania i obróbki zdjęć, takich totalnie dla laików. Fajna spawa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki na temat wizażu od podstaw też bardzo chętnie bym śledziła. Moje umiejętności są żadne, potrafię nałożyc swój mineralny podkład, pudrem jakoś tam twarz oprószę i to samo z różem. Ale to wszystko jest takie na brudno, intuicyjne, no żeby jakoś to wyglądało. A chciałabym się nauczyć nakładać cienie, robić kreskę, jakoś twarz konturować, rozświetlać itd. Naprawdę na początku od podstaw. I to jest cel, który tak jak rzucenie palenia sobie postanawiam z roku na rok, i z roku na rok oczywiście nie wychodzi i to przekładam. Moja o 4 lata starsza siostra też kiedyś była na moim poziomie w tej kwestii, ale wyobraź sobie, że tak się wkręciła, tak próbowała, tak się uczyła, że jakiś czas temu brała udział w sesjach zdjęciowych jako wizażystka. A więc jednak się da, ale kurczę w siebie samą nie wierzę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mam dokładnie taki sam cel. Ale nie mam jakoś za bardzo jeszcze pomysłu jak się za niego zabrać. Nie jestem jakąś ogromną fanką makijażu, ale bardzo chciałabym wiedzieć jak to dobrze zrobić. Na razie jestem taką specjalistką jak sama opisujesz ;-)

      Usuń
    2. Też mam właśnie z tym problem - fanką specjalną nie jestem, ale odczuwam potrzebę nauczenia się tych podstaw. I to mi chyba właśnie najbardziej krzyżuje szyki - nie jest to mój priorytet, więc nie rezerwuję czasu i chęci na kilka godzin spędzonych przed lusterkiem na ćwiczeniach kreski czy smoky eyes.

      Usuń
  29. o tak! Z tą modą trafiłaś genialnie. Nie wiesz co ubrać, otwierasz rano a tam kilka gotowych zestawów, których elementy na pewno znajdziesz w swojej szafie. ps.!!!! Jesteś z Bielska! Ja też! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej osób z Bielska się odzywa tutaj na blogu. Super, nie miałam pojęcia, ze jest nas więcej! :)

      Usuń
  30. Mam w planach wpisy typowo urodowe i makijażowe dla początkujących:) Cieszę się, że myślimy podobnie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Może to nie jest blog, ale jeśli mowa o makijażu, dbaniu o siebie: https://www.youtube.com/channel/UCuYx81nzzz4OFQrhbKDzTng
    Ja ten kanał uwielbiam!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Andra :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama prowadzę bloga książkowego i czasem w tekstach wspominam, na jaki nastrój byłaby dana pozycja najlepsza. Ale jednak też brakuje mi takiego klasyfikowania. Ale na to naprawdę potrzeba sporo czasu. Wiele książek pasuje do większości kategorii... Są uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ale od niedawna sama czytając staram się zakwalifikować jakoś książki w tych kategoriach. I sprawia mi to naprawdę sporą frajdę :)

      Usuń
  33. Jeśli chodzi o Aptekę Literacką, to mam wrażenie, że chodzi Ci o biblioterapię. Może watro żebyś o niech poczytała :) Pozdrawiam!

    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia o biblioterapii. Spadłaś mi z nieba z tym pomysłem!

      Usuń
  34. Jeśli chodzi o makijaż i inne kobiece wynalazki to polecam kanał https://www.youtube.com/channel/UCl0PF-MS9QRT1y8px7-NsuA. Jest bardzo pozytywny i wiele się dzięki niemu nauczyłam! Zobaczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że znalazłby się każdy taki blog :) Mamy taki ogrom blogów, że dla każdego coś się znajdzie :)
    Sama osobiście prezentuję stylizacje na każdą kieszeń, bo nigdy nie wydałabym kilkuset złotych czy kilku tysięcy na buty, torebkę czy ciuch. Lubię twardo stąpać po ziemi. Jeśli chodzi o naukę makijażu to najlepszym sposobem będzie oglądanie tego typu kanałów YT :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiele świetnych pomysłów;) apteka literacka - super, kuchnia od podstaw - bardzo by się przydało, dostępna moda - o tak! sztuka wizażu od podstaw również świetny pomysł;) jak znajdziesz takie to daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
  37. dostępna moda to bardzo dobry pomysł;) i żeby jeszcze ceny były normalne, a nie stylizacja za którą musiałabym wydać całą swoją pensję;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Justyna! Bardzo, bardzo dziękuję za podsunięcie mi bardzo ciekawego miejsca w sieci :) styledigger.com mnie oczarował. Poza tym napisałaś coś co dodało mi właśnie skrzydeł i pierwszy raz tak spontanicznie wyrwało ze szponów marazmu i umartwiania się! No wiem, wiem, zabrzmiało teatralnie, ale Twoje słowa "Jakość i użyteczność" odniosłam do pewnym aspektów mojego życia i szarej rozpaczy, że przede mną kolejny stracony dzień- otworzyły mi właśnie jakąś magiczną klapkę w głowie :) I ten energetyczny kop był mi bardzo, ale to bardzo potrzebny. Ściskam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, nawet nie wiesz jak mnie to cieszy! Sama uwielbiam takie "przebłyski". Niby nic wielkiego, a jednak tak jak napisałaś otwiera się jakaś klapka w głowie. Jedno z moich ulubionych uczuć :)

      Usuń
  39. Sama właśnie zaczęłam prowadzić bloga, z założenia miał być właśnie takim blogiem dla początkującej osoby z zakresu pielęgnacji. Zrobiłam to na prośbę kilku koleżanek, którym ciągle tłumaczyłam, co i jak;). Wiesz co, wydaje mi się, że większość blogów od tego zaczyna, tylko te takie bardziej poczytne już piszą tak długo, że podstawy przerobiły bardzo dawno:). Pewnie w miarę rozwoju bloga pisze się coraz bardziej skomplikowane rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne pomysły. Szczególnie spodobał mi się ten z apteką literacką i blogiem na temat miasta w którym się mieszka. Myślę, że zostałabym wierną czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy ja już mówiłam, że nie lubię systemu komentarzy Google? Po prostu wcięło mi komentarz.
    No nic, pisałam, że z pierwszym akapitem bardzo się zgadzam. Co do ostatniego z blogami - mam wrażenie, że większość rzeczy jest wtórna, mało odkrywcza i często zastanawiam się jak ten wpis może mieć tak wiele lajków. Odpowiedzią na to pytanie jest prawdopodobnie osoba autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo pomocny wpis, lekko się czyta i daje wiele inspiracji do pisania. Fajny "kopniak" do działania a zarazem podsuwający pomysły do tworzenia wpisów na innych blogach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli chodzi o triki pielęgnacji itp POLECAM!!! Nissiax83
    https://www.youtube.com/user/nissiax83

    http://nissiax83.blogspot.co.uk/

    Uwielbiam jej bloga i filmy Kobieta idealna <3 i bardzo dużo dobrych rad od Agi :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty